۸۵۴۹۳۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

هلالی: به تیم برانکو خوش‌بینم

یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس حتی اگر نتواند هیچ جامی در این فصل به دست آورند عملکرد قابل دفاعی دارد.

ایسنا: اسماعیل هلالی، هافبک پیشین باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس دو بازی اول به خاطر اشتباه داور نتوانست امتیازات لازم را به دست آورد و از حریفان خود عقب افتاد؛ اما بردن بازی سوم مقابل الاهلی عربستان موجب شد تا این تیم به رقابت‌ها بازگردد. در حال حاضر شرایط روحی و روانی تیم بهتر شده است اما مشکل این‌جاست که در این دو بازی، ما خارج از خانه هستیم و تماشاگران نیستند که به ما کمک کنند. ما اگر بتوانیم این بازی را مثل بازی رفت ببریم و دو بازی پیش رو را هم ببریم، اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

او ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس سه جام پیش‌رو دارد و این رقابت‌ها به هم‌دیگر مربوط هستند چون موفقیت در هر کدام از این رقابت‌ها اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش دهد. این سه عرصه رقابتی بسیار مهم و به هم ربط دارند و هیچ‌کدام را نباید دست کم گرفت. البته اتفاقات فوتبال را هم نباید دست کم گرفت. مثلاً اگر اشتباهات داور نبود و یا اتفاقات دیگر نمی‌افتاد، شاید شرایط برای پرسپولیس فرق می‌کرد اما فوتبال مثل زندگی است و بالا و پایین زیادی دارد. ولی در کل من به تیم آقای برانکو خوش‌بین هستم و حتی اگر نتوانند هیچ جامی در این فصل به دست آورند عملکرد قابل دفاعی دارند. البته توقعات هم از این تیم بیش‌تر شده و همین‌طور بازیکنان به این باور رسیده‌اند که می‌توانند بیش‌تر از اینی که هستند موفق باشند.

هلالی درباره این مساله که نزدیکی مسابقات خستگی بازیکنان را افزایش می‌دهد، گفت: این مساله تأثیرگذار است اما چند نفر به تیم اضافه شدند و آقای برانکو می‌تواند هر چند هفته به بازیکنان استراحت دهد ولی فشار روی بازیکنان وجود دارد. فوتبال ما باید به این سمت برود که در هر ۵ روز یک بازی انجام دهد و شرایط فوتبال طوری حرفه‌ای شود که این اتفاق بیفتد. چون در بازیکنان فوتبال کشور ما، زندگی حرفه‌ای وجود ندارد و تعریف نشده است. اگر این اتفاق بیفتد همه چیز می‌تواند در فوتبال ما می‌تواند برتر شود و آن موقع است خستگی معنا ندارد و هیچ مشکلی نداریم.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: نتیجه حاصل شده در انتهای فصل اهمیت ندارد، چیزی که مهم است تلاش بازیکنان است و تماشاگران هم اگر این تلاش را ببیند حتی اگر در انتهای فصل قهرمان هم نشویم پرسپولیس را حمایت و تشویق می‌کنند.

او درباره شرایط پرسپولیس در لیگ‌برتر گفت: وضعیت پرسپولیس در جدول به گونه‌ای است که اگر شش امتیاز بتواند بگیرد قهرمان می‌شود. حتی سه تساوی و یک برد می‌تواند قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد. البته باید در بازی‌های رو در رویی که با تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان داریم حواس پرسپولیس باشد که در این بازی‌ها امتیاز از دست ندهد. در حال حاضر لیگ بسیار جذاب شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      خخخه اق اسماعیل

    • ترک تبریز

      هرکی یک سال در پرسپولیس بازی کرده شده پیشکسوت

    • بدون نام

      همچنان خوش بین بمان تا آخرین قطره خون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج