۸۴۹۴۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

همدانی: استقلال و الهلال یک نقطه مشترک دارند

ستار همدانی معتقد است که استقلال اگرچه امکانات و بازیکنان شاخص باشگاه متمول عربستانی را ندارد ولی توانایی پیروزی بر این تیم را از لحاظ تاکتیکی دارد.

ورزش سه: ستار همدانی مربی سابق تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط آبی پوشان پایتخت پیش از دیدار حساس برابر الهلال که با شکست مقابل الدحیل و تساوی مقابل العین همراه بود، اینگونه صحبت هایش را آغاز کرد: بله متاسفانه به هر حال استقلال با تیمی بازی دارد که دو بازی گذشته را برده و تیم سرسختی است و تغییراتی بنیادین در تیمش ایجاد کرده و همه این موارد به سختی بازی امشب اضافه می کند.

همدانی حرف هایش در مورد شرایط استقلال با امیدواری ادامه داد: استقلال در لیگ و آسیا متاسفانه فرصت ها را از دست داده؛ حالا اما چون تکلیفش در لیگ مشخص شده، با تمرکز بهتری مقابل الهلال بازی خواهد کرد و این می تواند به تیم برای پیروزی کمک کند.

همدانی: استقلال و الهلال یک نقطه مشترک دارند

هافبک دفاعی سابق استقلال در مورد اینکه شاگردان شفر چقدر شانس پیروزی مقابل الهلال دارند، افزود: کار سختی است، ولی امیدوارم استقلال کارهایی را انجام بدهد که ما ایرانی ها معمولا در شرایط سخت انجام می دهیم و امیدوارم با پیروزی شرایط را برای بازی های آینده مهیا کنند.

سوال بعدی ما از ستار همدانی در مورد بازی در زمین بی طرف بود که او بیان کرد: بله متاسفانه یک اتفاق سیاسی باعث شده فوتبال ما آسیب ببیند؛ در واقع این ضرر برای فوتبال ما است نه آنها. ما پتانسیل هوادار زیادی داریم. با این حال نکته خوش بینانه اینکه لیگ عربستان مثل ایران فشردگی خاصی دارد و آقای مامیچ هم طی روزهای اخیر معترض بودند. این باعث می شود شرایط استقلال و الهلال یکی باشد. آنچه مسلم است اینکه استقلال در بازی های قبلی انسجام لازم را نداشته ولی الان بهتر شده و فکر می کنم استقلال بهتری را می بینیم. قطعا با توجه به اینکه دربی هم از دست رفته، بازیکنان انگیزه های زیادی برای جبران دارند تا تیم به شرایط خوبی بازگردد.

همدانی سپس به این سوال پاسخ داد که آیا کیفیت بازیکنان استقلال در مقابل کیفیت بازیکنانی نظیر جووینکو، گومیس و ادواردو که در خط هجومی الهلال بازی می کنند، قابل قیاس است، اظهار داشت: نه آنها واقعا تیمی حرفه ای هستند و ساختاری که در زمینه فنی ایجاد کرده اند خیلی خوب است.

آقای مامیچ هم جانشین شده و فکر می کنم به نظر امکانات و ساختاری قابل قیاس با ما نیستند. ولی اگر فنی بخواهیم تحلیل کنیم استقلال هم شرایط خوبی دارد. در بازی دربی هم دیدیم که فوتبال خوبی ارائه داد اما اینکه چرا نتوانست نتیجه بگیرد به خاطر مشکلاتی بود که در اردوی تیم وجود داشت نظیر نداشتن زمین تمرین و این دست مسائل. استقلال در زمین به نظرم می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

استقلال در 4 دیداری که در زمین بی طرف بازی کرده، چهار پیروزی در زمان مربیگری منصوریان و شفر مقابل تیم های التعاون و الهلال کسب کرده؛ همدانی در پاسخ به این سوال که چقدر این مسئله می تواند از لحاظ روحی تاثیرگذار باشد، می گوید: صد در صد تاثیر گذار است؛ اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. این بازی دیداری است که الهلال تقویت شده؛ آنها افت کرده بودند ولی این فصل عملکرد خوبی داشته اند و الدحیل را به راحتی شکست دادند. استقلال اما می تواند از این بازی با دست پر بیرون بیاید.

همدانی در نهایت به این سوال پاسخ داد که آیا در صورت عدم پیروزی شرایط باید تغییر کند، عنوان کرد: همیشه تخریب و تغییر جواب نمی دهد. با توجه به عملکردی که شفر در سال قبل و امسال داشته و در مجموع خوب بوده؛ باید این را هم اضافه کرد که مشکلات دیگری بوده اند. تغییرات مدیریتی در زمان بدی رخ داد. برای تبدیل شدن به یک تیم وحدت تاکتیکی و دلی مهم است. ما پیش فصل را از دست دادیم. فکر می کنم تیم بهتر می شود و نتیجه امشب هم امیدوارم با برد همراه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج