جاباما
۸۴۸۴۸۳
۱۷ نظر
۵۱۸۴
۱۷ نظر
۵۱۸۴
پ

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

هنرپیشه‌های ژاپنی در کنار هنری که دارند، از زیبایی و جذابیت خاصی هم بهره می‌برند و انصافاً باید گفت بازیگران زن این کشور بی‌دلیل محبوب نشده‌اند و مادر طبیعت به لحاظ زیبایی در حق آن‌ها چیزی کم نگذاشته است.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: سرزمین آفتاب تابان فرهنگ غنی دارد و سینما و تلویزیون این کشور برای ما ایرانی‌ها غریبه نیست و خاطره‌های خوشی از فیلم‌ها و سریال‌های ژاپنی داریم. هنرپیشه‌های ژاپنی در کنار هنری که دارند، از زیبایی و جذابیت خاصی هم بهره می‌برند و انصافاً باید گفت بازیگران زن این کشور بی‌دلیل محبوب نشده‌اند و مادر طبیعت به لحاظ زیبایی در حق آنها چیزی کم نگذاشته است.

به همین دلیل در ادامه با هم نگاهی به زیباترین و محبوب‌ترین هنرپیشه‌‌های زن ژاپنی خواهیم گفت و اطلاعات جالبی را از این زیبارویان چشم‌بادامی با شما در میان می‌گذاریم.

یوئی اراگاکی

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

یوئی (Yui Aragaki) زاده ششم ژوئن سال ۱۹۸۸ است و نه‌تنها دستی در موسیقی دارد بلکه به لطف چهره زیبا و اندام خوش‌تراشش یکی از مدل‌های شناخته شده ژاپن به‌حساب می‌آید و در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مختلفی حضور پیدا کرده است.

یوئی در سال ۲۰۰۸ جایزه چهل و پنجمین جشنواره پیکان طلایی (Golden Arrow Awards) فیلم ژاپن را از آن خود کرد و حدود ۱۰ سال پیش به‌اندازه‌ای فعالیت کاری داشت که در سال ۲۰۰۷ از شدت نگرانی‌های شغل و حرفه‌اش دچار استرس شدید شد.

همان‌گونه که گفتیم این بازیگر معروف و محبوب ژاپنی در کنار هنرپیشگی، صدای گیرا و جذابی دارد و تاکنون یک آلبوم موسیقی را از او شاید بوده‌‌ایم. یوئی اراگاکی برای یکی از فیلم‌های معروف ژاپنی نیز ترانه‌ای خوانده است. یوئی در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ در یکی از برنامه‌های معروف رادیوی ژاپن حضور داشت و به‌رغم اینکه مدتی است خبرهای زیادی از این هنرمند زیباروی ژاپنی نداریم باز هم با توجه به پشتکاری که از یوئی میشناسیم، انتظار می‌رود در آینده خبرهای بیشتری را از یوئی اراگاکی بشنویم.

آیا اوئتو

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

آیا (Aya Ueto) در تاریخ چهاردهم سپتامبر سال ۱۹۸۵ زاده شد و یکی از هنرپیشه‌های برجسته ژاپنی است. او در کنار هنرپیشگی در خوانندگی و مدلینگ هم دستی دارد و گاهی اوقات برنامه‌های رادیویی اجرا می‌کند. آریا مد‌ت‌ها پیش در هفتمین مسابقه دختر شایسته ژاپن که در میان این سرزمین، این مسابقه با نام بی‌شو‌جو (Bishōjo) شناخته می‌شود شرکت کرد و به رغم اینکه در آن زمان تنها ۱۳ سال بیشتر نداشت، زیبایی‌های خیره‌کننده او چشم داوران را گرفت و جایزه این مسابقه را از آن خود کرد.

مدتی بعد نیز اولین حضور آیا اوئتو را در فیلم ساتسوجینشا: قاتل پارایزو (Satsujinsha: Killer of Paraiso)، محصول سال ۱۹۹۹، شاهد بودیم. آیا در این فیلم درخشش چشمگیری داشت و پس از آن نقش یک دختر دبیرستانی را که از اختلال هویت جنسی رنج میبرد را در سریالی بازی کرد و به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های جوان ژاپنی تبدیل شد.

آیا اوئتو از سال ۲۰۰۴ به مدت ۵ سال متوالی جایزه ملکه زیبایی ژاپن را از آن خود کرد و به‌دلیل چهره زیبایی که دارد در کنار حضور موفق در دنیای هنر، پول خوبی از تبلیغات هم در می‌آورد و پوسترهای تبلیغاتی کالاهای مختلف با حضور آیا اوئتو در تمامی شهرهای بزرگ ژاپن به چشم می‌خورد.

یوریکو یوشی‌تاکه

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

یوریکو (Yuriko Yoshitaka) متولد ۲۲ جولای سال ۱۹۸۸ است و یکی از جوان‌ترین و محبوب‌ترین هنرپیشه‌های ژاپنی به‌حساب می‌آید. یوریکو اولین بار در سال ۲۰۰۶ در پرده نقره‌ای حضور پیدا کرد و نقش اول فیلم «مارها و گوشواره‌ها» (Snakes and Earrings) را برعهده گرفت و بازی بسیار زیبایی را از خود در این فیلم به نمایش گذاشت تا درهای پیشرفت و موفقیت به روی او باز شود.

مدتی از اکران این فیلم نگذشته بود که توجه رسانه‌ها و محافل هنری به یوریکو یو‌شی‌تاکه جلب شد و در نظرسنجی که توسط یکی از رسانه‌های ژاپنی انجام شده بود، یوریکو به‌عنوان پنجمین هنرپیشه جوان و آینده‌دار ژاپن در سال ۲۰۰۹ شناخته شد. یوریکو سال بعد نیز در این نظرسنجی رتبه بهتری را از آن خود کرد و شاهد حضور او در فیلم‌های بیشتری بودیم.

اریکا تودا

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

اریکا (Erika Toda) در هفدهم آگوست سال ۱۹۸۸ بدنیا آمد و اگر اهل سریال‌های ژاپنی باشید به احتمال زیاد یک یا چند سریال از اریکا تودا دیده‌اید. این هنرپیشه موفق ژاپنی سریال‌های «بازی دروغگو» و «کد آبی» را در کارنامه‌اش دارد و به‌رغم اینکه در سریال‌های زیادی نقش اول را بر عده داشته، مجموعه‌های تلویزیونی برجسته‌ای را نیز از اریکا سراغ داریم که به‌عنوان هنرپیشه مکمل زن در آنها حضور پیدا کرده و در بین آنها می‌توان به سریال‌های «رئیس» (Boss) و «انجمن دختران» (Gal Circle) اشاره کرد.

اریکا تودا را بیشتر در تلویزیون ژاپن شاهد هستیم اما در سینما نیز هر از گاهی ظاهر می‌شود و فیلم‌ موفقی مانند «یادداشت مرگ» را می‌توان به عنوان اثر سینمایی اریکا تودا نام برد.

ماکی هوریکیتا

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

ماکی هوریکیتا (Maki Horikita) در ششم اکتبر سال ۱۹۸۸ بدنیا آمد و اولین بار در سال ۲۰۰۳ شاهد حضور این هنرپیشه ژاپنی در سریال‌های تلویزیونی این کشور بودیم. ماکی در کنار نقش‌آفرینی در سریال‌ها، علاقه زیادی به بازی در فیلم‌های سینمایی دارد و به لطف چهره‌زیبایش، تصویر او در آگهی‌های بازرگانی ژاپنی نیز دیده می‌شود.

هوریکیتا صدای گیرا و جذابی هم دارد و به همین دلیل در سال ۲۰۰۹ در یک فیلم انیمیشن نیز صداپیشگی کرد. او در این کارتون به جای یک مگس جوان صداپیشگی کرد که می‌خواست به فضا پرواز کند.

اریکا ساواجیری

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

اریکا (Erika Sawajiri) زاده هشتم آوریل سال ۱۹۸۶ است و در کنار بازیگری در سینما و تلویزیون، علاقه زیادی به مدلینگ و خوانندگی دارد. اریکا پس از بازی در سریال «یک لیتر اشک» به آوازه و شهرت زیادی رسید و پس از موفقیت در دنیای سینما و تلویزیون ژاپن به موسیقی روی آورد و با نام هنری کارو آمانه (Kauru Amane) به آوازخوانی پرداخت و بعضی از ترانه‌های تراز اول اریکا ساواجیری چیزی بیشتر از ۷۵۰ هزاربار دانلود داشته‌اند.

کیوکو فوکادا

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

کیوکو ( Kyoko Fukada)، در تاریخ دوم نوامبر سال ۱۹۸۲ بدنیا آمد و همانند بسیاری دیگر از پریچهره‌های ژاپنی در کنار هنرپیشگی دستی در خوانندگی هم دارد و بازی چشمگیر او در فیلم دختران کامیکازه (Kamikaze Girls) جایزه بهترین هنرپیشه را در جشنواره فیلم یوکوهاما برای کیوکو فوکادا به‌ ارمغان آورد.

کیوکو اولین بار در سال ۱۹۸۷ در یک سریال تلویزیونی ژاپنی حضور پیدا کرد و اگر اهل فیلم‌های ترسناک باشید به احتمال زیاد فیلم حلقه ۲ را با حضور کیوکو فوکادا دیده‌اید. این فیلم در سال ۲۰۰۰ به نمایش درآمد و بازی کیوکو فوکادا بازتاب مثبتی در جوامع هنری ژاپن داشت.

کیوکو در کنار سینما به خوانندگی هم علاقه دارد و اولین آلبوم و تک‌آهنگ او در سال ۱۹۹۹ منتشر شد.

نازومی ساساکی

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

نازومی (Nozomi Sasaki)، متولد هشتم فوریه سال ۱۹۸۸ است و در دنیای سینما و تلویزیون ژاپن او را با نام نازومی می‌شناسیم و هواداران کمتر او را با نام فامیلی‌اش خطاب می‌کنند. نازومی بیشتر از اینکه در سینما و تلویزیون ژاپن معروف باشد، در صحنه‌های مدلینگ این کشور محبوبیت دارد و پس از اینکه چیزی نزدیک به ۷ سال حضور درخشان در مدلینگ داشت به دنیای موسیقی روی آورد و در سال ۲۰۱۰ به همراه یکی از رپرهای معروف ژاپنی، تک‌آهنگی را منتشر کرد. یکی دو سال بعد هم در سال ۲۰۱۲ شاهد انتشار آلبوم کاملی از ترانه‌های نازومی ساساکی بودیم.

کیکو کیتاگاوا

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

در میان هنرپیشه‌های زیباروی ژاپنی که به آنها اشاره کردیم، کیکو کیتاگاوا برای ما ایرانی‌ها چهره شناخته‌شده‌تری است و اگر به مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» علاقه داشته باشید و فیلم «سریع و خشن: توکیو دریفت» را دیده باشید، هنرنمایی کیکو کیتاگاوا (Keiko Kitagawa) را در این فیلم دیده‌اید و ین بازیگر ۳۲ ساله ژاپنی را به‌خوبی می‌شناسید.

کیکو زاده بیست و دوم آگوست سال ۱۹۸۶ است و در کنار بازیگری، در گذشته در دنیای مدلینگ نیز برای خودش اسم و رسمی داشت و از سال‌ ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ مدل‌اختصاصی مجله «ژاپنی‌های هفده‌ساله» بود. کیکو کیتاگاوا از آن دسته دخترانی است که علاقه‌ای به بیرون رفتن از منزل دارد و ترجیح می‌دهد اوقات فراغت‌اش را در منزل بنشینید و فیلم ببیند و به موسیقی گوش فرا دهد یا اینکه کتاب بخواند.

یوکی ناکاما

با محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی آشنا شوید

یوکی (Yukie Nakame) متولد سی اکتبر سال ۱۹۷۹ است و در شهر اوراسوئه در استان اوکیناوای ژاپن در خانواده‌ای ماهیگیر به‌دنیا آمده است. یوکی ناکاما فعالیت هنری‌اش را با خوانندگی شروع کرد و بازی او در فیلم «حلقه: همزاد» (Ring ۰: Birthday) در سال ۲۰۰۰، یوکی را به دنیای سینما و تلویزیون ژاپن معرفی کرد.

یوکی که استعداد خودش را در فیلم‌های ترسناک به نمایش گذاشته بود در سال ۲۰۰۰ فیلم دیگری نیز بازی کرد و این بار با حضور در یک سریال درام، ثابت کرد که برای سریال‌ها و فیلم‌های عاشقانه نیز بازیگر توانمندی است. یوکی ناکاما سریال‌ها و فیلم‌های درخشانی را در کارنامه‌اش دارد و به رغمی اینکه به ۴۰ سالگی نزدیک می‌شود اما هنوز هم زیبایی‌اش را حفظ کرده و خبری از گرد پیری در چهره یوکی مشاهده نمی‌کنیم.

در این قسمت به پایان فهرست زیباترین و محبوب‌ترین هنرپیشه‌های زن ژاپنی رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به سینما و تلویزیون ژاپن علاقه دارید و هنرپیشه زیباروی خاصی را می‌شناسید که به نام او اشاره نکردیم، در قسمت نظرات برای ما و سایر خوانندگان از این هنرپیشه‌ و فعالیت‌های او بگویید.

منبع: reelrundown

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      فقط اوشین و هانیکو

    • بدون نام

      همشون ک شبیه همن خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این جمله تکراریتون مسخره شو در اوردین بابا . چشماتو بده بینایی سنجی

    • بدون نام

      خداییش بازیگرهای خانم خودمون از نظر زیبایی جزو زیباترینها هستن

    • بدون نام

      بازیگرای زن ایران با حجابشون خیلی ازینا بی حجاب ترن.

    • بدون نام

      والله اينا كه همشون شكل هم بودند

    • بدون نام

      اینا که همشون یکی بودن

      پاسخ ها

      • مریم

        بسه دیگه تا کی میخوایین این جمله رو استفاده کنین ادم حالش بد میشه

    • بدون نام

      همشون شکله همدیگه هستن ک اشتب نزنن صلوات

    • بدون نام

      همه پشم دارن ژاپنیا

    • بدون نام

      چقد خوشگلن... فيس بي بي و عالي...

    • محمود

      همشون زیبا بودن

    • بدون نام

      از قدیمی هاشون چه خبر ؟!!!

      کاش از اونها هم خبری بگیرید ،تو اینترنت که من چیزی پیدا نکردم

      از مادر جون و هوتارو
      چقدر زیبا بود دقیقا مثل مجسمه ظریف و خوشتراش !!!

      ما اونا رو به یاد داریم اینا رو نمی شناسیم

    • بدون نام

      چقدر از ما دوراند !!!!!!

      کشورشونم خیلی گرونه نمیشه بری ببینی
      ژاپن رو خیلی دوست دارم

      بس که سینماگراشون کشورشون رو خوب معرفی کردند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کشورشون خوب هست که خوب معرفیش میکنند
        سینماگران خیلی جاها تلاش دارند کشور خودشان
        را خوب معرفی کنند اما تبلیغات وقتی ثمر میده که پایه و اساسی در عالم واقعیت هم داشته باشه

    • بدون نام

      خیلی زیبا هستند.خدا رو شکر

    • بدون نام

      مردهاشون چی ؟
      زشت اند ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج