۸۵۲۴۲۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

۷جدید ایتالیا در حال شکل گرفتن کنار سلطان ۷

ستاره جدید سری A نام خودش در ترکیب یوونتوس را تثبیت کرده است.

سایت نود: شاید برای کسی که همیشه دنبال ۲۰ بوده‌، ۷ نمره قابل قبولی نباشد اما از نگاه سایت معتبر «هو اسکورد» میانگین امتیاز ۷ نمره خوبی برای پسر جوان خط حمله یوونتوس به شمار می‌آید. داستان راجع به کسی است که خیلی زود دارد تحت فشار سکوهای نژادپرست سری A مرد می‌شود و جواب همه توهین‌های نژادپرستانه و همه شانه خالی کردن‌های هم‌تیمی‌اش را با موفقیت و گل زدن‌های متوالی می‌دهد.

شروع از 12 سالگی

آکادمی یوونتوس در ۱۲ سالگی مویزه کین سیاه‌پوست را از آکادمی تیم همشهری تورینو ربود تا مویزه نوجوان مراحل رشد را در همان سال‌هایی طی کند که یوونتوس شروع به درو کردن عناوین در ایتالیا کرده بود. یووه برای کین حکم خانه‌ای اشرافی را داشت که پسر کوچکش یاد گرفته بود باید بدرخشد و بزرگ و با افتخار زندگی کند.

شروع هافبک کناری یوونتوس برای حضور در تیم اصلی ماسیمیلیانو آلگری مصادف شد با شروع ۷ دست‌نیافتنی جدید این تیم کریستیانو رونالدو که از مادرید آمد تا در بازی‌های بزرگ نقش اصلی را برای تیمش ایفا کند و ششمین قهرمانی اروپا را با یوونتوسی به دست بیاورد.

۷جدید ایتالیا در حال شکل گرفتن کنار سلطان ۷

بنابراین مویزه کین تحت تعلیم برنده 5 جایزه توپ طلا قرار گرفت. از همان ابتدا بازیکن بزرگ بودن را از رونالدو آموخت؛ وقتی می‌بینیم در بازی‌هایی که احتیاج به گل دارند، گل برتری تیمش را به ثمر می‌رساند. او دارد یاد می‌گیرد مثل رونالدو از کناره‌ها به حمله اضافه شود و رفته رفته پست مهاجم را برای خودش در تیم جا بیندازد که تا به اینجا کاملا موفق بوده و اغلب رسانه‌ها او را به عنوان مهاجم می‌شناسند.

۷ بعدی

مویزه کین آموزش‌های مربوط به شماره 7 بودن را هم به خوبی در حال فراگرفته و اگر اتفاق خاصی نیفتد شماره پیراهنش بعد از رفتن رونالدو با میانگین نمره‌اش از سایت هواسکورد هماهنگ خواهد شد و احتمالا 7 بعدی قهرمان ایتالیا مهاجم جوان این تیم خواهد بود.

کریستیانو هر بار در هر چالش و حاشیه و انتقاد و موقعیت سختی قرار گرفت آنقدر گل به ثمر رساند تا همه نگاه‌ها معطوف رکوردها و گل‌زنی‌های پی در پی او باشد. امروز مویزه کین هم برای عبور از اولین چالش دوران حرفه‌ای‌اش و رویارویی با هیولای زشت نژادپرستی دارد فقط گل می‌زند و به این ترتیب هواداران نژادپرست رقبای یوونتوس به زودی پی خواهند برد این چهره قرار است همین گل‌ها را در تیم ملی برایشان به ثمر برساند و این‌گونه مجبورند با اوهر چه زودتر آشتی کنند.

6 گل در 6 مسابقه اخیر برای یووه نشان می‌دهد استعدادیاب‌های این تیم بیهوده به آکادمی تیم همشهری دستبرد نزده‌اند و جذب بازیکن 12 ساله جواب داده است. کین امسال به طور حتم قهرمانی سری A را تجربه خواهد کرد. بانوی پیر به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان است و بعید نیست یوونتوس با قهرمانی در معتبرترین جام اروپایی این تجربه شیرین و بزرگ را هم به مهاجم جوانش در اولین فصل حضور ببخشد.

یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای بزرگ‌ترین تیم ایتالیا در کنار یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا در حال کسب عناوین بزرگ و رشد کردن و بزرگ شدن است. بدون تردید بزرگی این ستاره دیدنی‌تر از این روزهای کسب تجربه خواهد بود. هر چند او در همین روزها نگاه‌ها را به خود خیره کرده و بعید نیست به زودی رقیب معلم بزرگش و جایگزین کریستیانو رونالدو در ترکیب یووه شود. مویزه کین همین حالا هم حسابی سر زبان‌ها افتاده و برخلاف دیگر ستاره‌های جوان لازم نیست برای بیشتر شنیدن از او منتظر بمانیم. در فوتبال ایتالیا پسری متولد شد که حمله ناجوانمردانه نژادپرستی را با گلزنی پشت سر گذاشت و یک‌ شبه مرد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رونالدو کجا و این کجا..چی زدی برا خودت..مردک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج