جاباما
۸۵۱۳۵۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

درخشش ستاره آسیایی تاتنهام در لیگ جزیره

بازیکن اهل کشور کره جنوبی تیم فوتبال تاتنهام با درخشش در این فصل لیگ جزیره موفق به ثبت آماری درخشان در این لیگ شد.

خبرگزاری مهر: درخشش یک آسیایی در لیگ انگلیس برای آخرین بار در لیگ جزیره توسط پارک جی سونگ کره ای رقم خورده بود؛ بازیکنی که به خوبی با تیم الکس فرگوسن هماهنگ شده بود و توانسته بود تا با درخشش در این تیم مدیران یونایتد را متقاعد کند تا یک بازیکن آسیایی دیگر را هم به نام شینجی کاگاوا به تیم اضافه کنند. هرچند که این بازیکن موفق به تداوم درخشش ستاره کره ای نشده بود اما به هر صورت نمی‌توان از نقش پارک جی سونگ در تغیر ذهنیت مدیران یونایتد و حتی مدیران باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس، چشم پوشی کرد.

دیگر ستاره آسیایی که توانسته است در لیگ انگلیس بدرخشد، سون هیونگ مین کره ای است. مهاجمی که فوتبال خود را از همان ابتدا در تیم جوانان هامبورگ آغاز کرده است و پس از دو فصل حضور در این تیم، به تیم اصلی هامبورگ انتقال یافت و موفق شد تا در ۷۳ بازی ۲۰ گل به ثمر برساند.

درخشش «سون» در هامبورگ باعث شد تا بایر لورکوزن، دیگر تیم مطرح آلمانی برای خرید او اقدام کند. این بازیکن آسیایی آمار گلزنی خود را در لورکوزن بهبود داد و موفق شد تا در ۶۲ بازی ۲۱ گل بزند. این آمار نسبتاً خوب گلزنی در لیگ آلمان مدیران تاتنهام و پوچتینو سرمربی این تیم را متقاعد کرد تا «سون» را از لورکوزن به تیم خود بیاورند.

ستاره پیشین لورکوزن و هامبورگ اما در اولین فصل خود آمار ضعیفی را در تیم تاتنهام به ثبت کرد. این مهاجم کره ای در اولین فصل حضور خود در تاتنهام موفق شد تنها ۳ بار در لیگ انگلیس گلزنی کند. این آمار گلزنی به مرور در تاتنهام بهبود یافت تا اینکه در فصل جاری «سون» موفق شده است تا ۱۲ بار در لیگ جزیره گلزنی کند.

این بازیکن ۲۶ ساله به تازگی در بازی تاتنهام در لیگ قهرمانان هم موفق به ثبت عملکردی مناسب شد و با باز کردن دروازه منچسترسیتی گامی بلند را برای صعود تیم لندنی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکم از بازیکنان خودتون تعریف کنید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج