۸۵۶۶۰۹
۱ نظر
۵۰۵۳
۱ نظر
۵۰۵۳
پ

لامپ‌های هوشمند و فواید استفاده از آن‌ها

در ادامه به بهترین لامپ‌های هوشمند موجود در بازار ایران نگاهی خواهیم داشت. در نظر داشته باشید که هرچند قیمت بسیاری از این محصولات ارزان نیست، اما می‌تواند یک انتخاب هوشمند در زمینه کاهش هزینه‌های جانبی به‌حساب بیاید، به خانه شما زیبایی ببخشد و سلامتی شما را بهبود دهد.

برترین‌ها - سهیل بالینی: این روز‌ها عبارت هوشمند در مقابل هر دستگاه و گجتی قرار می‌گیرد. از ماشین‌های خودران گرفته تا جعبه‌فرمان‌های پیشرفته هواپیمایی، همه و همه زیرمجموعه‌ای از زندگی مدرن و دیجیتال به‌حساب می‌آیند. سیستم‌های روشنایی خانگی نیز مستثنا نیستند و به سمت هوشمند شدن پیش می‌روند.

لامپ‌های هوشمند در انواع و اشکال مختلف، مدتی است که به بازار ایران وارد شده‌اند و کم‌کم جای خود را در گوشه و کنار خانه‌های ایرانی پیدا می‌کنند. لامپ‌هایی که می‌توانند به سقف آویزان باشند، روی میز قرار بگیرند و یا حتی با دیگر وسایل هوشمند خانه ترکیب شوند.

این نوع جدید از روشنایی می‌تواند تأثیرات مثبتی بر زیبایی دکوراسیون خانه بگذارد و البته مصرف نادرست برق را نیز کاهش دهد. میزان نور اتاق و جهت تابش نور در بسیاری از سردرد‌های مزمن تأثیر گذار است. اغلب لامپ‌های هوشمند توانایی تنظیم دستی میزان نور را در خود جای‌داده‌اند و همین موضوع باعث شده تا در بلندمدت، در بهبود شرایط جسمی و کاهش هزینه‌های خانواده نیز اثر بخش باشند.

رنگ سفید و طیف نوری آبی موجود در لامپ‌های کم‌مصرف با بسیاری از بیماری‌های چشم و درد‌های نامشخص سر، در ارتباط است. در واقع لامپ‌های ال‌ای‌دی رنگی بهترین گزینه برای نورپردازی خانه به‌حساب می‌آید، زیرا هم مصرف برق پایینی دارند و هم ضرر کمتری را به سلامت انسان وارد می‌کنند.

لامپ‌های هوشمند و فواید استفاده از آن‌ها

در ادامه به بهترین لامپ‌های هوشمند موجود در بازار ایران نگاهی خواهیم داشت. در نظر داشته باشید که هرچند قیمت بسیاری از این محصولات ارزان نیست، اما می‌تواند یک انتخاب هوشمند در زمینه کاهش هزینه‌های جانبی به‌حساب بیاید، به خانه شما زیبایی ببخشد و سلامتی شما را بهبود دهد.

علاوه بر شش گزینه معرفی‌شده در این صفحه، بسیاری از محصولات بی‌نام در بازار ایران وجود دارند که با قیمتی بسیار پایین‌تر عرضه می‌شوند. محصولاتی اغلب چینی که البته از کیفیت مناسبی نیز بهره می‌برند. درصورتی‌که قصد دارید تمامی سیستم روشنایی خانه را به سمت هوشمند شدن پیش ببرید، پیشنهاد می‌کنیم تا برخلاف شکل سنتی نورپردازی در خانه‌های ایرانی، به سمت نورپردازی از کنار و پایین حرکت کنید.

نورپردازی از پایین و کنار از پرتاب مستقیم نور به چشم جلوگیری می‌کند و احساس آرامش بیشتری را نیز به اعضای خانواده منتقل خواهد کرد. این شکل از نورپردازی درواقع تفاوت عمده خانه‌های گران‌قیمت و مدرن با دکوراسیون قدیمی استفاده‌شده در اغلب آپارتمان‌های ایرانی است.

لامپ هوشمند و رومیزی HUE BLOOM شرکت فیلیپس (۶۰ دلار)

لامپ‌های هوشمند و فواید استفاده از آن‌ها
برخلاف عادات نورپردازی سقفی ما ایرانیان، کشور‌های پیشرفته‌تر علاقه زیادی به نورپردازی از پایین دارند که البته راه صحیح‌تر استفاده از روشنایی‌های مصنوعی به‌حساب می‌آید. لامپ هوشمند HUE BLOOM شرکت فیلیپس نیز در راستای همین علاقه با قیمتی حدود ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. این لامپ رومیزی توانایی تولید نور در رنگ‌های مختلف را دارد و البته شدت تابش نور و مصرف برق نیز قابل اندازه‌گیری و تغییر است. لامپ هوشمند فیلیپس با دستیار مجازی گوگل و آلکسا آمازون هماهنگ است و حتی می‌تواند با استفاده از یک موبایل، با صدای شما هماهنگ شود. امکان استفاده از نورپردازی هماهنگ با موسیقی در HUE BLOOM فراهم‌شده و تنها لازم است این لامپ را با گوشی یا تلویزیون هوشمند خود سینک کنید تا دنیایی جدید از موسیقی، فیلم و بازی‌های کامپیوتری را تجربه کنید.

ال‌ای‌دی هوشمند شرکت ویز (۸۳ دلار)

لامپ‌های هوشمند و فواید استفاده از آن‌ها
شرکت WIZ در تولید لامپ‌های هوشمند، پا را فراتر از تولید یک منبع نور گذاشته و به طراحی محصولاتی لوکس و دکوراتیو می‌پردازد. ال‌ای‌دی هفت اینچی شرکت ویز از پایه‌ای چوبی و بسیار زیبا بهره می‌برد که با تعداد زیادی از وسایل خانه هماهنگ می‌شود. هرچند جذابیت اصلی این محصول در توانایی تغییر رنگ در شرایط مختلف اتاق و آپارتمان است.

این لامپ می‌تواند در زمان بارش باران به‌صورت خودکار به رنگ آبی در بیاید یا با رسیدن زمان خواب شما به نوری زرد تغییر رنگ دهد. برنامه اختصاصی شرکت ویز به شما اجازه می‌دهد تا تمامی فعالیت لامپ‌های هوشمند خانه را از راه دور کنترل کنید. لامپ ویز توانایی هماهنگ شدن با دستیار‌های هوشمند مشهور را دارا است و می‌تواند حتی بدون نیاز به دستوراتی مستقیم، بسیاری از نیاز‌های کاربر را پیش‌بینی کند.

لامپ هوشمند سی شرکت جی‌ای (۸۰ دلار)

لامپ‌های هوشمند و فواید استفاده از آن‌ها
این لامپ که شباهت بسیار زیادی به محصولات موجود در فیلم‌های علمی تخیلی دارد، از یک اسپیکر قدرتمند در درون خود بهره می‌برد. نسخه‌ای از دستیار مجازی شرکت آمازون در درون لامپ هوشمند سی قرارگرفته که می‌تواند به‌تمامی فرمان‌های کاربر گوش دهد و آن‌ها را اجرا کند. تغییر رنگ هوشمند با موسیقی، فیلم، شرایط محیطی و پخش موسیقی موردعلاقه شما از دیگر توانایی‌های این لامپ رو میزی کم‌وبیش گران‌قیمت است. در نظر داشته باشید که از نظر اندازه، ساخته جدید شرکت جی‌ای کمی بزرگ‌تر از دیگر لامپ‌های هوشمند معرفی شده در این مقاله است.

لامپ هوشمند بیرونی شرکت فیلیپس (۱۲۹ دلار)

لامپ‌های هوشمند و فواید استفاده از آن‌ها
لامپ‌های هوشمند محدود به محصولات رومیزی نمی‌شود و بسیاری از محصولات، می‌توانند روی سقف یا دیوار نصب شوند. لامپ هوشمند Outdoor شرکت فیلیپس توانایی نصب در داخل و خارج از خانه را در خود جای‌داده است. در نظر داشته باشید که ضد آب بودن این لامپ باعث شده تا قیمت نهایی این محصول کمی افزایش بیابد. درست مثل لامپ‌های رومیزی این شرکت، لامپ بیرونی نیز توانایی تولید انواع نور‌های رنگی دارد و میزان نور نیز می‌تواند با استفاده از دستیار صوتی این شرکت، کم‌وزیاد شود.

لامپ هوشمند Beyond suspension شرکت فیلیپس (۳۴۹ دلار)

لامپ‌های هوشمند و فواید استفاده از آن‌ها
گران‌قیمت‌ترین لامپ هوشمند موجود در بازار ایران، قیمتی سرسام‌آور دارد و تنها در خانه‌های بسیار لوکس قابل‌استفاده است. محصول تولیدی شرکت فیلیپس از دو لامپ مجزا با توانایی تولید میلیون‌ها طیف رنگی تشکیل‌شده که از سقف آویزان می‌شود. این لامپ با دستیار صوتی آمازون، گوگل، مایکروسافت و اپل هماهنگ است و از سنسور تشخیص حرکت و نور نیز بهره می‌برد. در نظر داشته باشید که با خرید Beyond suspension علاوه بر یک لامپ هوشمند، از یک دزدگیر کوچک در میان خانه نیز استفاده خواهید کرد. البته تمامی توانایی‌های این محصول فوق‌العاده باعث نمی‌شود که Beyond suspension را با مبلغ ۳۴۹ دلار به کسی پیشنهاد کنیم.

لامپ هوشمند شرکت MLGB همراه با وای‌فای (۴۰)

لامپ‌های هوشمند و فواید استفاده از آن‌ها
این چراغ هوشمند رو میزی آن‌قدر کلاسیک و زیبا است که در نگاه اول متوجه اسمارت بودن آن نمی‌شوید. این لامپ کم‌وبیش ارزان‌قیمت با استفاده از وای‌فای به گوشی شما متصل می‌شود و به فرمان‌های صوتی و دستی پاسخی مناسب دارد. جنس چوبی به کار برده شده در چراغ هوشمند شرکت MLGB با بیشتر دکوراسیون‌های مدرن هماهنگ است. بر خلاف اغلب لامپ‌های هوشمند، ام‌ال‌جی‌بی به یک سوئیچ دستی خاموش و روشن نیز مجهز است که در مواقع ضروری به کمک کاربر خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لامپ های دایره ای خیلی جذاب هستند. با هر نوع دکوراسیونی جور درمیان و من که عاشق این نوع لامپ ها هستم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج