جاباما
۸۵۳۰۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مک‌منمن: دخیا تمرکز نداشت که آنقدر بد گل خورد

بعد از اشتباه بزرگ داوید دخیا در مقابل لیونل مسی که گل دوم او و بارسا را به دنبال داشت و یونایتد را عملا از کامبک در نوکمپ ناامید کرد استیو مک‌منمن می‌گوید علت این اشتباه تمرکز نداشتن دخیا بوده.

ورزش سه: منچستریونایتد دیشب در حالی در نوکمپ در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونای میزبان رفته بود که امیدوار بود با یک کامبک بزرگ، شکست ۱-۰ در بازی رفت را جبران کرده و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.

مارکوس راشفورد در همان دقیقه اول توپ را به تیر دروازه بارسا کوبید تا هواداران یونایتد به تیم‌شان به شدت امیدوار شوند اما بعد از چند دقیقه نوبت به درخشش خار‌ق‌العاده لیونل مسی رسید تا در دقایق ۱۶ و ۲۰ دو بار دروازه داوید دخیا را باز کرده و امیدهای شیاطین سرخ را نقش بر آب کند.

اما یکی از مهمترین اتفاقات بازی بزرگ دیشب، گل دو بارسلونا بود که روی اشتباه بزرگ داوید دخیا، سنگربان یونایتد به ثمر رسید. اشتباهی که سنگربان اول یونایتد و تیم ملی اسپانیا را امروز به هدف سخت‌ترین انتقادات تبدیل کرده است.

اما استیو مک‌منمن، اسطوره لیورپول و تیم ملی انگلیس و کارشناس فوتبال این کشور در استودیوی تلویزیونی BT درباره اشتباه دخیا صحبت کرد و علت این اشتباه را نداشتن تمرکز کافی از طرف او دانست.

مک‌منمن در این باره گفت:" درباره این اشتباه چه می‌شود گفت؟ تصاویر به خودی خود، همه چیز را نشان می‌دهد. این گل در واقع یک پاس از طرف لیونل مسی بود که وارد دروازه شد. مسی اگر بخواهد پاس بدهد توپ را اینقدر ساده شلیک می‌کند".

مک‌منمن در ادامه گفت:" دروازه‌بان چشمهایش را از توپ برمی‌دارد و این نشان دهنده فقدان تمرکز است. توپ هم به شکلی دردناک از او عبور کرده و به تور می‌رسد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج