جاباما
۸۵۱۲۵۲
۸۵ نظر
۵۷۳۶
۸۵ نظر
۵۷۳۶
پ

بیلی ایلیش؛ دختر متولد ۲۰۰۱ که موسیقی آمریکا را ترکاند!

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند سن و سال عدد و رقمی بیش نیست و انصافاً هم باید گفت چنین باوری صحت دارد چرا که گاهی اوقات افراد موفقی را می‌بینیم که در دهه‌های پایانی عمر خود به دستاورد‌های مهمی می‌رسند، این سکه روی دیگری نیز دارد و بعضی مواقع نوجوان‌های موفقی را شاهد هستیم که به‌رغم سن و سال کم به موفقیت‌های چشمگیری می‌رسند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند سن و سال عدد و رقمی بیش نیست و انصافاً هم باید گفت چنین باوری صحت دارد چرا که گاهی اوقات افراد موفقی را می‌بینیم که در دهه‌های پایانی عمر خود به دستاورد‌های مهمی می‌رسند، این سکه روی دیگری نیز دارد و بعضی مواقع نوجوان‌های موفقی را شاهد هستیم که به‌رغم سن و سال کم به موفقیت‌های چشمگیری می‌رسند.

در این زمینه می‌توان به بیلی آیلیش (Billie Eilish)، ترانه سرا و خواننده آمریکایی اشاره کرد که در نوجوانی اسم و رسم خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. بیلی آیلیش دقیقاً متولد ۱۸ دسامبر سال ۲۰۰۱ است و اولین تک‌آهنگ خود را در سال ۲۰۱۶ با نام «چشمان اقیانوسی» (Ocean Eyes) منتشر کرد و این تک‌آهنگ سریع‌تر چیزی که فکرش را بکنید در فضای اینترنت میان کاربران دست به دست شد و شهرت زیادی را برای بیلی آیلیش رقم زد.

بیلی ایلیش؛ دختر متولد ۲۰۰۱ که موسیقی آمریکا را ترکاند!

بیلی آیلیش در هایلند پارک (Highland Park) واقع در لس‌آنجلس در میان خانواده‌ای هنرمند و موسیقیدان متولد شد، پاتریک اوکانل (Patrick O'Connel) و مگی بیرد (Maggie Baird) پدر و مادر بیلی آیلیش هستند و به لحاظ نژادی نیز رگ و ریشه بیلی به ایرلند و اسکاتلند باز می‌گردد. پدر و مادر بیلی هنرپیشه هستند و مادرش در فیلم «Life Inside Out» و بازی ویدئویی «Mass Effect ۲»، ایفای نقش کرده و پدر بیلی آیلیش را در فیلم‌های معروف‌تری مانند «آیرون من» و برنامه تلویزیونی «The West Wing» دیده‌ایم. برادر بیلی نیز دستی در خوانندگی و موسیقی دارد.

بیلی درس و مشق را در منزل آموخت و در ۸ سالگی به گروه بچه‌های خواننده سرود‌های کلیسایی پیوست. وقتی بیلی ۱۱ ساله شد ترانه‌سرایی و اجرای آهنگ‌های خودش را بر عهده گرفت و در اکتبر سال ۲۰۱۵ ترانه «چشمان اقیانوسی» را ضبط کرد، این ترانه به‌عنوان اولین تک‌آهنگ بیلی آیلیش در ساند‌کلاود (SoundCloud) منتشر شد و در ۲۴ ماه مارس سال ۲۰۱۶ نیز شاهد انتشار موزیک‌ویدئویی برای ترانه «چشمان اقیانوسی» بودیم.

در سال ۲۰۱۶ بیلی تک‌آهنگ دیگری نیز با نام «شش فوت زیر زمین» (Six foot Under) منتشر کرد و این ترانه نیز بازخورد‌های مثبتی از جامعه منتقدین دریافت کرد. جالب اینجاست که بیلی آیلیش در مصاحبه‌ای با نشریه اینترنتی استریوگام (Stereogum)، متذکر شد که اصلاً توقع نداشت آهنگ «شش فوت زیر زمین» تا این اندازه محبوبیت پیدا کند. بیلی آیلیش جوان و پرانرژی، چهار ریمیکس جدید برای ترانه «چشمان اقیانوسی» را در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۱۷ منتشر کرد و ۲۴ فوریه سال ۲۰۱۷ نیز شاهد انتشار تک‌آهنگ «Bellyache» بودیم.

فینیاس اوکانل، برادر بیلی آیلیش در نویسندگی و تهیه‌کنندگی این ترانه دست داشت و طبق معمول این آهنگ نیز در نظر مخاطبین مقبول افتاد.

ترانه‌های بیلی آیلیش یکی پس از دیگری منتشر شد و بیشتر این آهنگ‌ها بازخودرو‌های خوبی را در جامعه هنری و میان طرفداران داشتند. به همین دلیل نیز در فوریه سال ۲۰۱۸ بیلی تور موسیقی را با نام «ذهنم کجاست» (Where is My Mind) به‌راه انداخت. این تور در آوریل سال ۲۰۱۸ خاتمه یافت و پس از مدتی شاهد همکاری بیلی آیلیش و خلید رابینسون (khalid robinson) (خواننده آفریقایی‌تبار اهل آمریکا) بودیم. ماحصل این همکاری تک‌آهنگی با نام «دوست‌داشتنی» (Lovely) بود که در آوریل سال ۲۰۱۸ منتشر شد، این ترانه مدتی بعد در دومین فصل از سریال معروف «۱۳ دلیل برای اینکه» نیز استفاده شد.

۲۰۱۸، سال پرکاری برای بیلی بود و تک‌آهنگ‌های «قلب‌های شکسته زن‌های غرغرو» (Bitches Broken Hearts) و «مرا با تاج پادشاهی باید ببینی» (You Should See Me in a Crown)، را منتشر کرد، این ترانه‌ها در در کنار چندین آهنگ دیگر در اولین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش قرار گرفتند، این آلبوم «وقتی همه ما خوابمان می‌برد، کجا می‌رویم؟» (When We All Fall asleep, Where Do We Go) نام دارد و در مجموع ۱۴ ترانه در آن قرار گرفته که دو ترانه از این آلبوم را بیلی با همکاری برادرش اوکانل اجرا کرده است. این آلبوم در صدر جدول ترانه‌های آمریکا قرار گرفت و بیلی افتخار اولین دختر نوجوان متولد دهه ۲۰۰۰ را که توانسته است در صدر جدول ترانه‌های آمریکا قرار بگیرد را از آن خود کرد.

فینیاس اوکانل نقش مهمی در ترانه‌سرایی و تهیه‌کنندگی ترانه‌های بیلی آیلیش دارد و بیلی که بار‌ها در کنار برادرش در اجرا‌های زنده نیز خوانندگی کرده، مدعی است برادرش شریک هنری اوست و از همکاری با او لذت می‌برد.

بیلی ایلیش؛ دختر متولد ۲۰۰۱ که موسیقی آمریکا را ترکاند!

بیلی آیلیش مدعی است بیشتر ترانه‌هایی که او و برادرش سروده‌اند، محصول همکاری هر دو نفر آن‌ها است و بعضی از این ترانه‌ها کاملاً خیالی و رویاپردازانه هستند و بعضی دیگر از ترانه‌های آهنگ‌های بیلی واقعیت‌های زندگی را روایت می‌کنند. بیلی در جایی گفته است او و برادرش سعی در سرودن ترانه‌هایی دارند که تمام مردم در ذهن‌شان دارند، اما کمتر کسی این چیز‌ها را روی کاغذ می‌آورد. به همین دلیل نیز بعضی از ترانه‌های بیلی آیلیش عمق و مفهوم خاصی ندارند و به مسائل روزمره‌ای اشاره می‌کنند که انسان‌ها در طول روز با آن‌ها سر و کار دارند.

آیلیش همانند دیگر همقطاران خواننده خود علاقه زیادی به گوش‌دادن به موسیقی دارد و ترانه‌های سبک هیپ‌هاپ، آر اند بی را گوش می‌دهد و یکی از علاقه‌مندان دوآتشه موسیقی رپ است. او با گوش دادن به ترانه‌های بیتل‌ها، گرین دِی و آوریل لوین، بزرگ شده است به ادعای خودش، لانا دل ری (Lana Del Rey)، خواننده‌ای است که تأثیر زیادی روی بیلی آیلیش گذاشته است.

جالب است بدانید بیلی در ۲۷ نوامبر سال ۲۰۱۸ ویدئویی از بیلی آیلیش در شبکه‌های مجازی دست به دست شد که در این ویدئو شواهدی از ابتلای او به بیمای نشانگان توره (Tourette syndrome) وجود داشت. این بیماری، عارضه‌ای عصبی است که فردی که به آن مبتلا است حرکات و صدا‌های ناخواسته‌ای را نشان می‌دهد و بیمار ناخودآگاه بی‌دلیل سرفه می‌کند یا اینکه واژه‌ها را با صدای بلند ادا می‌کند، این بیماری به لحاظ جسمی نیز نشانه‌هایی دارد و فرد ممکن است ناخواسته سرش را تکان دهد یا اینکه به بالا و پایین بپرد.

بیلی ایلیش؛ دختر متولد ۲۰۰۱ که موسیقی آمریکا را ترکاند!

به دنبال انتشار این ویدئو، بیلی آیلیش پستی در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرد و از مبتلا بودن به بیماری نشانگان توره خبر داد، وی مدتی بعد در مصاحبه‌ای با گاردین گفت هرگز مواد مخدر مصرف نکرده است و تاکنون حتی لب به سیگار نزده است. بیلی آیلیش و دیگر افراد خانواده او گیاه‌خوار هستند.

اگر از آن دسته هوادارانی هستید که دوست دارید بیلی آیلیش را در اینستاگرام دنبال کنید باید برای شما بگوییم در این شبکه اجتماعی خبری از حساب کاربری با نام بیلی آیلیش نیست و این خواننده نوجوان و خوش‌آتیه نام کاربری عجیب و غریبی را با نام wherearetheavocados@ برای خودش در اینستاگرام انتخاب کرده است.

انتخاب این نام کاربری داستان جالبی دارد که اشاره به آن خالی از لطف نیست، بیلی آیلیش در مصاحبه‌ای با آی‌هارت‌رادیو (iHeartRadio)، توضیحاتی در خصوص انتخاب این نام کاربری عجیب و غریب داد، اگر خاطر شما باشد در بالا گفتیم که بیلی و خانواده‌اش گیاه‌خوار هستند، از قرار معلوم حدود هفت سال پیش و زمانی که بیلی شهرت و آوازه امروز را نداشت در آشپزخانه مشغول پخت غذایی گیاهی بود و نیاز به مقداری آواکادو داشت تا در این غذا استفاده کند.

اما در آشپزخانه و یخچال خانه بیلی خبری از آواکادو نبود، بیلی نیز که حسابی دنبال آواکادو گشته بود و کلافه شده بود، از شدت ناراحتی با تمام وجود فریاد می‌زند آواکادو‌ها کجا هستند؟ اما پاسخی نمی‌شوند و کسی هم به کمک او نمی‌آید، در نتیجه غذا را بدون آواکادو می‌پزد و نوش‌جان می‌کند. همین قضیه باعث می‌شود نام کاربری خودش در اینستاگرام را «آواکادو‌ها کجا هستند» انتخاب کند تا این نام، فریادی که در آن روز برای پیدا کردن آواکادو زده بود، را در ذهن بیلی آیلیش تداعی کند.

بیلی آیلیش فعالیت حرفه‌ای‌اش را به‌عنوان رقصنده شروع کرد، اما پس از آسیب‌دیدگی، رقص را کنار گذاشت. ترانه «چشمان اقیانوسی» آهنگی بود که توسط فینیاس اوکانل، برادر بیلی نوشته شد و جالب است بدانید این ترانه برای کلاس رقص سروده شده بود و بیلی آیلیش در حین رقص دچار آسیب شدید شد و رقصندگی را کنار گذاشت، بیلی در گفتگویی با بی. بی. سی تأکید کرد که امیدوار است با بهبود سلامتی‌اش دوباره روزی به صحنه‌های رقص باز گردد.

بیلی ایلیش؛ دختر متولد ۲۰۰۱ که موسیقی آمریکا را ترکاند!

سعی کردیم تمام چیز‌هایی که از بیلی آیلیش می‌دانستیم را با شما در میان بگذاریم، مطمئن باشید بیلی آیلیش آینده روشنی دارد و در آینده نیز بیشتر برای شما از موفقیت‌های او خواهیم گفت. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران بیلی آیلیش هستید و اطلاعات جالبی از زندگی او دارید یا ترانه‌های او خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار کرده‌اند، برای ما و سایر کاربران در قسمت نظرات از این ترانه‌ها و خاطره‌ها بگویید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آهنگ lovely فوق العادست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله بسیار وهمچنیین bad guy

      • شیماع

        خیلییی

      • بردیا

        صداش واقعا لطیفو زیباس خیلی ارامش میده بهم فکر های جالبی هم پشت شعرهاشون هست برام کارکتر هنریش خیلی جذاب تر از هرچیزی خاص مینویسه و تحریر میده با اینکه اکثر کارهاش سمپل اهنگا معروفه خیلی الهام بخش هست کارش

      • وحید

        آقا چرا من حس میکنم که این بشر یه ذره هم استعداد و صدا نداره و فقط با پارتی تو این موقعیت قرار گرفته :| فک کنم بیشتر طرفداراشم بخاطر شخصیت خاصشه که طرفدارشن :/

    • ماهان

      چند ماه کوچیک تره منه ولی صد سال جلوتر منه.من تو این چند سال فقط وقتم با درس خواندن و کارایی که علاقه نداشتم پر شد.پس عجیب نیست که به جایی نمیرسیم

      پاسخ ها

      • علی

        اشتباه میکنی اینکارا عاقبت نداره

      • سمانه

        دقیقا. از منم سه سال کوچیک تره ولی منه بدبخت باید تو ایران همش درس بخونم کنکور قبول شم بعدشم بیکار

      • بدون نام

        یارو مشکل روانی داره و اونجا هرکی مشکل روانی داره سریعتر معروف میشه واقعا

      • بدون نام

        منظور از پارتی لزومل بد نیست
        دوست عزیز هیچکس بدون پارتی به جایی نمیرسه
        شما خانواده موسیقی دان و برادرش رو ببین که کمکش
        کردن
        حتی تو ایران هم میتونی این موارد رو ببینی که اظرافیان چه تاثیری داشتن
        این حرف حرف من نیست
        نتیجه تحقیق روز مخققان هست
        میتونی سرچ کنی

      • بدون نام

        حرفت از نظر استدلالی و عقلانی اشتباهه؛
        چرا ؟چون تو دنیا ممکنه حداکثر ده نفر تو این سن به چنین موفقیتی برسن؛ و کاملا جزو استثنائات محسوب میشن این موارد؛
        مردم همه دنیا در سن شما مشغول یادگیری و تلاش سخت هستن تا آیندشون رو بسازن ؛ این یه روند جهانیه

    • اهوازی

      سلام برادران برترین ها لطفا ترویج منکرات نکنید ،الان با معرفی کردنش کلی جوان هست که اهنگهاش رو سرچ و دانلود کنن . اون موقع به گردن شماست او جوان بدبخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبخت توی دایناسور عقب مونده

      • یک شهروند

        شما هم قرصهات رو بشور بخور!!!حتما!حتما بشور بخور!!!

      • رضوان

        احسنت.
        دو کلوم حرف حساب.

      • بدون نام

        اگر تو با مطلب درمورد یه دختر گمراه میشی پس از ادل گمراه بودی بهانه نداشتی

      • بدون نام

        سلام برادر هر کس را در قبر خودش میگذارند .

      • بدون نام

        سلام اخوی یه وقت گمراه نشی بری دانلود کنی...

      • عسل

        هر کسی رو تو قبر خودش میزارن کاملا غلطه پس امر به معروف و نهی از منکر چی میشه شما هم برترین ها بهتر از این مطالب میتونین ادمایی که برای اجتماع بشری کار شایانی کردن رو معرفی کنید تا الگوی مناسبی رو برای بچه ها معرفی کرده باشین ما مسلمونیم این چیزا چیه میزاری ؟

      • بدون نام

        اگه خودمونو از موسیقی و سرگرمی تحریم کنیم پیشرفت نمیکنیم
        یه درصد فکر کنید خودتونو با مردم جاهل عرب چهارده قرن پیش مقایسه کنید بالاخره باید یه تغییری کرده باشیم دیگه

      • کیم سویفت

        اخخخخخ بچه ها همه زود باشید گوشاتونو بگیرید یه وقت چیزای بد بد نشنوید
        جمع کن متحجر

      • ...

        بعد یه سوال برام پیش اومده
        شما که اینقدررررر با فهم هستی چرا اومدی داری چیزی رو می‌خونی که به بقیه میگی نخون؟
        !جمع کنین بابا این مسخره بازیا رو
        ما دوست داریم شما هم نمی‌تونی به کسی بگی چی‌کار کنه
        !!همه دنیا که نمی‌تونن باب میل شما تعصبی‌های مسخره فکر کنن
        واسه همین چیزاس که هنوز تو عهد قاجار گیر افتادیم و
        پیشرفتی نداریم
        واقعا طرز فکرتون مسخره‌ست
        وقتی می‌بینم یه نفر به خودش اجازه میده چنین حرفی بزنه و فقط مغزش بین سعدی و ابن سینا می‌چرخه و فکر می‌کنه همه بااااید مثل خودش باشن اعصابم به هم می‌ریزه
        یه‌کم شعور داشته باشید
        ما هم طرفدار بیلی ایلیش باقی می‌مونیم:)
        ( بچه‌ها منظورم این نیست که به سعدی و ابن سینا و حالا هرکی توهین کنم. فقط میگم باید همه به سلایق بقیه احترام بذارن و فکر نکنن دنیا باید به خواست اونا پیش بره. سعدی به جای خود )بیلی به جای خود خخخخ

      • vahid

        خانم عسل که این حرف رو زدی باید بگم که هر کس مسیر زندگی خودش رو داره من یه جوون 17 ساله هستم ولی نمیتونم مثلا فردی مثل استیو جابز رو که به قول شما کار شایانی برای جامعه هم کرده الگوی خودم قرار بدم چون به گفته خودش "از ال‌اس‌دی استفاده می‌کرده از بهترین کارهای عمرش و دلیل اصلی
        موفقیت‌هایش بوده‌است حالا ال اس دی چی هست؟ یه جور ماده توهم زا و مخدره البته کلی کارای عجیب و غریب دیگه هم انجام داده که این فقط یه مثالش بود حالا به هر حال منظور من این هست که من جوون همون بزرگاش که شما میگین هم الگوی خودم قرار نمیدم چه برسه به این بیلی و میشه گفت که مجبورم مسیر خودمو به بهترین شکل ادامه بدم و این که الانم اینجا هستم صرفا جنبه سرگرمی یا کنجکاوی داره نه الگو گرفتن!!!! و این چیزی که شما میگی حرفای یه فکر بی منطق و زنگ زده هست.

    • بدون نام

      گوش دادن به خوانندگی زن حرام نیست مگه؟!!!! الان این ترویج فساد نیست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
      یا کلا دین رو از بقیه مسائل جدا کنید یا این مطالبم واسه جذب مخاطب نزنید.
      خودتانید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخود هر اش نشو قارچ سمی

      • یک شهروند

        باز قرصهات رو نشسته خوردی؟؟؟بازم؟؟؟؟

      • Sami

        شما گوش نکن برادر ...

      • بدون نام

        نمیتونی ببینی یه زن این قدر موفقه ها؟

      • بدون نام

        یا کلا تو از شبکه های اجتماعی بیا بیرون و مثل گذشته از نامه و شتر استفاده کن

      • Hadi

        بیخیال باباااا کی ب شماها گفته باید تو هرجایی نظر بدید ک افکار پوسیده ی خودتونو به همه تحمیل کنین....
        تیم برترین ها؛؛؛؛ خیلیم خوب کاری میکنیین این مطالبو بذارین خیلیم آموزنده و خوب هستن باعث میشه جوونای ما بررن دونبال علایقشون استعدادشون

      • Eli

        شما تباها هنوز هستید؟؟
        کافور بخورید ب گناه نیوفتید برادر

      • :|

        با همین امثال تو شدیم 80 میلیون که پیشرفت نمیکنیم و باید با سومالی و جیبوتی مقایسه شیم . تو گوش نده خب دیگه چرا زرت و پرت میکنی ؟

      • بدون نام

        عقاید مذهبی شما به خودت مربوطه ؛خنده داره که انتظار داری بقیه با عقاید مذهبی شماها خودشونو هماهنگ کنن. یه آدم با روان سالم چنین انتظاراتی نداره

      • بدون نام

        نه خیرم شما لازم نیس فوضول دیگران بشی

      • عسل

        یعنی اگه موسیقی گوش بدیم پیشرفت میکنیم؟

      • بدون نام

        واقعا نفهمیدید حرفام کنایه بود؟!!

      • کیم سویفت

        میگی کنایه بود ولی معلومه تو قرون وسطیی
        با نان سنگک میل کن

      • بدون نام

        براچی حرامه اینا همش جاهلیته

      • بدون نام

        کجای دین گفته حرامه

    • بدون نام

      چه جالب
      وقتی این مطلبو دیدم six feet under داشت پخش میشد
      این دختر خیلی با استعداده
      آهنگ Lovely هر بار اشکمو در میاره...
      ...ocean eyes

      پاسخ ها

      • بدون نام

        Listen before i go

    • فاطمه

      شخصیت عجیبی داره
      موزیک ویدیوهاشو ببینین متوجه میشین
      ولی صداش عالیه
      تن آرومی داره
      فوق العادس

      اصلا six feet under رو که گوش میدی آرامش خاصی بهت دست میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط یه ادم معمولیه که بزرگش کردن

      • بدون نام

        یه ادم معمولی با استعداد خاص

      • X

        این دختر دچار یه نوع افسردگی روانیه و حالت طبیعی نداره ولی صدای خوبی داره ن موزیکایه خوبی. البته صداشم این نیست. تغییرش میده. اگه ویدیوهاشو دیده باشید صداش خشنوکلفته و اصلا لطیف نی.

      • بدون نام

        خیای هم دختر خوبیه اونی که چشم نداره ببینه بره اصلا هم نظر نده

    • unknown

      حالا همه شدن مجسمه اخلاق
      الان مشکل مملکت یه خواننده زن هست واقعا ؟ یا پیاز پونزده هزار تومانی و پراید چهل میلیونی و پسته دویست هزار تومانی ؟
      تویی که با صدای یه زن تحریک و منحرف میشی دیگه مشکل از خودته انگار تو خارج همه بیمار جنسی هستن
      اتفاقا خیلی از اونا که تو شرایط زندگی می کنن از من و تو مسلمون ترن

      پاسخ ها

      • عسل

        تو که خارج نبودی دیگه این حرفو نزن همین خارجیا که ادعا میکنن چشم و دل سیرن به خاطر پوشش زناشون بیشترین امار تجاوزاتو داره اگه تو اسلام میگه زن باید حجاب کنه و خوانندگی نکنه بخاطر مرد نیست بلکه بخاطر خود زنه چون هم شانش حفظ میشه و هم از نگاههای هرزه جلوگیری میشه وبه کسی هم اجازه نمیده به دید یه وسیله بهش نگاه بشه

      • کیم سویفت

        عسل بانوی دانا!!!!!!ایا میدونی توی خارج دست زدن بدون اجازه و متلک هم جزو اماره و همچنین عدم تمایل زن به رابطه با شوهرش؟
        بهتره بدونی ما بیشتر از تو میفهمیم ولی همینجا هزار تا پرونده هس که صداش در نمیاد

      • بدون نام

        عسل خانم مگه هرکی خوانندگی کرد یعنی اجازه داده که دیگران بهش به عنوان یه هرزه نگاه کنن تو میگی که شما خارج نبودین اره ما خارج نبودیم ولی تو هم خواننده نبودی که ببینی کسی خوانندگی می کنه با همچین هدفی میخونه پس تو هم ندوسته حرف نزن

    • بدون نام

      خوشحالم که دخترم میتونم برم اهنگاش دان کنم :)
      هرچند که واسه پسرا خیلی اهمیت نداره :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره واقعا؟

      • کیم سویفت

        تیکه جالبی انداختی

    • بدون نام

      منم 11 نوامبر 2001 بدنیا اومدم ....هی صب تا شب درس بخون برو دانشگاه اخرشم هیچی ب هیچی. مملکته ما داریم؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه حرفای کم عقلا رو نزنید پیلیز؛
        تا حالا تو اروپا و آمریکا فامیل و آشنایی نداشتید؟ندیدید چطور بچه هاشون باید از نوجوانی سخت کوش باشن تا بتونن در آینده موفق شن؟اونجا با هیچکس شوخی ندارن و فقط پشتکار و تخصص یک فرده که مهمه؛از نوجوانی به بعد هم خانواده از بچه ها حمایت مالی نمیکنن عموما
        ؛
        ؛

        هیچ جا مثل ایران بچه هاش راحت طلب و تنبل نیستن؛آدمای این مدلی تو هیچ جای دنیا به موفقیت نمیرسن

      • بدون نام

        دقیقا یک سال از من کوچیکی تری
        و کاملا داری راست میگی

      • عسل

        اگه درس بخونی برای خودت خوبه اگه کاره ایی نمیشی حدااقل کلی معلومات بدست میاری تو هم اگه تو یه چیزی که عرف جامعه باشه استعداد داشته باشی برو دنبالش کسی جلوتو نگرفته

      • بدون نام

        خب علاقه نداری درس نخون
        میتونی بری دنبال علاقه و استعدادت دنیات رو درست کنی
        در ضمن هرکسی تو هر شغلی کارش رو درست انجام بده پیشرفت میکنه

      • به عسل

        ساکت شو متحجر

    • بدون نام

      اینا استثنا اند !

      چرا خودتون رو با استثنائات مقایسه می کنید ؟
      خانواده ش موسیقی دان هستند ،آموزش در کودکی خیلی تاثیر داره
      هر کسی هم درس رو رها کنه که به اینجا نمی رسه .

      حالا برا زنها ممنوع خوانندگی ،برای مردها که آزاده !!!!!
      ولی چنین استعدادهایی تا حالا نداشتیم .

      به نظرم ما اول مشکل آهنگسازی و ترانه ی خوب رو باید حل کنیم .


      صدای خوب به دل می شینه ،اما اینا خیلی تصاویر زننده با موسیقی همراه می کنند ، خوشایند نیست



      در ضمن آنقدر راحت به دیگران توهین نکنید ،نکنه تاثیر این اهنگهاست ؟!!!

      دوستانی که قصد امر به معروف دارید ،اینجا جاش نیست ،
      چون همه عاقل و بالغ اند و اگاهانه گوش میدن و می دونن چی گوش میدن ،پس دوست دارن !!!

    • بدون نام

      مدیونید تو چهره های بعدی راجب رکورد شکنی تو تاربخ یوتوب بی تی اسو ننویسید:)))
      حالا راجبش نزارید ببینید ارمیا چیکار ک نمیکنن:)))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورت گروه اقایون سوسول مو صورتیه؟

      • مریم

        واسه لج ما هم که شده نمینویسه من اینو میشناسم●_●

      • مریم (کی پاپر)

        بله منظورش همون مو صورتیاست که دارن واسه مسائلی مثل مشکلات جوانان و افسردگی و دوست داشتن خود و دیگران و امید داشتن به زندگی و جلوگیری از خودکشی و صلح و برادری بدون رنگ نژاد و زبان تلاش میکنن و تو از همه این چیا فقط صورتی بودن موهاشونو درک کردی

      • بدون نام

        بله منظورم همون سوسول های موصورتیه ک رکورد جهانی یوتوب رو از ان خودشون کردن:)

      • ...

        همین سوسول‌های مو صورتی که شما میگین از خیلی از خواننده‌های دیگه بهترن!
        و شما شاخ بودن رو فقط تو رنگ مشکی و تیره می‌بینی:)

    • نگین

      من واقعا دوستش دارم

    • بدون نام

      یک سال از من کوچیکی تره ولی من افتخار میکنم تونسته راه خودشو پیداکنه منم یه روزی اینکار میکنم شاید دیر ولی این کارو میکنم
      هممون میتونیم به هرچیزی که میخواهیم برسیم حتی ایران هم جلومونو نمیگیره
      فقط باید بخواهیم

    • بدون نام

      یعنی عالیههههههههه

    • nazi

      خیلی اهنگاش خوبه مثلا lovely,when is party over

    • بدون نام

      دلتون بسوزه یه روز فقط از من بزرگتره اون ۱۸ ام بدنیا اومده من ۱۹ ام

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • mehard Wilson

      زن های غرغرو خیلی خوب بود عجب معنی زدین

      پاسخ ها

      • کیم سویفت

        قدرت ممیزی
        خخخخخخ

    • کوروش

      با سلام دوستان لطفا جواب این آدمهای خشک مغز و عقب مونده رو ندید تا با نادیده گرفتن شون بهشون ثابت بشه هیچ جایگاهی در اجتماع امروز ایران ندارند و رو به انقراض اند.

    • بدون نام

      الان در چه جایگاه علمی فرهنگی هنری هستی که به دیگران میگی خشک مغز عقب مونده؟ !!!!!!

      چه سودی به کشور و مردم ات رساندی ؟

      همین که پای یه اهنگ بنشینی که دیگری بخاطر عقایدش گوش نمیده یعنی تو خیلی روشنفکر و بزرگی ؟!!!!!

      مردم دنیا رو سرگرم این چیزا کردن تا اونجور که خودشون دلشون میخواد دنیا رو اداره کنن ،

      تمام دنیارو گرفتار جنگ کردن ،آخه یمن بدبخت چی داره که 5ساله داره با هواپیماها و بمب های آمریکایی اروپایی تبدیل به زمین سوخته میشه ؟

      بن سلمان آدم آخه که شده معتمد دنیای آزاد غرب !!!!!!

    • Arezoo

      خوش بحالش...
      کاش منم مثل اون بودم.البته من همین که تو آمریکا زندگی کنم واسم کافیه دیگه نمیخوام معروف بشم...

      پاسخ ها

      • T

    • فرشته

      bad guy عالیه

    • هومن

      نا گفته نماند دوستان و اعضای ایلومیناتی اینو, اوردن بالا :() ومعروف کردن از بیبر بگیر تا اریانا و.. کتی پری و.. که همه عضو سیستم هستند :() چ میکند؛ () هرکی هم, بخوان بد کنن و.. براشون راحته مثل مایکل جکسون و توپاک و.. که کلا هزار تا انگ بهش زدن از طریق رسانه, اینت در اصل عروسک خیمه شب بازی ایلومیناتی هستند, موزیک ویدیو ها و.. رو ریورس کنید کلا رابطه با شیطان و. و بی خدایی و. رو راحت میشنوید, و حتی استفاده از حالت دست دادن و.ایلومیناتی ها

    • بدون نام

      اگه امریکاییه پس چرا اهنگاش با لهجه بریتیش هست؟ :/

    • احسان

      اگر به پست های قبلش تو اینستاگرام دقت کنید تعداد لایک ها 400 هزار نفر هست تقریبا, ولی پست جدید به 5 مییون لایک میرسه و تعداد فالوور ها از 18 میلیون رسید به 19 میلیون و تعداد کسایی که دنبال میکنه 666 هست که عدد خاصی هست برا من ایلومیناتی ها و فراماسون ها و بیشتر خبر گذاری ها از جمله این خبر گذاری درباری بیلی ایلش نوشتن و یک امتیاز مثبت هست برای معروف شدنش و کاراش انچنان هم خفن نیس که, رسانه, ها, میگن, ترکوند فقط دارن بزرگش میکنن از یک طرف

      پاسخ ها

      • سوفیا

        من خیلی وقت پیش ی آهنگی رو اتفاقی ازش شنیدم اسمش رو نمیدونستم ب سختی اسم آهنگو پیدا کردم و هیچ عکسی ازش توی گوگل نبود بعد چن وق یهو فالووراش رفتن بالا خب با حرکات و لباسا و طرز آهنگ خوندش میشه فهمید ک ایلومیناتیه ...ولی خودم خیلی دوسش دارم چن وقتی ک ۱۸ سالش شده آهنگای جدیدشو دگ دوس ندارم

    • احسان

      از یک طرف برا تبلیغات و گردنبند صلیب بر عکس روی گردنش هم بخشی از این داستان هاست... و اگه دقت کنید کیییتی پری لیییدی گاگا جییی زیی همه E دارن اینم از بیییلی اونا عضو ایلومیناتی هستن اینم هست و چون, سنش کمه زود بزرگش کردن و همینجوری داره پیش میره توی این چند روزه و دقت کنید تعداد فالوور ها 19 میلیون شد و پست جدیدش که گزاشته 5 میلیون لایک خورده اگر به پست های جاستین بیبر دقت کنید و.. با فالوورهای 100 میلیونی به این نمیرسن ,شوت نباشید,شوت بزنید

    • Bahare

      من بیلی آیلیش و دوست دارم راستی منم تو ۱۸ دسامبر یعنی ۲۷ آذر به دنیا اومدم مثل بیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج