۸۴۹۳
۵۰۹۳
۵۰۹۳
پ

اعترافات شوهر قاتل درباره ارتباط با زنی دیگر

کشف راز قتل زن جوان و جنین ‌۹ ماهه‌اش

با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان تهران و البرز راز قتل زن جوان و جنین ۹ ماهه اش کشف و همسر مقتوله به جرم قتل دستگیر شد.

سرهنگ «حمیدرضا گل صباحی» رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز با اعلام این خبر به سایت پلیس گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری در پی شکایت پدری مبنی بر فوت مشکوک دختر ۳۵ ساله اش که ۹ ماهه نیز باردار بوده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرحومه به نام «سمانه» در شهریور سال گذشته فوت کرده بود از همان تاریخ رسیدگی به علت و چگونگی فوت نامبرده ازسوی پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت تا اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری علت مرگ برابر نظریه پزشکی قانونی مسمومیت با سم اعلام شد، بنابراین با مشخص شدن این موضوع جریان پرونده از حالت فوت مشکوک وارد مرحله تازه ای شد و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار گرفت.

گل صباحی افزود: برای به دست آمدن سرنخ های اولیه خانواده مقتول به پلیس آگاهی دعوت و از آنها بازجویی به عمل آمد و مشخص شد که «سمانه» در مدت ۱۳ سال اول زندگی خود نازا بوده و قادر به بچه دار شدن نبوده است و همین امر باعث اختلاف شدید در زندگی آنها شده بود به همین خاطر شوهر وی به نام «عباس» پس از آشنایی با زن دیگری به نام «مینا» تصمیم به ازدواج مجدد می گیرد و این موضوع را نیز با همسرش در میان می گذارد که با مخالفت شدید وی مواجه می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز گفت: برابر اظهارات خانواده مقتول، با وجود اینکه مشکل ناباروری سمانه مرتفع شده بود اما همسرش ارتباط خود را با «مینا» قطع نمی کند و به صورت پنهانی و نامشروع با مینا رابطه داشته است و به همین خاطر با به دست آمدن این اطلاعات عباس و مینا به پلیس آگاهی دعوت شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

گل صباحی افزود: «عباس» با ارائه دست نوشته ای که مدعی بود از سمانه به جا مانده است ادعا کرد که همسرش اقدام به خودکشی کرده و قبل از این اقدام علت خودکشی خود را نوشته است.

سرهنگ گل صباحی اظهار داشت: با توجه به تناقض گویی های عباس و مینا آنها تحت کنترل نامحسوس قرار گرفتند تا اینکه سرنخ های دیگری مبنی بر اینکه عباس در قتل همسرش دست داشته است به دست آمد بنابراین با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر و تحت بازجویی های فنی پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز در پایان گفت: «عباس» پس از ارائه مدارک و مستندات لازم و تفهیم دلایل لب به اعتراف گشود و اذعان کرد که همسرم پس از باردار شدن و پی بردن به ارتباط من و مینا اشتیاق چندانی به زندگی با من نداشت و همیشه بدخلقی می کرد و این رفتار او باعث شد که روز حادثه عصبانی شده و با تهیه سم کشنده نقشه قتل را طرح ریزی کرده و همسرم نیز در شهریور۸۹ وقتی سم را خورد حالش وخیم شده و پس از انتقال به بیمارستان در حالی که جنین ۹ ماهه در شکم داشت فوت کرد.

گفتنی است، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کشف راز قتل زن جوان و جنین ‌9 ماهه‌اش


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج