اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۹۶۳۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

آشوبی: پرسپولیس با ترکیب دربی الاهلی را می‌برد

پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان نداشت اما در بازی مقابل السد فوق‌العاده بود و به نظرم باید حتما در این دیدار برنده می‌شد.

فرهیختگان: فرزاد آشوبی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی گفت: پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان نداشت اما در بازی مقابل السد فوق‌العاده بود و به نظرم باید حتما در این دیدار برنده می‌شد. در این دیدار ندانستن قدر موقعیت‌ها به همراه اشتباهات داوری، کار را برای پرسپولیس سخت کرد، در غیر این صورت این تیم شایسته‌ترین تیم برای پیروزی در این مسابقه بود.

اما بازی امشب از این جهت حساس است که شاگردان برانکو با احتساب این دیدار چهار بازی فقط برای ماندن در شرایط صعود فرصت دارند و دیگر فرصتی برای اشتباه و از دست دادن امتیاز نیست و حتما باید پرسپولیس به بهترین شکل دو بازی گذشته را جبران کرده و خودش را به جدول برگرداند و درنهایت با اقتدار از گروهش صعود کند.

تیم‌های عربستانی و مشخصا تیم الاهلی کیفیتی مانند الهلال ندارد. الاهلی تیمی نیست که نتوان شکستش داد. یک تیم معمولی در فوتبال عربستان است و به نظرم پرسپولیس می‌تواند این تیم را به راحتی شکست دهد. البته باز هم تاکید می‌کنم به شرطی که فرصت‌ها را از دست نداده و بازیکنان و مهاجمان این تیم بتوانند از موقعیت‌هایی که پیدا می‌کنند به نحواحسن استفاده لازم را ببرند.

اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد قطعا به سود پرسپولیس بود چون این تیم می‌توانست از حضور هوادارانش و امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کند اما معتقدم در امارات هم این تیم می‌تواند حریفش را شکست دهد و امیدوارم بازی خوب مقابل السد را تکرار کند، منتها این بار با دقت در استفاده از موقعیت‌ها به گل و درنهایت به پیروزی برسد.

البته بازی در کشور ثالث می‌تواند یک فاکتور منفی محسوب شود و به مراتب بازی در زمین خودی می‌تواند راهگشا و برای موفقیت تاثیرگذار باشد اما پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا نشان داده که برایش فرقی ندارد که در کدام کشور به میدان می‌رود و چه‌بسا در خارج از خانه و در زمین حریفان یا حتی در کشور ثالث هم نتایج خوبی را کسب کرده است.

در واقع این تیم در هر زمین و در هر شرایطی می‌تواند آن کیفیت و توان خودش را نشان بدهد که امیدوارم امشب هم این اتفاق بیفتد و پرسپولیس بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

به عقیده من ترکیب دربی یا همان ترکیب با یک تغییر می‌تواند بهترین ترکیب برای پرسپولیس در دیدار امشب باشد. این یک تغییر را هم از دیدگاه خودم می‌گویم و ممکن است از دیدگاه برانکو هم اتفاق بیفتد و شاید هم این‌طور نباشد چراکه برانکو نشان داده کمتر به ترکیب برنده دست می‌زند.

عده‌ای در این بین به بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس انتقاد می‌کنند اما من موافق این انتقادها نیستم که او بازیکن خوبی نیست بلکه روش و شکل بازی این بازیکن به‌گونه‌ای است که نمی‌تواند در سیستم دو مهاجمه به آن شکلی که باید کارایی داشته باشد؛ یعنی ترکیب علیپور و بودیمیر نمی‌تواند برای پرسپولیس کمک‌کننده باشد. این فرم مهاجمان که مهاجمان هدف هستند حتما باید در کنارشان مهاجمان سرعتی و خلاق هم حضور داشته باشند.

خصوصیات بازی بودیمیر و علیپور خیلی به هم نزدیک است البته کیفیت علیپور بالاتر است هرچند که این بازیکن هم مهاجم هدف است و بازیکنی نیست که بدون توپ بتواند کارایی مفیدی داشته باشد. در مجموع بودیمیر بازیکن بدی نیست و باید این حق را به برانکو داد که براساس تفکراتش هر ایده‌ای که دارد را بتواند اجرا کند که البته تا این لحظه این تفکرات نتیجه‌بخش بوده و ما هم امیدواریم که در ادامه این اتفاق بیفتد و نتایج به مراتب بهتری برای پرسپولیس به دست بیاید.

۳ امتیاز بازی امشب بسیار حساس است تا جایی که می‌تواند سرنوشت پرسپولیس را در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روشن کرده و صعود یا حذف زودهنگام این تیم را رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید خدا میبازه

      پاسخ ها

      • حمید

        پرسپولیس برنده

      • حمید

        پرسپولیس برنده

      • حمید

        پرسپولیس برنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج