۸۴۹۲۱۹
۱۸ نظر
۵۰۱۲
۱۸ نظر
۵۰۱۲
پ

قیمت پیاز و سیب‌زمینی به تعادل می‌رسد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از متعادل شدن نسبی نرخ پیاز و سیب زمینی با توجه به ممنوعیت صادرات این محصولات خبر داد و گفت: با جلوگیری از صدور پیاز و سیب زمینی، قیمت این دو محصول به تدریج به تعادل می‌رسد.

خبرگزاری فارس: سید سعید راد با اشاره به استقبال فراتر از انتظار شهروندان از میادین میوه و تره بار در ایام نوروز برای خرید میوه و سایر محصولات مورد نیاز، افزود: میزان مراجعه مردم به میادین میوه و تره بار در نوروز ۹۸ نسبت به نوروز سال‌های گذشته به میزان بی سابقه‌ای افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر و به موجب نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین در سال جدید، قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد و سفید در میادین میوه و تره بار ۷۲۰۰ تومان و سیب زمینی ۴۶۰۰ تومان است، در حالی که قیمت هر کیلوگرم بادمجان بندری و بادمجان دلمه‌ای ۳۶۰۰ تومان است.

به گفته راد، قیمت هر کیلوگرم باقلا سبز در میادین میوه و تره بار ۲۳۰۰ هزار تومان و انواع خیار از ۴۲۰۰ تا ۵۹۰۰ تومان است، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم سبزی پاک کرده ۴۶۰۰ تومان و سبزی جور ۳۵۰۰ تومان است و سیر تازه با نرخ ۶۲۰۰ تومان و سیر خشک به نرخ ۳ هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد.

وی گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه رنگی در میادین میوه و تره بار ۹۹۰۰ تومان، فلفل دلمه سبز ۷ هزار تومان و کدو مسمایی سبز و کدو گلخانه‌ای رنگی ۴۳۰۰ تومان است، در صورتی که قیمت کدو حلوایی ۳۵۰۰ تومان و انواع فلفل از ۴۷۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان است؛ این در حالی است که قیمت هر کیلوگرم ریواس در میادین میوه و تره بار ۶ هزار تومان، کرفس ۲۹۰۰ تومان و کنگر ۶ هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم کلم بروکلی ۴۲۰۰ تومان، کلم سفید و قرمز ۵۲۰۰ تومان، کلم قُمری و چینی ۲ هزار تومان و گُل کلم ۲۹۰۰ تومان است.

راد افزود: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی گیلاسی و زیتونی در میادین میوه و تره بار ۶۸۰۰ تومان و گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای ۳۹۰۰ تومان است، در حالی که قیمت هر کیلوگرم لوبیا سبز ۴۳۰۰ تومان، لیمو ترش سنگی ۵۹۰۰ تومان، نارنج ۲۵۰۰ تومان و هویج ۳۹۵۰ تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      وگوجه وسایر نیازات دولت دوست وبرادر! ازتعادل خارج می شوند!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعدیل دلار با صادرات پیاز و گوشتو سیب زمینی

    • پویا صلاح

      اینا که اعلام قیمت نجومی تره باره چه ربطی به تعادل رسیدن قیمت پیاز و سیب زمینی داره هرچند تجربه میگه کاهش قیمت یه امر محاله در این سرزمین.

    • ir..

      برید بمیرید دولتی که قیمت سیب زمینی پیازرو نتونه درست کنه وای بحال اقتصادش

      پاسخ ها

      • کامران

        نتونه !یا نخواهد؟نونش توهمین است
        من اگرجای مسئولین عراق بودم اونو برای ریاست جمهوریشون انتخاب می کردم بیشتراز اینجا کلا فکر اونا هست ودلسوزشان

    • maniyad2121

      درووووووغ نگید

    • ارش

      این نرخهایی که بدروغ گفتید اونوقت ازکجا میشه تهیه.کرد.پیازاشغال توبازار۱۲هزارتومنه .

    • ابوالفضل

      جناب آقای راد ، فرهیخته ارجمند، مردم عادی میوه و تره بار خودشون رو از میادین تهیه میکنند؟ یا از میوه فروشی های سطح شهر؟ ضمناً آیا همه ی شهرها و شهرستانها مثل تهران غرفه های میوه و تره بار شهرداری دارند ؟ صداتون از جای گرم بلند میشه. چه کسی مسوول رسیدگی نظارت به قیمتهای سرسام آور میوه و تره بار هست؟ این چه وضعیه برای مردم درست کردین؟ البته تنها شما نیستین و منظورم صرفا شخص شما نیست .

      پاسخ ها

      • جومونگ

        بخدا متن بالا ۹۹ درصدش دروغ رسانه ها خودشون دروغگوتر از آقایون هستند

    • بدون نام

      در تمام دنیا مازاد بر نیاز مردم صادر میشه اما در ایران دلالان با کمک دولتیها مایحتاج مردم بیچاره برای در آمد بیشتر ....صادر میکنند!!!!!!!!!!!!!!مردم بیچاره از هر طرف تحت فشارند....بلایای طبیعی و دولتی و مردمی....

    • حسن استقلالی

      دروغه، قیمت همونه، پیاز ۱۰۰۰۰ تومان ، سیب زمینی ۵۰۰۰ تومان

    • بدون نام

      خاری شدید وبه جان خلق افتادید‌

    • عباس بختیاری

      الان پیاز ۷ تومنه به تعادل رسیده مثلا دروغگو پباز باید قیمتش خیلی که زیاد حساب کنی ۳ تومن باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه قرارنبود از پانزدهم فروردین ماه صادرات پیاز و سیب زمینی ممنوع شود. اگه دیگه صادراتی انجام نمیشه چرا قیمت این دو محصول همچنان بالا است وهیچگونه تغیر قیمتی نداشته..نمی دانم شاید شما بگویید بله ارزان شده ازپانزده هزارتومان رسیده به کیلویی ده هزارتومان.

    • هاشم

      خاک تو سرتون ، البته قیمت های مزبور برای درجه سه و چهار و اقلام نامرغوب است ، تو این اوضاع وانفسا صادرات چه مفهومی دارد ، رهبر بزرگوار و عزیز پس کی گوش این خیانت کاران را خواهی گرفت .

    • بدون نام

      یعنی معلوم میشه که ما ادمهایه زیر خط فقر فقط باید از یه محصول استفاده کنیم استفاده همزمان از همه اینها برایه ما وکلیه هایه ما ضرر داره .ازشما مسعولین که به فکر ما هستین ممنونیم.چون استفاده همزمانه پیاز و سیب زمینی و گوجه وگوشت سرطان زاست

    • بدون نام

      اینکه گفتی قیمت پیاز به تعادل میرسه یعنی چه؟!
      یعنی میرسه به 500 تومان؟!!!

    • بدبخت ایرانی

      یه روز میمون به فضا فرستادیم تو فکر پرتاب ماهواره بودیم الان دنبال پیاز و سیب زمینی هستیم واقعا دست دولتمردان درد نکنه ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج