۸۵۱۱۶۲
۵۴ نظر
۵۰۰۰
۵۴ نظر
۵۰۰۰
پ

اقدام جدی تراکتورسازی برای برخورد با متخلفین

رییس هیأت مدیره تراکتورسازی از برخورد جدی مالک این باشگاه با متخلفین و پیگیری مسائل داوری خبر داد.

ورزش سه: باخت دور از انتظار تیم تراکتورسازی برای هواداران این تیم بسیار سنگین بود و مهم‌ترین موضوع این باخت تاثیر اشتباهات فردی و داوری بوده است و انتقادات تماشاگران تراکتور به مالک و مدیریت این باشگاه انتقال داده شده تا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

عباس الیاسی، رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در خصوص انتقادات هواداران نسبت به عملکرد محسن فروزان اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد باخت سنگینی بودیم و تاثیر اشتباهات فردی غیر قابل انکار بوده است که با تصمیم کادر مدیریتی، این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است و تا مشخص شدن علت این اشتباهات، او حق شرکت در تمرین را نخواهد داشت و تصمیم نهایی را در این باره کمیته انضباطی و کادر فنی خواهد گرفت.

او در مورد قضاوت دیدار با سپیدرود گفت: متاسفانه فوتبال آذربایجان از داور این دیدار یک بار در دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس ضربه خورده بود و متاسفانه در این بازی نیز به قول دوستانمان در فدراسیون اشتباهات سهوی آقای رضا مهدوی یکی از دلایل این باخت سنگین بوده و بایستی دقیقا کارشناسی شده و پاسخگوی این موضوع باشند؛ بایستی مشخص شود که در برد تیم سپیدرود به جز امتیاز از دست دادن تراکتور، چه تیم هایی نیز سود می‌کنند و قطعا در دیدار‌های گذشته نیز چنین انفاقتی به نفع آنها صورت گرفته است.

الیاسی اضافه کرد: ما به دستور مالک محترم باشگاه جناب آقای زنوزی پیگیر موضوع خواهیم بود و این هشدار را نیز می‌دهیم که در دیدارهای آینده مواظب مهندسی بازی‌ها باشند؛ ما اعتقاد داریم که چنین اشتباهاتی در دیدارهای آینده به نفع تیم‌های خاص و بصورت ویژه‌ای اتفاق خواهد افتاد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی ضمن تاکید به اشتباهات داوری گفت: ما جدا از اشتباهات فردی بازیکنان خودی که در این باخت دخیل بود، از داوری نیز ضربه خورده‌ایم؛ همانطور که اشتباهات بازیکن خود را بررسی و برخورد خواهیم کرد، انتظار داریم اشتباهات محرز داوری در این دیدار توسط کارشناسان فدراسیون بررسی و رسما پاسخگو باشند.

او تصریح کرد: لازم می‌دانیم کمیته اخلاق به این موضوع ورود کرده و ما نیز قطعا تمام شبهات این دیدار را بررسی خواهیم کرد و آماده هرگونه همکاری برای مبارزه با فساد فوتبال هستیم و این دور از انصاف است که عده‌ای نتایج را مهندسی کرده و احساسات میلیونی هواداران به بازی گرفته شود؛ مالک محترم باشگاه صراحتا اعتقاد دارند که باخت تراکتور در بازی با سپیدرود فوتبالی نبوده و ما نیز وظیفه پیگیری این موضوع تا حاصل شدن نتیجه نهایی و روشن شدن حقایق را داریم.

الیاسی اظهار کرد: همانطور که قبلا نیز مالک محترم باشگاه جناب مهندس زنوزی هشدار داده بودند، بنده به‌عنوان رئیس هیأت مدیره و سرپرست مدیرعاملی تاکید می‌کنم که وزارت محترم ورزش، فدراسیون محترم فوتبال و سازمان محترم لیگ شما مسؤول ورزش و فوتبال کشور هستید ولی آنچه نشان می‌دهد مسؤولیت شما به تیم‌هایی خاص و شهری خاص خلاصه شده است.

او تاکید کرد: برنامه‌های کاری و هزینه‌های و بودجه‌های صرف شده شما بایستی مربوط به تمام شهرها و تیم ها باشند ولی در شهرهای خاص، استادیوم‌های خاص و تیم‌های خاص هزینه می‌شوند و استادیومی مثل یادگار امام(ره) بعد از دو دهه افتتاح همچنان ناتمام مانده است و تماشاگرانی که در دهه اخیر نشان داده‌اند یکی از بهترین‌ها بوده اند با پیاده‌روی چند کیلومتری و رنج و مشقت به استادیوم می‌آیند و در داخل استادیوم هم از کوچک‌ترین امکانات رفاهی محروم بوده‌اند و بازهم دست مریزاد که با تمامی این ناعدالتی‌ها و نامهربانی‌ها از تیم خود حمایت می‌کنند.

رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: هزینه‌هایی که برای تیم تراکتور با پشتوانه میلیونی هوادارانش شده است برای ما به هیچ عنوان مطرح نبوده و دل نگرانی و دلهره‌های ما دل‌های پاک هواداران است که در این وضعیت بد اقتصادی تنها به این فوتبال دلخوش کرده‌اند و ما وظیفه‌ای جز دلخوشی آنها نداریم؛ پس از آقایان خواهش می‌کنیم که به این مردم احترام بگذارند و حق را به حق دار بدهند.

الیاسی در پایان خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت: همان‌گونه که در ابتدای کارمان در این باشگاه مردمی، مهندس زنوزی گفته بودند، هواداران و احساسات پاک آنها خط قرمز ما خواهد بود و امروز روز سختی برای آنها بود که نبایستی دیگر تکرار شود؛ حالا نیز به دستور مستقیم مالک محترم باشگاه و برای جلوگیری از تکرار چنین مسائلی با افراد خطا کار برخورد قاطع خواهد شد و به آنها قول می‌دهیم که دیگر در این باشگاه دوران گذشت و چشم‌پوشی از این خطاها گذشته است؛

فوتبال برد و باخت دارد و بایستی در هر باختی از تیم و مجموعه حمایت کنند ولی باخت‌های این‌چنینی برای ما هم غیر قابل قبول خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم بروید دسته چهارم و برای همیشه شرتان از سر فوتبال این مملکت کنده شود. چند سالی که در سطح اول فوتبال مملکت حضور نداشتید، چشم و گوش همه راحت بود! حالا از زمین و زمان طلبکارید. موفقیت، لیاقت و شخصیت میخواد که تیم شما قبلاً (چند دهه پیش) داشت، اما الان دریغ از یک جو!
      آره! همه کشور جمع شدن که پوزه شما مدعیان پرفیس و افاده را به خاک بمالند. هر کسی بنا به وسعش. دم سپیدرود و گیلکی ها گرم که این کار رو به نحو احسن انجام دادند. بیش از وسعشون، ولی در حد شخصیتشون.

      پاسخ ها

      • مریم از تبریز

        آب رو همونجا بریز که سوخته
        جیزززززززززز

      • بدون نام

        جونم جواب، حرف حساب همینه

    • بدون نام

      شما هم که می‌بازند زمین وزمان رو مقصر میدونین اگه واقعا عدالت بود باید تا الان چندین بار بخاطر طرفدارها تون تیمتون جریمه وتماشاگراتون محروم میشدن و داوران اکثرا تو تبریز بخاطر فحاشی طرفدارها تون بنفعتون میگیرن بسه باختی الکی هم بازیکن تونو مقصر کردید قبل از این هفت تا بازی رو براتون در آورده چقدر نمک نشناسید شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا تبریزه اینجا کسی حق ونا حق کنه فاتحه....

      • بدون نام

        ۹:۵۶
        اوج ناحقی زر زرهاز مفتتون در مورد زنه فروزانه که از قضا نسیم خانوم خودش ترکه برای ما که عادی شده دختراتون خودشون و بندازن به پسرای غیرترک ولی گویا شما دختراتونم بعد از ازدواج از خودتون نمیدونید که فراموش کردید زن فروزان خودش ترکه ضمنا خیلی اگه حق حالیته بزرگترین تخلف تخلف زنوزی

    • بدون نام

      یه توضیح هم راجب مهندسی نتیجه بازی تراکتور و ماشین سازی بدید لطفا.

    • من

      کاش وقتی ادم میبازه دیگه حرف مفت زیادی نزنه!

    • بدون نام

      خداوکیلی کی شماها رو وارد فوتبال کرده کاری به فروزان نداریم ولی این که بازیکن رو بعد بیست وسه بازی عالی بازی کردن به خاطر یه اشتباه اخراج میکنید ثابت میکنه واقعا نه مسلمان هستین نه ورزشکار ونه وجدان دارین یعنی چی که میگی تو کمیته انضباطی باید بگه چرا اشتباه ورزشی کرده؟ شماها آبروی اونو بردین خوب اشتباه که دیگه چرا نداره هر بازیکن اشتباه میکنه یعنی فقط فروزان اشتباه کرده؟ حالا هوادار میشه احساساتی بشه ولی مدیران دیگه چرا تا این حد بی سواد هستند خدا به داد این مملکت برسه همچین مدیرانی داریم که سیل نابود کرد همه چی رو همه مدیران ایرانی رو باید تو سیاه چال انداخت

    • مازیار

      چرا مزخرف میگید . خودت میگی اشتباهات فردی باعث باختتون شده بعد میگی مشکل داور بوده و مهندسی شده بود. همون بهتر شما برید تیمار داری کنید نه تیم داری.

    • رضا

      واقعا نظرات شما و افراد دور وبر آقای زنوزی جای تاسف داره. به خاطر پول یک آدم ثروتمند که معلوم نیست این پولها از کجا بدست اومده همه بله قربان گوی این آقا شدید. و جرات ندارید حرفی بزنید وفقط برای خوش آمد آقای زنوزی با ایشان همراهی میکنید. شما امروز واقعا بازی رو ندید که از این حرفا می‌زنید واقعا زحمات تیم سپیدرود و اشتباهات فردی و تیمی تراکتورسازی رو ندیدید. واقعا گفتن این حرفا توهین به همه است. چطور وقتی با اشتباهات داوری بازی رو می‌برید مهندسی نبود همین که باختید نتایج مهندسی شده واقعا شرم آور.

    • سوراختور

      جنبه باخت داشته باشید

    • بدون نام

      برو خدا روزیت رو جایی دیگه بده
      حالا که باختن دارن بهونه هم میارن

    • بدون نام

      برو گمشو تراکتور کجا بالای جدول کجا بابا برو تراکتورتو بساز

      پاسخ ها

      • اگزوزی

        اگزوزشو واسه تو ساختیم نگران نباش، خخ

    • بدون نام

      بخواب بابا لحاف یخ کرد

    • مانی

      کدوم اشتباه داوری...
      یه گلم که زدیم داور بیخودی مردود اعلام کرد...

    • بدون نام

      از فوتبال پاک حرف می زنید خوبه اگر بهش اعتقاد دارید بازی با ماشین سازی اونم دو بار یادتون نره حال آدم از این حرفا بهم می خوره فوتبال پاک فوتبال پاک،?

    • بدون نام

      خدا وکیلی امروز کجای بازی داوری مشکل داشت که حرفهای بی ربط می زنی تیم بی افتخار همینه دیگه

    • بدون نام

      خدا وکیلی امروز کجای بازی داوری مشکل داشت که حرفهای بی ربط می زنی تیم بی افتخار همینه دیگه

    • ایرانی

      احمق.هیچ تیم کثیفی. مثل ماشین سازی باباختهای انچنانی لیگ وفوتبال روبه گندنکشیده.بیخودداری شانتاژمیکنی بااون

    • بدون نام

      چرا وقتی باخت میارید خودتون را به کوچه علی چپ میزنید و زمین وزمان را مقصر میدونید فوتبال قابل پیش بینی نیست که چون تیم دوم جدول هست حتما باید ببرید اگر این طریق تفکر شما و تماشاچیانتان هست کاملا در اشتباهید و بی دلیل و مدرک کسی را به تبانی محکوم نکنید و زود تصمیم احساسی میگیرید

    • بدون نام

      باختی گریه نکن

    • بدون نام

      تا به حال که همه چیز به نفعتون بوده صداتون در نمی اومد مثل تبانی با ماشین سازی که سه امتیاز مفت بهتون تقدیم شد از طرف زنوزی،هیچکسی هم پیگیر نشد ولی خدا خودش ناظر بر همه چیزه و نتیجه بازی امروز هم چوب خدا بود که صد البته خیلی هم صدا داشت

    • نون خ

      این غیرت بچه های رشت بوده. همین. من به شخصه کاملا انتظار برد تیم مردمی و محبوب سپیدرودو داشتم.پیروزی مبارکشون باشه

    • بهزاد

      خاک به سرتون با یک باخت به زمین و زمان بدو بیراه. از فروزان. تا داور وغیره. همه تیمها میبازند سپاهان امروز تو خونه به استقلآل باخت. اونهم به خاطر اشتباه بعضیها. ۱ گوجه فرنگی روال تیم رو خراب کرد ۷ دقیقه وقت اضافی وغیره پس به بازیکن داور و همه بتازند. همین فروزان هفته های قبل منجی تیم و بزرگوار بود حالا فلان شد. این نشان میدهد تیم شهرستانی کم ظرفیت است و ببازد بازی مهندسی شده بوده. سپیدرود برای زنده ماندن جنگید و مزدش رو هم گرفت شما. به پولتان و بازیکنانتان نازیدین و گفتین تیم ۱۵ جدول عددی نیست و مچاله شدید برگشتید پس صبور باشید

    • بدون نام

      بی جنبهای غیرفوتبالی که هیچ چیزی ازهم فوتبال نمیدونین چراپس ازهرباخت ویانتیجه نگرفتن زمین وزمان رامجکوم مبکنین ومیخوای به اصطلاح سیاستی خودتون تیمهای بزرگ استقلال وپرس پولیس وشایدهم سپااهان راواردحاشیه کنین ویاداوران راتحت فشاربه قضاوت یکطرفه وادارکنین ولودریکی دوبازی ...ولی اینوبدونینین که کورخوندین باچهارپنج پیرمردانتظارکشش بیشترازتمیت مسنت نبایدداشته باشی اگه یکم منطقی باشی

    • یه گیلانی

      سپیدرود اگر می باخت دیگه پشت پرده هیچ خبری نبود،،!!!!!شما جام میخای ما باید بمیریم !!!!!!زرشک،،،،
      جمع کن بابا تیم میخاد تو لیگ بمونه چه ربطی به پشت پرده داره
      حالا میفهمم دولت نباید سرخابی ها رو خصوصی کنه با یه بازی بد میخان پدر بازیکنو در بیارن زنوزی کجا بود وقتی فروزان این همه بازی بود گل نخورده بود خب بد بخت یه بازی وا داد حالا چرا رسانه ایش کردند!!!!! یعنی من همه کاره من مربی من مدیر من هستم همه به خط چون پول دارم حرف حرف من!!!!!مدیر عامل تیم خبر نداره سرمربی خبر نداره مالک میاد بازیکن از تمرین محروم میکنه آنهم بدون اطلاع سر مربی و مدیر عامل ،،
      چرا خصوصی برای ما زوده بخاطر همین کارها سه مربی سه مدیر عامل عوض کرده بازتو کار مربی دخالت میکنه
      کجا ی اروپا یا دنیا اینقدر مالک به همه چی دخالت میکنه !!!!!! نتیجه چون خیلی ازدنیا عقبیم
      به هر حال امیدوارم سپید رود مردمی و دوست داشتنی تولیگ بمونه!!!!
      هرچند که کریمی و قبلی ها بودند که این تیم رو به مرز نابودی کشاندند،،خدا از شون نگذره،،

    • بدون نام

      بابا بس کنید این هوچی گری و فرا فکنی رو یعنی سنگ پا قزوین هم جلو شما کم میاره، تا قبل بازی که همه چیز خوب بود فروزان هم بهترین بود واستون الان یهو همه بد شدن!!!! اشتباهات فردی و تاکتیکیتون رو گردن دیگران نندازید کاری به فروزان ندارم ولی دفاعتونم اتوبان شده بود چند بار طیبی دریبلهای بدی خورد حتی روی صحنه گل بد دریبل خورد بجای این هوچی گریها به تیمتون برسید کمتر غرغر الکی کنید.

    • بدون نام

      تو خودت یک متخلفی که باخت تیمت رو به مسائل حاشیه ای و غیرواقعی ربط میدی و این باخت رو مهندسی شده تلقی میکنی اول باید باخودت برخورد بشه تا هرحرفی رو بی دلیل ومنطق به زبون نیاری و اختلاف اندازی نکنی

    • بدون نام

      بابا خجالت بکشید
      به سپیدرود باختید !،!، چرا دیگه زمین و زمان رو متهم میکنید ؟
      فوتبال آذربایجان مگر با
      فوتبال سایر نقاط ایران و جهان فرق میکنه ؟
      چرا اینقدر فرافکنی میکنید و
      خودتان را تافته جدابافته می‌دانید ؟
      چرا در اول هر جمله نام زززززنوززززی رو رو تکرار میکنی ؟
      خسته نشدی از این همه پاچه خواری ؟
      خواهشا جناب سانسورچی
      مطلبم رو بدون کم و کاست و حذف و اضافه چاپ کن
      در غیر این صورت برنامه تون رو حذف میکنم
      و به دیگر دوستانم هم توصیه میکنم که حذفش کنند
      چون شما هم دیگه شورش رو درآوردید
      خیلی از مطالب و.پاسخهای چرت و سراسر توهین رو چاپ می‌کنید اما انتقادهای سازنده و واقعی رو حذف می‌کنید

    • محمدرضا

      درود بر شرفت آقای زنوزی

    • علی

      خیلی عجیبه این رفتارها از طرف باشگاه تراکتور چرا وقتی میبازین شروع به جر زنی میکنید

    • پاس تهران

      چقدر این تیم هوچیگری میکنه

    • اصلان

      اقای زن وزی این حرکات قدیمی شده قبل ازشما هم خیلی ها بعدازباخت بدینصورت خلاف جریان اب شناکردن تنهانتیجه این کوته فکری ضایع شدن شماست درانظارعمومی.باختیدبدهم باختیدجوانمردباشید,گردن بگیریدباخت رامقابل هوادران تراکتورنه اینکه بندازیدگردن دیگران وجریان تبانی راپیش بکشید.اگرتبانی باشدبیشتربه کسی میچسبدکه مالک دوتاتیم همشهری است که رفت وبرگشت هم کل امتیازات راتراکتورکسب کرد.

    • عجب

      خواص شمایی که فکر میکنید همه چیز خریدنیه

    • kardook

      الحق که سوراختور بی هویت برازندتونه
      باریکناشون ریدن و سه تا رفته تو پاچشون میگه ورزشگاه یادگار امام دو دهس تکمیل نشده

    • بدون نام

      زر نزن بابا
      گلر شاسکولتون که تا هفته پیش بهترین بود! پس چی شد؟ حالا شد تیمهای تهرانی ؟

    • بدون نام

      از اینکه بعضی بازیها مهندسی شده ست شکی نیست،اما اقای مدیر عامل بهترین بازیکنان دنیا هم اشتباه میکنن ،فروزان نزدیک به 700 دقیقه گل نخورد این بازی هم ی اشتباه داشت،باخت هم جزیی از فوتبال است باید اینو بپذیرید،اگه فروزان نبود الان اینجای جدول نبودید،اما اینکه همه از ی تیم حمایت میکنن و میخوان تیم حکومتی رو قهرمان کنن هیچ شکی نیست

      پاسخ ها

      • علی

        حتما اگه استقلال قهرمان بشه ، دیگه بازیا مهندسی شده نیست و پاکترین فوتبال دنیا رو داریم

        خواهشا استقلالیا یه تحقیق بکنند که چرا نمیتونن بدون فتح الله زاده و قلعه نویی تو لیگ یه جام بیارند و بعد دم از فوتبال پاک بزنند

    • سردار آریایی

      وقتی شما خودتون به قانون احترام نمیزارید دیگه دم از قانون نزنید داشتن دوتا تیم با یک مالک جزه کدام قانونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون قانونی که پرسپولیس واستقلال مال یک مالک یعنی فدارسیون فوتبال است

      • بدون نام

        همون قانونی که پرسپولیس واستقلال مال یک مالک یعنی فدارسیون فوتبال است

    • م

      علت کاملامشخص چون خانم نسیم نهالی همسرفروزان توسایتهای شرطبندی نزدیک به ۸ میلیاردتومان پول به جیب زدبه همین راحتی وبافروزان که گلهای عمدی خوردباهم میخورندوبه ریش هواداران تراکتورمیخندن زن فروزان مدلینگ اداره میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نسیم نهالی که از خودتونه و ترکه و تو همون تبریز محسن و نسیم نهالی با هم آشنا شدن اگرم شرط بندی بوده گند دختر خودتون بوده جمعش کنید لطفا دختراتون و از تهرانم جمع کنید ....

    • بدون نام

      شما خودتون اخر فسادین جلو ماشین سازی 6 امتیاز مفت گرفتین چوب خدا صدا نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه بدهکار بانکی و... این حرفها مقصر پرچم ژاپن بود که همراه نداشتید

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره ، چرا تیمها با یک باخت برای رها کردن خودشون از فشار هواداران ، شروع به بهانه گیری می کنند این صحبتها رو که می خونید واقعا متوجه حماقت برخی از مدیران باشگاهها می شوید ، چرا قبول نمی کنید تراکتور به بازی بسیار بدی که انجام داد باخته ؟؟؟؟ دروازه بان تراکتور مقصر اصلی باخت این تیم بود پاس گل به مهاجم حریف در دقیقه ۲ به داور بازی و فدراسیون چه ربطی داره ؟؟؟ کمی عقل و شرافت هم خوب چیزیه

    • امین

      حالا که تیمتون به خاطر اشتباه دروازبان باخته رجوع کردین به بازی پرسپولیس ماشین سازی.آقای زنوزی و الیاسی این رو بهش میگن فرار رو جلو.اما خدمتتون عرض کنم تمرکزتون رو بزارین رو همین بازی که باختین.پرسپولیس بیشترین ضرر رو از داوری داشته پس لطفا خفه.جنگ روانیتون جواب نمیده و پرسپولیس امروز سایپا رو میبره پس برید به درک.

    • بدون نام

      یعنی خاک بر سر همتون

    • بربدخواه پرسپولیس لعنت

      ببند بابا اسم پرسپولیس رو میاری باید وضو داشته باشی

    • تراکتوری کرج

      وقتی وزیر ورزش،هفته ای یکبار با مدیر پیروزی جلسه داره آیا با این اوضاع میتوان قهرمان شد تیمها وقتی دولتی هستند خواسته و ناخواسته وارد سیاست میشوند ریس جمهورها برای محبوبیت بودجه های کلان به تیم دولتی انتقال میدهند و این حیف و میل بیت المال است جامهایی که تیمهای دولتی میاورند مشروعیت ندارند تراکتور تیمی است که به فوتیال ایران شخصیت و هیجان داده و باید احترامش حفظ،بشود همه چیز جام فلزی،نیست داشتن امکانات پایه زمین تمرین و ورزشگاه و هتل و هواپیمای اختصاصی نشان حرفه ای گری است نه اینکه داخل هی پشت هم جام بیاری با اعمال نفوذ و تو آسیا هیچی نباشی پیروزی اگر در آسیا بتواند،جام بیاورد آن وقت شایسته جامهای داخلی هم هستش

    • حمید

      این هوادارای لنگ و کیسه تو اخبار تراکتور چه غلطی میکنن، مگه ما اصلا تو خبرای تیم شما میاییم، مگه اصلا شما برا ما مهمید؟، ولی ما برای شما مهمیم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه ارواح ننه تون اصلا تو اخبار پرسپلیس و استقلال نیستید تازه تعداد کامنتهای ما واسه خبر شما کمتر از کامنتهای شما برای اخبار پرسپلیس و استقلاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج