۸۵۲۸۹۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

بررسی عملکرد صداوسیما در سیل اخیر

جلسه شورای نظارت با موضوع بررسی نحوه پوشش خبری حادثه سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور با حضور نمایندگان قوای قضائیه، مجریه و مقننه و همچنین معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای تشکیل شد.

خبرگزاری ایسنا: جلسه شورای نظارت با موضوع بررسی نحوه پوشش خبری حادثه سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور با حضور نمایندگان قوای قضائیه، مجریه و مقننه و همچنین معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای تشکیل شد.

در این جلسه که معاون سیاسی سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه خبر و برخی از مدیران معاونت سیاسی حضور داشتند، گزارشی از اقدامات عملکرد و برنامه‌های آینده این معاونت با موضوع سیلاب اخیر کشور ارائه شد.

مجید آخوندی معاون سیاسی سازمان صدا و سیما با اعلام اینکه بارش‌های فروردین ماه از لحاظ حجم و میزان فراگیری در استان‌های مختلف بی سابقه بوده است، گفت: با وجود پیش بینی‌های به عمل نیامده از سوی دستگاه‌های مرتبط با سیل، رسانه ملی توانست ضمن بسیج امکانات و تجهیز منابع، با استفاده از نیروهای موجود در شهرستان‌ها، استان‌ها و مرکز، اخبار مرتبط با سیل در استان‌های درگیر را پوشش رسانه‌ای دهد و عملکرد نهادهای مختلف و گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین وحدت و یکپارچگی کشور را در خلق حماسه کمک‌های مردمی را به تصویر بکشد.

وی انعکاس هشدارهای ستاد مدیریت بحران کشور و عملکرد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با سیل را از دیگر اقدامات رسانه ملی اعلام و اظهار کرد: در مناطق سیل زده سعی کردیم مشکلات و کمبودهای مردم را به گوش مسئولان مربوطه برسانیم.

معاون سیاسی صدا و سیما گام بعدی رسانه ملی را انعکاس فعالیت‌های بازسازی و سازندگی مناطق سیل زده و نیز پیگیری تعهدات و وعده‌های مسئولان اجرایی کشور به مردم این مناطق اعلام و اظهار امیدواری کرد، رسانه ملی در این مرحله نیز به اهداف مد نظر دست یابد.

در ادامه این نشست اعضای شورای نظارت نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود، از عملکرد صداوسیما در پوشش خبری حادثه سیل اخیر در برخی استان‌های کشور تقدیر و بر ضرورت انعکاس فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی و اقدامات خیرخواهانه مردمی در کمک به مردم مناطق سیل زده و بازسازی این مناطق و همچنین انعکاس اقدامات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی کشور به طور مستمر تاکید کردند.

بیان ثمرات و نتایج خوب بارش‌های آسمانی اخیر در صدا و سیما از موضوعات دیگری بود که اعضای شورای نظارت بر آن تاکید داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میلی و سراسر دروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج