۸۵۷۴۲۹
۱۰ نظر
۶۲۳۷
۱۰ نظر
۶۲۳۷
پ

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

اگر از آن دسته آدم‌ها هستید که گشت و گذار تفریحی را نیز در اولویت خود دارید، بهتر است بدانید در تهران می‌توانید بخشی از هیجان انگیزترین سرگرمی‌ها را تجربه کنید. در این مطلب همراه ما سری به این مکان‌های تفریحی بزنید و با تجربه‌ی ترشح آدرنالین، خاطره‌ی این گردش را ماندگار کنید.

برترین ها - زهرا سرشکی: دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی تهران کم نیستند و شما می‌توانید ساعت‌ها و روز‌ها برای دیدن شگفتی‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی شهر تهران و مناطق اطراف آن وقت صرف کنید. اما اگر از آن دسته آدم‌ها هستید که گشت و گذار تفریحی را نیز در اولویت خود دارید، بهتر است بدانید در تهران می‌توانید بخشی از هیجان انگیزترین سرگرمی‌ها را تجربه کنید.

در این مطلب همراه ما سری به این مکان‌های تفریحی بزنید و با تجربه‌ی ترشح آدرنالین، خاطره‌ی این گردش را ماندگار کنید.

برای اینکه کمی از زندگی روزمره و خستگی‌های آن دور شوید پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از این مکان‌ها را برای تفریح انتخاب کنید. با تجربه‌ی این سبک از گردش در شهر تهران می‌توانید لحظاتی خوش را در کنار عزیزان خود رقم بزنید. با بخشی از این تفریحات متفاوت پایتخت آشنا شوید.

بگ جامپ توچال، سقوط آزاد هیجان انگیز

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

اگر حتی یک بار هم که شده می‌خواهید پرش از ارتفاع را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما بگ جامپ توچال است. بگ جامپ در حقیقت رشته‌ای ورزشی به حساب می‌آید. در ایران نیز اعضای ثابتی آن را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند. اما برای تجربه‌ی آن لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. کافی است سری به باشگاه بگ جامپ توچال بزنید تا پس از دریافت لوازم ایمنی و آموزش کوتاهی که توسط مربیان مجموعه به شما داده می‌شود، لذت رهایی از ارتفاع را تجربه کنید.

ارتفاع دکل ۲۸ متر است، اما اگر مبتدی باشید ابتدا می‌توانید از ارتفاع ۶ متری به پایین بپرید و سپس با آموزش‌های دقیق‌تر به طبقات بالاتر دکل صعود کنید. البته در زیر این ستون بلند هیجان انگیز تشک بادی بزرگی قرار گرفته که مطابق با استاندارد‌های جهانی است و می‌تواند محافظ شما در زمان فرود باشد.

پس از این پرش می‌توانید سری به کافه‌ی مجموعه بزنید و قند خون از دست رفته‌ی خود را تامین کنید. بگ جامپ توچال محدودیت سنی ندارد و از رده سنی ۵ تا ۶۰ سال میزبان شماست. البته اگر سابقه مشکلات قلبی، شکستگی‌های جدی و فشار خون نداشته باشید.

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

باشگاه موتور سواری و تیر اندازی، تجربه ماندگار هیجان

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

موتورسواری آن هم در خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد تهران یکی از پر خطرترین تجربه‌های شهری است. اما اگر از عاشقان موتور هستید و دلتان می‌خواهد آن را در فضای حرفه‌ای تری انجام دهید، باشگاه موتورسواری اتوبان بابائی گزینه‌ی مناسب برای این کار است. موتور‌های این مجموعه چهارچرخ است و شما می‌توانید در جاده‌ی پر هیجان و پرفراز و نشیبی که در این مجموعه طراحی شده یک سواری پر هیجان را با موتور کراس تجربه کنید. این باشگاه علاوه بر موتور سواری گزینه‌های دیگری مانند تیراندازی و دوچرخه‌سواری در پیست صحرایی را نیز به شما ارائه می‌دهد. زمان موتورسواری این مجموعه ۱۵ دقیقه است. تنها به یاد داشته باشید که این مجموعه تفریح خوبی در روز‌های بارانی نیست، زیرا ممکن است در گل و لای گرفتار شوید. به علاوه شنبه‌ها روز‌های تعطیل این مکان تفریحی است.

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

سینما شش بعدی، تجربه هیجان با حواس ششگانه

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

اگر پیش از این تجربه‌ی بازدید از سینما‌های چند بعدی را داشته‌اید حتما می‌دانید که با وجود تعداد زیاد سینما‌های چند بعدی در نقاط مختلف تهران، کیفیت آن‌ها چندان هم مطلوب نیست. اما سینما ۶ بعدی مستقر در برج میلاد را می‌توان بهترین سینمای چند بعدی پایتخت دانست. زیرا با توجه به قیمت، از کیفیت و استاندارد‌های بالاتری نسبت به سایر این سینما‌ها برخوردار است. این سینما دارای آخرین تکنولوژی‌های روز است. ۸ صندلی متحرک و تفنگ‌های لیزری که دریافت می‌کنید نوید دهنده‌ی ۵ الی ۷ دقیقه‌ی هیجان انگیز برای بعدازظهر‌های بهاری شما است.

پاراگلایدر، تفریح لوکس بر فراز ابر‌ها

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

یکی از آرزو‌هایی که بشر در طول تاریخ داشته و برای رسیدن به آن تلاش کرده، پرواز است. مفهومی که حتی فکر کردن به آن می‌تواند ما را هیجان زده کند. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در کودکی آرزوی پرواز و خلبانی را در سر داشتید، سری به سایت پروازی شهران بزنید. در این قسمت به همراه یک خلبان و با دریافت آموزش‌های ابتدایی می‌توانید به آرزوی دیرینه خود دست پیدا کنید و دقایقی از فراز ابر‌ها به تهران زیبا نگاه کنید. اگرچه پرواز با پاراگلایدر یکی از تفریحات لوکس به حساب می‌آید، اما پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم که شده این تجربه بی نظیر را در سایت پروازی داشته باشید.

اُ پارک، آب تنی در حصار آدرنالین

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

این مجموعه با هر دهکده آبی دیگری که در ایران تجربه‌ کرده‌اید متفاوت است. جایی که تنها برای آب تنی نیست و می‌توان گفت مینی شهربازی پایتخت در فضای سرپوشیده است. اُ پارک لوکس‌ترین مجموعه سرپوشیده در ایران و خاورمیانه است که می‌تواند یک روز کامل میزبان شما باشد. انواع سرسره‌های آبی، سقوط آزاد، جکوزی و امکانات دیگری مانند رستوران، فضای تعویض و مراقبت از کودک، خروج اضطراری، نمازخانه و کمک‌های اولیه در این مجموعه ایجاد شده است. سانس مخصوص آقایان روز‌های یکشنبه و سه شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ الی ۲۳ و روز‌های پنج‌شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ و سانس مخصوص بانوان روز‌های زوج از ساعت ۱۰ الی ۲۲ و پنج‌شنبه‌ها بانوان ۸ الی ۱۵است.

اسکیپ روم، فرار از چهاردیواری مرموز

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

اسکیپ روم یا اتاق فرار، سبکی از تفریح است که چند سالی است در دنیا و البته کشور ما مرسوم شده است. اسکیپ روم در حقیقت مکانی معماگونه است که باید در مدت معلومی با حل کردن معماها، از حصار آن رها شوید. اسکیپ روم در مجموعه برج میلاد با بهترین معما‌ها میزبان شماست. در این اتاق فرار چالش‌هایی طراحی شده که شما و گروه همراهتان باید آن را در مدت ۶۰ دقیقه حل کرده و در نتیجه راه خروج را پیدا کنید. این مجموعه دارای زمینه‌های معمایی و ترسناک متفاوت است که شما به همراه گروهی حداکثر ۵ نفره باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. فراموش نکنید که در این بازی رقیب اصلی شما زمان است!

کانتر استرایک شهران، نبرد در جهان واقعی

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

اگر از دوست‌داران گیم باشید و البته از بازی‌های جنگی هم لذت ببرید، حتما نام بازی کانتر استرایک به گوشتان خورده است. شما می‌توانید این بازی را در وسعت بیشتر و در دنیای واقعی در شهر تهران تجربه کنید. کانتر استرایک باغ نگارستان در شهران قرار دارد و میزبان شما و تیم جنگنده شماست. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی این است که با صدا‌های کاملا طبیعی و شبیه سازی شده گلوله همراه است و هیچ آسیبی متوجه بازیکنان نیست. این مجموعه همچنین دارای تاییدیه ثبت اختراع جهانی نیز است. هر بازیکن جلیقه‌ای به همراه سه چراغ روشن بر تن دارد. چراغ‌های روشن نشان دهنده‌ی تعداد جان‌های شما است. پیش از شروع، روند بازی حدود ۱۵ دقیقه توسط مربیان به شما آموزش داده می‌شود و پس از آن حدود یک ساعت و ۱۵ دقیقه زمین جنگ در اختیار شماست!

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

شهر بادی، متفاوت و پر از جذابیت

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

برای رسیدن به بخش شیرینی از تفریحات باملند باید سری به مجموعه ورزشی دریاچه، نرسیده به مجموعه باملند بزنید. شهر بادی در این مجموعه قرار گرفته و میزبان لحظه‌های پر از شادی و نشاط شماست. بازی‌های متفاوت این مجموعه را امتحان کنید.

فوتبال حبابی

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

کافی است یک بار از دور به تماشای این بازی بنشینید تا شادی و هیجان آن به شما منتقل شود. فوتبال حبابی را می‌توان یکی از شیرین‌ترین تفریحات پایتخت دانست. در این بازی، بازیکنان دو تیم در حباب‌های شفافی قرار می‌گیرند و باید به همراه آن‌ها طول زمین را طی کنند و با گذر از حریف به گل برسند. نگران برخورد‌های حاصل از بازی نباشید، زیرا حباب‌ها همانقدر که خنده‌دار به نظر می‌آیند کاربردی هم هستند و از شما در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کنند. فوتبال حبابی شهر بادی میزبان شما و دوستانتان است تا خاطرات پر از نشاطی را در آن رقم بزنید.

فوتبال صابونی

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

شهر بادی دارای یک زمین فوتبال بادی نیز هست. این زمین متفاوت میزبان بازیکنان فوتبال صابونی است. فوتبال صابونی بر خلاف تصور یکی از ورزش‌های جهانی است که از کشور برزیل سر بر آورده و حالا به یک رشته‌ی مهم ورزشی تبدیل شده است. در این ورزش زمین تشک بادی به آب و صابون آغشته می‌شود تا مانع از حرکت راحت بازیکنان باشد. این چالش ساده می‌تواند ساعت‌های خوش و شادی را برای شما به ارمغان آورد.

فوت دارت

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

همانطور که از اسمش پیداست این بازی تلفیقی از دارت و فوتبال است. شما در این بازی باید تعدادی از توپ‌هایی که در اختیارتان است را به سمت صفحه دارت شوت کنید. در نهایت جمع امتیازات شما برنده را مشخص خواهد کرد. فوت دارت شهر بادی پذیرای مراجعان در تمام سنین است.

کلوب واقعیت مجازی، غرق در دنیای گیم

تفریحات هیجان‌انگیز تهران؛ پایتخت‌گردی به صرف آدرنالین

واقعیت مجازی تجربه‌ای بی نظیر از لمس لحظه‌های خیالی است. برای این تجربه می‌توانید سری به مجتمع تجاری باملند بزنید و در کلوب واقعیت مجازی باملند بهترین لحظه‌های بازی را از نزدیک ببینید. این مجموعه شامل بازی‌های تک نفره و چند نفره است و در‌های دنیای متفاوتی را به سویتان باز خواهد کرد.

شما کدام تفریح هیجان انگیز را می‌پسندید؟ پیشنهاد شما برای هیجان گردی در پایتخت کجاست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش قیمتاشم می ذاشتید اینقدر گرونن که پشیمون میشی

    • setareh

      قیمت ها رو هم بگو البته !!!!

    • علیرضا ناصری

      این تفریحا برا آقازاده ها و رانتخواران و بچه ها دلالها ما بهترین تفریحمان این هفته ای یک بار جمعه ها یک ساعت بریم دم در بغالی سر خیابانمان با بغالیمان یک ساعت حرف بزنیم با تشکر از سایت خوب برترینها دست شما درد نکند

    • نسیم

      جاهای رایگان رو معرفی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تلفن ۱۱۸ هم الان پولی شده دیگه عزیز

    • میلاد

      ایکاش قیمتشون رو هم میزدین

    • بدون نام

      تهرانی ها ایرانی ترن

    • بدون نام

      خوندنشم باحال بود

    • شاهرخ

      این تفریحات عزیز جان برای مردمی که به نان شب محتاجند نیست ومخصوص آنانی ست که خون مردم را مکیده اند وحالا نمیدانند با اینهمه پول چه کنند پس در اینگونه پارکها که موسس شان خود همین افرادند خرج میکنند وسایرین همین که شب با جیب خالی باید با زن و بچه گرسنه روبرو شوند به اندازه کافی آدرنالین خونشان را بالا میبرد.

    • بدون نام

      تهران ایران کوچک

      از همه جا اومدن تهران ،از همه جا ،هرگز نمی تونید بگید فقط برای تهرانیاست .
      تهران همون قدر که پیشرفت کرده ،داغون هم شده خوش آب و هوا بوده ،از کاخهای سعد آباد و خونه هایی که تو سریالهای قدیمی نشون میده هم میشه فهمید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج