جاباما
۸۵۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

وضعیت هجوم ملخ‌ها در یزد نگران‌کننده نیست

مدیر کل حفظ نباتات جهادکشاورزی استان یزد با بیان این که وضعیت نگران‌کننده‌ای نسبت به هجوم ملخ‌ها در یزد وجود ندارد، بر لزوم اطلاع‌رسانی به موقع بهره‌برداران در صورت مشاهده جمعیت اولیه ملخ‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: مرتضی فتاحی اردکانی با بیان این که یزد هیچ گونه وضعیت نگران‌کننده‌ای در رابطه با هجوم ملخ‌ها ندارد، اظهار کرد: در صورت ظهور جمعیت ملخ‌ها، تجهیزات، ادوات و سموم کافی برای مقابله با آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: ریزش ملخ‌ها در شش استان کشور که عمدتاً در نواحی منابع طبیعی قرار داشته، رخ داده است و کمتر به مزارع و باغات هجوم آورده‌اند ولی با این حال، منجر به فعالیت متولیان مربوطه در مبارزه با ملخ‌ها شده است.

این مسئول با بیان این که مشاهده ملخ‌ها در برخی از استان‌ها و شهرهای هم‌مرز منجر به آمادگی بیش از پیش استان برای مقابله با این آفت شده است، تصریح کرد: با اعلام شبکه‌های مراقبت و پیش آگاهی‌های لازم، اکیپ‌های مبارزه آماده مقابله در قالب اقدامات دفاعی لازم هستند.

مدیر کل حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع بهره‌برداران در صورت مشاهده جمعیت ملخ‌ها، بیان کرد: جمعیت نوظهور اولیه در اغلب مواقع، جمعیت بسیار کمتری از ملخ‌ها را نسبت به جمعیت اصلی آن‌ها در بردارد لذا مقابله اولیه با آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

فتاحی خاطرنشان کرد: به همین منظور نیز از بهره‌برداران تقاضا داریم تا در صورت مشاهده ملخ‌ها به جهاد کشاورزی هر منطقه به عنوان بهترین و پابکارترین متولیان مربوطه، اطلاع رسانی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نکنه ملخها راالوده به بیماریهای همه گیر کرده باشند از خارجیها هیچی بعید نیست. وقتی حتی دارو راتحریم کردند دیگه چه انتظاری هست

      پاسخ ها

      • زمین پیما

        لطفا مردم مهربان یزد ازهجوم ملخ ها هیچ نگران نباشند.تازه باید از خداوند مهربان بخاطر فرستادن این ملخ به شهر یزد تشکرکنند.و ان شاالله مردم یزد از این ملخ ها بطور احسن استفاده نمایند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج