۸۵۷۵۰۴
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

درخشان: قلعه‌نویی شایسته این شعار‌ها نبود

سرمربی سابق پرسپولیس و پیشکسوت این باشگاه به انتقاد از رفتار هواداران این تیم در خصوص شعار علیه امیر قلعه نویی پرداخت.

ورزش سه: حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان که با تساوی دو تیم خاتمه یافت و شانس قهرمانی شاگردان برانکو گفت: بازی بدی نبود و در مجموع بازی خوبی شاهد بودیم ولی یک مشکلی که این روزها پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می‌کند مشکل خط حمله و نداشتن زور در این پست است که در دیدارهای اخیر به چشم خورده و مشکل‌ساز شده است.

در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو هستیم و علیپور هم تنها است و در این فشردگی‌ بازی‌ها خسته می‌شود. بودیمیر هم که به نظر می‌رسید می‌تواند کمک کند درگیر مصدومیت بود و کمکی به تیم نکرده در این مدت و این نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس است.

درخشان درباره عملکرد محتاط دو تیم که باعث شد فرصت گل در این بازی شکل نگیرد گفت: من این موضوع را قبول ندارم، پرسپولیس برای بردن آمده بود ولی همان مشکلی که در مورد خط حمله گفته بودم وجود داشت و همین که موقعیت‌ها همه نصفه و نیمه بودند و موقعیت کامل روی دروازه ایجاد نشد. سپاهان هم برنامه‌اش بازی مستقیم و فرستادن توپ برای استنلی بود که پرسپولیس از این موضوع اطلاع داشت و جلوی آن را گرفت و همین باعث شد بازی کمی گره بخورد.

وی درباره درگیری بازیکنان دو تیم گفت: این موضوع به دلیل فشار بالای بازی و استرسی بود که از روی سکوها به زمین منتقل شد. وقتی تیم گل نمی‌زند بازیکنان عصبی می‌شوند و این روی عملکرد آن‌ها تاثیر می‌گذارد. به نظرم بازیکنان باید کمی خویشتن‌دار باشند و به خود مسلط باشند.

درخشان در خصوص اتفاقات رخ داده روی سکوها و درگیری‌های شکل گرفته گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا وضعیت به این شکل در آمده است؟ چرا باید این اتفاقات تلخ و ناراحت کننده در ورزشگاه بیافتد؟ چرا فوتبال باعث شود به همدیگر و به قومیت‌ها و شهرها توهین کنیم؟ چرا باید کسی آسیب ببیند؟ مگر فوتبال وسیله سرگرمی و لذت بردن نیست؟ چرا نباید از آن لذت ببریم؟ فکر می‌کنم یک عده فوتبال را با میدان جنگ اشتباه گرفته‌اند و بهتر است اینجور افراد به استادیوم نروند. در این شرایط به نظرم هرکس جانش را دوست داشته باشد دیگر جرات نمی‌کند به ورزشگاه برود چرا که مطمئن نیست سالم به خانه برگردد.

پیشکسوت سرخ‌ها درباره شعار هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه نویی گفت: این حرکت هم درست نبود و کار ناجوانمردانه‌ای بود. قلعه‌نویی برای فوتبال ایران این همه زحمت کشیده است، چرا باید در ورزشگاه توهین بشنود؟ کجا او تا به امروز کوچکترین بی‌احترامی به هواداران پرسپولیس کرده که با او اینطور برخورد می‌شود؟ او حق داشت ناراحت باشد و این اتفاقات باعث تاسف بود. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ورزشگاه‌ها نباشیم و فوتبال دوباره وسیله‌ای برای سرگرمی و فراموشی مشکلات شود نه اینکه خودش باعث مشکل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چرا خودشو این شکلی درست کرد دماغ فندوقی کرد عمل زیبائی انجام داد کله کچلو مو کاشت حال آدم بهم از این قیافه جعلی :

    • بدون نام

      شعار نبود حقیقت بود میگید نه از خود کیسه کشا هم شنیدیم قیل بازی کیسه و شله زرد. به قول رحمتی تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزهاااا خخخخ

    • ک

      درود به شرف درخشان حق گو مربی بادانش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی نگو وبی دانش دانش داشت پرسپولیس و نابود میکرد چون از قلعه حمایت کرد که خیلی بیخود کرد خوبه قلعه نوعی مافیا حقش بود

    • بدون نام

      بابا چرا حرف حق تلخ است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدام حق اونک تو استقلال خودش جایی ندارد اومده داره برای سپاهان میخواد خودشو عزیز کند وقتی ششطقلال بود چقدر به این سپاهان و اصفهان و فدراسیون اصفهانی گیر میداد بوقلمون صفت مافیا

    • پسر کوچه بغلی

      اخه تو حرف نزنی نمیگن لالی خو ببند اون دهنتو یعنی کل هواداری پرسپولیس که این شعار تو ورزشگاه دادن نامردن یکم شعور داشته باش واسه خود شیرینی انقده خودت کوچیک نکن فوتبال با کل کل کردنشه شعارم میدن خو میلیاردی مربی پول میگیره که ظرفیت همه چیو داشته باشه نه با دوتا شعار قهر کنه .در ضمن خوب این ادم یکی از فاسدای فوتباله حرف حقیقت تلخه بخاطر اینه که بهش فشار میاد چرا به بقیه مربی های لیگ نمیگن رییس مافیا خوب یه چیزی هست دیگه که میگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توراست میگی چون همه لنگیا به امیر خان فحش میدن پس حقشونه ...نفهمها این شعارها همه لایق خودتون وخانوادتونه میدونین چرا نفهمین...؟؟؟ چون موقعیکه فهم وشعور تقسیم میکردن شما لنگیا خواب بودین چیزی بهتون نرسید.خاک عالم بر سر همه کسانیکه از دهن کثیفشون فحش وناسزا بیرون میاد.

    • رضا علیپور

      دلالها چه خوب هوای همو دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج