۸۴۹۰۳۵
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه

بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به ثبات قیمت طلا در بازارهای جهانی رشد ارزش ارز در بازار ایران و افزایش تقاضا بر رشد قیمت طلا و سکه تأثیرگذار بوده و و قیمت انواع سکه و طلا روند صعودی به خود گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به ثبات قیمت طلا در بازارهای جهانی رشد ارزش ارز در بازار ایران و افزایش تقاضا بر رشد قیمت طلا و سکه تأثیرگذار بوده و و قیمت انواع سکه و طلا روند صعودی به خود گرفته است.

روز گذشته قیمت انس جهانی در محدوده ۱۲۹۲ دلار در حال نوسان بود که با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ انس جهانی برای امروز بدون تغییر ۱۲۹۲ دلار ارزش گذاری شده است.

با این شرایط تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۳۶ هزار و ۳۰۶ تومان ارزش گذاری شده که با توجه به قیمت اعلامی روز گذشته ایسنا از این نوع طلا، طلای خام ۱۸ عیار در هر گرم رشد ۵۰۸۶ تومانی را تجربه کرده است.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید با رشد ۸۵ هزار تومانی ۴ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۳۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه با رشد ۵۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، ربع سکه با رشد ۴۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با رشد ۲۰ هزار تومانی به ارزش ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

بانک‌ها نرخ خرید دلار را بالا بردند

بازار ارز که سال ۱۳۹۸ را با ثبات آغاز کرده بود، از ابتدای سال جدید تا روز گذشته تغییر قابل توجهی نداشت، اما امروز بانک‌ها نرخ ارز را افزایش دادند. در همین راستا، بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۱۰ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۱۰ تومان خریداری می‌کردند.

قیمت خرید دلار در روز گذشته در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۸۱۹ تومان و یورو ۱۴ هزار و ۳۸۴ تومان بود. همچنین بانک‌ها پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۷ هزار و ۱۰۹ تومان خریداری می‌کنند.

یوروی مسافرتی نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسید. این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. همچنین قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزودی ارزان می شود .
      کمی حباب دارد .
      سوزن بزنید بادش خالی بشه .

    • بدون نام

      بزودی ارزان می شود .
      کمی حباب دارد .
      سوزن بزنید بادش خالی بشه .

    • بدون نام

      همشون برن به درک

    • مردم

      واای خداا عجب مملکتی...شیر تو شیره

    • بدون نام

      امروز دلار ١٤هزار تومن وارد شد و تا انتهاي فروردين به ١٨هزار ميرسه

    • بدون نام

      آخه فکر میکنید ملت نمیفهمن .چه دلیلی غیر از کمبود ارز در بانک مرکزی میتونه باعث بشه بانکهای دولتی ارز را با قیمت گرانتر از یک ماه گذشته بخرند والله اشتباه میکنید ملت ایران که هیچ خارجیها زودتر از ما میفهمن کمبود ارز دارید ولی اگر قیمت رو بیارید پایین ارز بیشتری میتونید خریداری کنید وبازار هم آرام میگیره کالاهای اساسی ملت هم ارزان میشه .لطفا آتش به خرمن کشور نیندازید باز وقت پرداخت یارانه رسید ارز گران شد

    • بدون نام

      دیگه داره فنر در میره همتی بپا،مواظب باش مردم دارن حرفای چند ماه قبل که زدی با خودشون مرور میکنن و میفهمن سرشون کلاه گذاشتی و دلار مفت از چنگشون در اوردی.

    • بدون نام

      چرا در دولت اصلاحطلب مرتب قیمت سکه و طلا و ارز بالا می رود و حبابها بزرگتر می شود؟!!؟؟!!؟!؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج