اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۶۰۳۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

ماموریتی ممکن برای پسران یحیی گل‌محمدی

چهار هفته پایانی لیگ برتر برای پدیده مشهد از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است؛ چهار هفته‌ای که می‌تواند بزرگ‌ترین افتخار تاریخ این باشگاه را رقم بزند و آن‌ها را به سهمیه آسیایی برساند.

ایلنا: پدیده شهر خودرو لیگ هجدهم را فراتر از انتظار آغاز کرد و تا هفته‌های پایانی نیم فصل اول صدرنشین لیگ برتر بود. درخشش این تیم در لیگ برتر ادامه‌دار نبود. اوج گرفتن تیم‌هایی مثل استقلال و تراکتورسازی در نیم فصل دوم و هم‌چنین افت شاگردان یحیی گل محمدی باعث شد آن‌ها به رتبه پنجم جدول سقوط کنند.

پدیده که تا هفته دوازدهم لیگ برتر فاصله زیادی با تعقیب کنندگانش در جدول رده‌بندی داشت و خیلی‌ها این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانستند حالا باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگد؛ اتفاقی که برای این تیم موفقیت بزرگی به حساب می‌آید و در صورت رخ دادن آن می‌توان به یحیی گل محمدی و تیمش نمره قبولی داد.

پدیده که اکنون با ۴۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد با تراکتورسازی ۳ و با استقلال و سپاهان ۴ امتیاز فاصله دارد. اختلافی که در نگاه اول ممکن است زیاد و جبران آن در ۴ بازی باقی مانده سخت به نظر برسد اما با نگاهی به برنامه بازی‌های این تیم تا پایان فصل می‌توان گفت رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم کاملا ممکن است.

پدیده تا پایان فصل ۴ بازی پیش‌رو دارد که دو تای آن‌ها در مشهد و برابر دو رقیب مستقیم خود یعنی استقلال و سپاهان است. مشهدی‌ها اگرچه تا اینجای فصل عملکرد مناسبی برابر تیم‌های بالای جدولی نداشتند و در بازی‌های بزرگ ضعیف ظاهر شده‌اند اما می‌توانند امیدوار باشند با تکرار درخشش نیم فصل اول خود و حمایت هوادارانشان از این دو بازی سربلند بیرون بیایند.

بهترین حالت برای تیم مشهدی پیروزی در این دو بازی است. در صورت رخ دادن این اتفاق و باتوجه به رویارویی تراکتورسازی و سپاهان با پرسپولیس در دو هفته آینده و احتمال بالای از دست دادن امتیاز توسط این تیم‌ها شاگردان یحیی گل محمدی می‌توانند امیدوار باشند حتی تا رتبه دوم جدول خودشان را بالا بکشند.

البته پدیده حتی در صورت قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول هم شانس بالایی برای رسیدن به سهمیه آسیایی دارد. باتوجه به حضور پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی و احتمال بالای قهرمانی این دو تیم و اینکه آن‌ها به احتمال زیاد جزو سه تیم بالای جدول در پایان فصل خواهند بود، تیم چهارم لیگ هم این شانس را خواهد داشت به لیگ قهرمانان آسیا برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگیا چه خوابایی دیدن!

      پاسخ ها

      • ناشناس!

        تو چقدر خنگی اینها خواب نیست احتمالاتی هست که ممکنه تیم پدیده را تا نایب قهرمانی ببره و ربطی به لنگ هم نداره!! چون معلومه تو هم کیسه ای!!!خخخخخ

      • بدون نام

        لنگی نویسنده پدیده اگر ۶ امتیاز بازی مستقیم رو به لنگ نمی دادند الان با ۵۲ امتیاز صدر بودند
        بیسواد

    • بدون نام

      گبسه کش خفه

    • بدون نام

      خو کیسه جان تو هم اگه ۴ امتیاز ب سرورت نمیدادی بعد ۱۰۰ هفته شاید شاید شاید صدر میدیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج