۸۵۳۶۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تارتار: شرایط این‌طور باشد، سال دیگر نیستم

سرمربی پارس جنوبی با گلایه از وضعیت مالی و بی توجهی مسوولان، اعلام کرد در صورت تداوم این شرایط در فصل آینده در این تیم همکاری نخواهد داشت.

ورزش سه: پارس جنوبی جم در شرایطی در میانه جدول جا گرفته است که طی روزهای اخیر گلایه بابت مشکلات مالی این تیم به بالاترین حد ممکن در بین بازیکنان و کادرفنی شکل گرفته است. موضوعی که باعث شد تا مهدی تارتار نیز پیش از دیدار برابر سپیدرود در نشست خبری بیشتر در این خصوص به صحبت بپردازد.

سرمربی پارس در ابتدای صحبت‌های گفت: بیشتر از اینکه راجع به بازی فردا صحبت کنم می‌خواهم درباره بازیکنانم حرف بزنم چون اینقدر مشکلات است که نمی‌شود راجع به مسائل فنی حرف زد. با احترامی که به تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و حتی پدیده داریم باید بگویم قهرمان واقعی لیگ بازیکنان پارس جنوبی هستند که با این همه مشکلات و معضلات در میانه جدول قرار گرفته‌اند و حضور ثابتی در وسط جدول داشتند. در ۱۰ سال سابقه مربیگری‌ام هیچ‌وقت این بازیکنان را نداشتم از همه آنها ممنونم و دستشان را به گرمی می‌فشارم.

وی در ادامه گلایه‌هایش گفت: فقط به خاطر خانواده ۴۰ نفره تیم‌مان و هواداران می‌خواهیم بازی کنیم و فقط به عشق آنها بازی می‌کنیم. از باشگاه برای قول‌هایی که به ما داده شد و هیچ‌وقت عملی نشد گلایه‌مند هستیم. قرار بود پیش از آغاز سال جدید مبلغی از قراردادها به ما پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد.

تارتار: شرایط این‌طور باشد، سال دیگر نیستم

در آن زمان یکی از مسئولان عالی‌رتبه شرکت نفت با من تماس گرفت و گفت تیم را جمع کن و تا 25 فروردین قول‌هایمان را عملی می‌کنیم که متأسفانه این قول نیز عملی نشد. فردا بازی بسیار حساسی با سپیدرود داریم. بازیکنان از لحاظ ذهنی اصلاً وضعیت خوبی ندارند ولی بازیکنانم آنقدر با شرف و با شخصیت هستند که برای خانواده و هوادارانشان با تمام وجود ظاهر شوند.

مهدی تارتار با اشاره به سقوط تیم ریشه دار ایرانجوان به دسته سوم گفت: این می‌تواند درس عبرتی برای مسئولان استان باشد. پارس جنوبی که در سال‌های اخیر چقدر خوب کار کرده و توانسته جایگاهش را در لیگ برتر حفظ کند حالا وضعیت خوبی ندارد. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و به این تیم کمک کنند، این تیم عشق همه مردم استان است و حتی در استان فارس هم هوادار دارد. امیدوارم برای پارس جنوبی دل بسوزانند تا این تیم به سرنوشت ایرانجوان دچار نشود.

سرمربی پارس در واکنش به سوالی درباره اینکه راهکارشان برای عبور از این شرایط چیست پاسخ داد: وقتی قانون دست مسئولان را بسته و نمی‌توانند دیگر برای این تیم هزینه کنند می‌شود تیم را واگذار کرد تا این امتیاز در همین شهر و استان باقی بماند.

یا کسانی بیایند و مسئولیت اداره تیم را بر عهده بگیرند یا از شرکت‌های پتروشیمی برای باشگاه بودجه مشخص کنند. راهکار مشخص است اما دلی نمی‌سوزد. تیم رها شده و ما فقط برای خانواده 40 نفره خودمان و هواداران ادامه می‌دهیم. برای شرافتمان فوتبال بازی می‌کنیم چرا که برخی تیم‌ها در قعر جدول برای سقوط نکردن و برخی تیم‌ها در بالای جدول برای قهرمانی می‌جنگند که ما با آنها بازی داریم. با این حال باید اعلام کنم در صورتی که وضع به همین شکل ادامه یابد و مسوولان به تعهدات خود در قبال تیم پایبند نباشند، فصل آینده در پارس جنوبی حضور نخواهم داشت.

وی درباره شایعه اعتصاب بازیکنان تیمش بعد از دیدار با سپیدرود گفت: نمی‌دانم چه تصمیمی گرفته‌اند فقط در شبکه‌های اجتماعی متوجه شدم تصمیماتی دارند. امیدوارم تصمیمات بدی نگیرند و تمرین‌ها ادامه داشته باشد تا بازی‌ها تمام شود.

تارتار با تمجید از هواداران این تیم گفت: نمی‌توانم راجع به این مسائل صحبت کنم اما ما فقط به عشق هواداران و خانواده 40 نفره خودمان مسابقات را ادامه می‌دهیم. دیگر کارد به استخوانمان رسیده است. من نمی‌توانم در چشم بازیکنانم نگاه کنم چون هفته‌ها و ماه‌ها از عدم دریافت مطالباتشان می‌گذرد. ما از هر 16 تیم لیگ برتر کمتر دریافتی داشته‌ایم حتی از استقلال خوزستان و سپیدرود؛ برای همین است که می‌گویم قهرمان اصلی لیگ بازیکنان پارس جنوبی هستند که با این وضعیت هیچ وقت اجازه ندادند تیم خطر سقوط را احساس کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج