۸۵۷۲۰۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

کریمی: احترام سیدجلال واجب، اما به صورتم زد

بهترین پاسور لیگ برتر می‌گوید کاپیتان پرسپولیس ضربه محکمی به صورت او زده که از چشم داور دور مانده است.

ورزش سه: محمد کریمی با بیان اینکه تنها به دنبال گرفتن سه امتیاز مقابل پرسپولیس بودیم، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول و اینکه بازی با صدرنشین داشتیم، هدف ماکسب پیروزی بود تا بتوانیم شرایطمان را بهتر کنیم و امیدوار به قهرمانی بمانیم؛ البته همین الان هم ناامید نیستیم، تلاش می‌کنیم و چشم به دیگر بازی‌ها داریم تا بتوانیم به جام برسیم.

او ادامه داد: مثل همیشه نبودیم ولی در کل بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و می‌توانستیم به برد برسیم، اما نباید هم فراموش کنیم که پرسپولیس تیم خوبی است و در حضور تماشاگرانش بازی می‌کرد؛ آقای قلعه‌نویی همه موارد را به ما گفته بود و واقعا می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم ولی کمی هم بدشانس بودیم.

هافبک تکنیکی سپاهان اضافه کرد: کمی کارمان برای قهرمانی سخت شده ولی به غیر از کسب پیروزی در سه دیدار آینده و توکل کردن به خدا، کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم؛ امیدوار به اتفاقات خوب فوتبال برای سپاهان هستیم تا دل هواداران‌مان که در هر شرایطی و در همه شهرها از ما حمایت کردند را شاد کنیم.

محمد کریمی در بازی سپاهان و پرسپولیس

این بازیکن که بعد از درخشش در خونه به خونه به سپاهان آمده و در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر، تا پایان هفته بیست و هفتم بهترین پاسور است، عنوان کرد: از امیرخان(قلعه‌نویی) تشکر می‌کنم که فرصت بزرگی به من داد و پای من ایستاد تا در لیگ برتر بازی کنم؛ مدیون ایشان هستم و سعی دارم بهترین نمایشم را در تیم امیرخان داشته باشم.

کریمی درباره صحنه‌ای که در میانه زمین برخوردی با سید جلال حسینی داشت و همان اتفاق موجب اعتراض شدید امیر قلعه‌نویی به بیژن حیدری، داور مسابقه شد، ابراز کرد: احترام آقا سید جلال واجب و ایشان بازیکن بزرگ فوتبال ایران است، اما واقعا آن صحنه خطا بود؛ دست سید جلال محکم به صورتم برخورد کرد و حداقل کاری که آقای حیدری می‌توانست انجام دهد، گرفتن خطا و دادن اخطار بود، اما واقعا نمی‌دانم چطور این صحنه از دید داور و کمک‌های او دور ماند.

او ادامه داد: امیرخان حق داشت بخاطر آن صحنه اعتراض کند چون جلوی چشم ایشان اتفاق افتاد و واقعا ضربه محکمی به صورتم خورد؛ فکر می‌کنم از همانجا هم بود که تنش‌ها شروع شد و اگر داور در آن صحنه خطا می‌گرفت، در ادامه بازی هم تنش‌های کمتری اتفاق می‌افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      ن پ حرامه

    • antilong

      مگه جلال کیه که احترامش واجب؟ مثل گرگ هار تو زمین داد میزنه

    • بی نام

      آخه عزیزیم اگه اخطار می داد سید جلال بازی مهم چهارشنبه با تراکتورو از دست می داد اونوقت کی می خواست جواب باخت احتمالی پرسپولیس و بده همین جوری الان سه ساله صدرهستند برادر من

    • علی مقدسی

      عزیزمن اگر اخطار میداد از بازی بعدی محروم میشد کی جرات داره به لنگی ها اخطار بده ببین اصلا از حرکت بیرانوند چیزی میگن اگر رحمتی این کار رو کرده بود الان همه جا سرو صدا بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت بر برانکوی مافبا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج