۸۵۶۶۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دردسر‌های پوگبا برای پیوستن به رئال مادرید

روزنامه آس تأکید کرده رفتن پوگبا به سانتیاگو برنابئو کار چندان آسانی هم نیست چراکه او تا سال ۲۰۲۱ با منچستریونایتد قرارداد دارد و دستمزد سالانه او نیز ۱۷ میلیون یورو خالص است.

خبرورزشی: روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی در مورد پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد نوشته این بازیکن تصمیم خود را برای ترک قطعی این باشگاه گرفته است. به علاوه روزنامه انگلیسی، سان نیز نوشته رایولا، مدیر برنامه پوگبا جلسه‌ای که قرار بوده برای تمدید قرارداد پوگبا با مسئولان یونایتد برگزار کند را لغو کرده است.

روزنامه اسپانیایی آس اسپانیا به نقل از دو روزنامه انگلیسی تایمز و سان نوشته انتقال پوگبا به رئال‌مادرید در مراحلی کاملاً جدی قرار دارد. هافبک فرانسوی از آنجا که از زمان آمدن از یوونتوس به منچستریونایتد نتوانسته موفقیت چندانی همراه با تیمش به دست بیاورد و اوضاع همچنان در این تیم خوب نیست، تصمیم به جدایی از اولدترافورد گرفته است.

منچستریونایتد مربی خود را هم عوض کرد و در شرایطی که به نظر می‌رسید با سولشائر آن‌ها به روز‌های خوب برگشته‌اند، اما حالا دوباره اوضاع در این تیم بحرانی شده طوری که علاوه بر اینکه از رقابت‌های لیگ قهرمانان امسال حذف شدند امکان دارد حتی نتوانند سهمیه حضور در این رقابت‌ها برای سال آینده را نیز به دست بیاورند چراکه فعلاً در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار دارند و برای حضور در جمع چهار تیم برتر کار بسیار سختی پیش روی آن‌ها قرار دارد.

پوگبا که از تمایل رئال‌مادرید برای خرید او آگاه است، تلاش می‌کند با کمک مدیر برنامه‌هایش، مسئولان منچستریونایتد را تحت فشار قرار دهد تا آن‌ها به جدایی او رضایت دهند. این نکته را روزنامه تایمز نوشته است. از طرف دیگر روزنامه آس تأکید کرده رفتن پوگبا به سانتیاگو برنابئو کار چندان آسانی هم نیست چراکه او تا سال ۲۰۲۱ با منچستریونایتد قرارداد دارد و دستمزد سالانه او نیز ۱۷ میلیون یورو خالص است، ضمن اینکه رابطه مدیر برنامه پوگبا با فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید نیز چندان خوب نیست. سولشائر، سرمربی منچستریونایتد برای سال آینده پوگبا را در تیمش می‌خواهد، اما خود این بازیکن به هم‌تیمی‌هایش گفته قطعاً می‌خواهد از منچستر برود.

در هر صورت، مینو رایولا، مدیر برنامه پوگبا مجبور است با «اد وودوارد» مدیر منچستریونایتد ملاقات کند تا تکلیف موکل خودش را روشن و راهی برای جدایی او از یونایتد پیدا کند. از آنجا که گزینه‌ای به عنوان مبلغ فسخ قرارداد هم در قرارداد‌های بازیکنان در انگلیس وجود ندارد، پوگبا برای جدایی از منچستریونایتد مجبور است با مدیران این تیم به توافق برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج