۸۵۷۵۳۲
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آشتیانی: برکناری شفر توطئه است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: برکناری شفر توطئه نرم بود، مجیدی را می‌گذارند که او را بسوزانند و بعداً مربی مورد نظرشان را بیاورند.

خبرگزاری فارس: امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگوی زنده با رادیو جوان، در مورد حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم استقلال گفت:‌ به نظر من این بزرگترین خطای مدیریت باشگاه استقلال بود، این خواسته کسانی بود که در کنار استقلال بودند. برکناری شفر چه بازدهی برای استقلال خواهد داشت؟ مجیدی را می‌گذارند که او را بسوزانند و بعداً مربی مورد نظرشان را بیاورند.

این اتفاق توطئه نرمی بود که برخی سناریوی آن را نوشتند. برخی از اعضای هیأت مدیره با مصاحبه‌های پوپولیستی خواستند فضای هواداران را به نفع خودشان سوق بدهند. این همه مصاحبه از اعضای هیأت مدیره چه سودی دارد؟ سال گذشته هم همین‌طور بود. آنها عمدتا سنگ هواداران را به سینه می‌زنند.

واعظ آشتیانی در ادامه گفت: من متأسفم که می‌بینم اعضای هیأت مدیره باشگاه خودشان حواشی درست می‌کنند. به نظر من بزرگترین آفت بزرگ استقلال همین هیأت مدیره است. چقدر خوب بود که باشگاه استقلال هیأت مدیره نداشت. من اگر جای وزارت ورزش بودم، بعد از برکناری شفر بلافاصله اعضای هیأت مدیره را برکنار می‌کردم. وجود برخی افراد برای باشگاه استقلال آلرژی‌زا است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس با وجود آقای کاشانی شرایط خیلی بهتری دارد. من صحبت ایشان را به لحاظ مدیریتی منطقی می‌دانم. همه موفقیت‌های یک تیم را نباید به پای سرمربی نوشت. اگر مدیریت بهترین شرایط و امکانات را فراهم نکند، شما بهترین سرمربی را هم بیاورید تیم نمی‌تواند موفق شود. الان بخش زیادی از موفقیت تیم‌ها از مدیریت است اما در گذشته این بخش سهم سرمربی بوده است.

آشتیانی در خصوص مسئله کانون هواداران در باشگاه‌های فوتبال ایران، گفت: مگر ما کانون هواداران داریم؟‌ما کانون لیدرها داریم. کانون هواداران تعریف و شرایط دیگری دارد که فضای آن متفاوت است. لیدرهای شروری هستند که بحث آنها جداست.

تعدادی از لیدرها هستند که به تیم‌شان علاقمندند و سعی می‌کنند آرامش را روی سکوها برقرار کنند که باید تفکیک شوند. ما کانون هواداران نداریم. به نظر من فدراسیون فوتبال کانون هواداران را با مجموعه لیدرها که در اواخر دهه هشتاد که توسط برخی سرمربیان و مدیران باشگاه‌ها شکل گرفت اشتباه گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: به اعتقاد من جلوگیری از ورود آنها منطقی است. باشگاه‌ها باید خودشان سازوکاری را تعریف کنند و الگوهایی که در کشورهای دیگر هست را بیاورند و با فرهنگ ما تطبیق بدهند. ولی ما چنین چیزی را نداریم. فدراسیون هم باید مرکزی باشد که در این ساماندهی به باشگاه‌ها کمک کند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه مدیرعامل‌های باشگاه‌های ما کار تحقیقی انجام نمی‌دهند، گفت:‌ ما شاید به تعداد انگشتان یک دست هم در کشورمان باشگاه واقعی نداشته باشیم. شما استقلال و پرسپولیس را ببینید. اینها دو تیم فوتبال هستند. اگر هواداران آنها را فاکتور بگیریم دو تیم محلی می‌شوند. ای کاش که مدیران باشگاه‌های ما روی این فکر و مطالعه کنند.

در این زمینه فدراسیون باید راهنما بشود، کار تحقیقی کند و نتیجه را با توجه به موقعیت‌ تیم‌ها در کشورمان تدوین کند. باشگاه‌ها هم باید بروند و کار تحقیقی انجام دهند و آن را تلفیق کنند و آئین‌نامه‌ای درست کنند. این کار جزو وظیفه ذاتی باشگاه‌ها است اما وقتی باشگاه‌ها این کار را نمی‌کنند، فدراسیون باید از آنها بخواهد که کانون هواداران را ساماندهی کنند.

آشتیانی در خصوص اینکه مدیران عامل باشگاه‌ها آنقدر گرفتاری دارند که نمی‌توانند کار تحقیقی انجام دهند، گفت:‌ کسی نگفته آنها بروند و اروپا را بگردند. خدا را شکر اینترنت هست و مدیران عامل می‌توانند با استفاده از نیروهایی که در باشگاه‌ دارند تحقیقاتشان را انجام دهند. آنها سر خودشان را با مسائلی که به راحتی حل می‌شوند گرم کرده‌اند. برخی خودشان مسبب این هستند که سرشان را به سقف بکوبند. این تنها در فوتبال ما نیست و در جاهای دیگر هم این مسائل را می‌بینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امان از دست پرسپولیسیاااااا امااااااان خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگیا

    • بدون نام

      شما هم که همش توهم توطئه دارید خخخخ

    • بدون نام

      تو ساکت مدیر دوچرخه

    • بدون نام

      بزرگترین اشتباه ......برکناری شفر وبدتر از اون سوزاندن فرهاد...اینها برنامه های ازپیش تعیین شده برای تخریب استقلاله....خدا لعنتشون کنه که با احساسات مردم بازی میکنند تا به مقاصد شومشان برسند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترو خدا بگو فری

    • بدون نام

      اقای اشتیانی شماهم یک زمانی مدیرعامل استقلال بودید,چرافقط حرف میزنید,؟دردوران شماهم این مشکلات وجودداشت,,شماهیچ کاری نکردید,افتخاری هم برای باشگاه استقلال کسب نکردید,,اگرسکوت کنید بهتراست,فکرکنم شماهم بدنبال مدیرعاملی باشگاه هستید,,,به مربیان داخلی بایدباورداشت,مگراقای مظلومی ,قلعه نوعی,مجیدصالح,مجیدی چی کم دارند, هرکدام ازاین اقایان مربی وانسانهای بزرگی هستن, برای باشگاه خدمات زیادی کردن,,مگراقای فتح الله زاده کم خدمت کردن,؟ادمهایی مانندشمااجازه نمی دهید,,شما به همین مجیدی فرصت کافی بدهید,حتمانتیجه می گیرد, اگرقلعه نوعی این چندسال دراین تیم حضورداشتن حتما الان استقلال اینجانبود,,,باندضداستقلال بایدنابودبشود,, شمااگراعضای این باندرامی شناسیدانهارابه مردم معرفی کنید,این بزرگترین خدمت است,

      پاسخ ها

      • ایرانی

        مجیدی کجاش مربیه تو آسیا کیسه گل میشه

    • بدون نام

      اقای فکری ومجیدصالح هم به تیم استقلال اضافه شود, درکنارمجیدی,,حتماموافق خواهندشد,

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی به نفع ایران باش وزیرورزش جلوگیریش میکنید

      • بابا اتی

        حتما خخخخخخ

      • شغالهای زرد

        فکریو خوب اومدی،خیلی با دانشه!

    • بدون نام

      توخودت سلطان توطیه ای واعظ، لیگ هشتم یادته قلعه نویی تاجو قهرمان کرد قراردادشو تمدید نکردی و تیمو فصل بعد بردی تو حاشیه؟ اصلا کجای تو ورزشیه؟ برو به کارت برس تورو چه به این شوگر خوریها؟؟

    • بدون نام

      توخودت سلطان توطیه ای واعظ، لیگ هشتم یادته قلعه نویی تاجو قهرمان کرد قراردادشو تمدید نکردی و تیمو فصل بعد بردی تو حاشیه؟ اصلا کجای تو ورزشیه؟ برو به کارت برس تورو چه به این شوگر خوریها؟؟

    • بدون نام

      حالاجناب واعظ نمیشه از پرسپولیس حرف نزنی؟ هواداران را بگیری تیم محلی ....!!!؟ توهم مدیر عاملی تا کجا ها!!!!!!!! دخالت واظهار نظر در مورد ارتش سرخ نکن

    • بدون نام

      به تو ربطی نداره کاشانی چی گفته یا چی میگه کیو می خوای ببری تو حاشیه پرسپولیس رو
      کلاه خودتو بچسب واعظ

    • سمیه سنجیده

      ان شاالله بهار استقلال هم بیاد . الهی آمین

    • Omid

      نمیدونم که از این مردک نظر میخاد. اخه به تو چه؟

    • بابا اتی

      اقای اشتیانی لطف کنید در امور تیمهای دیگه مداخله نکنید .با پیش کشیدن صحبت های اقای کاشانی قصد حاشیه واسه پرسپولیس رو دارید ؟؟ لطفا به تیم خودتان فکر کنید ..پرسپولیس بزرگتر داره
      ..

    • ایرانی

      اینا آخرش قلعه رو میارن،بقول مرحوم حجازی چند فصل باشگاهو بهش میدن شاید فصل چهارمش تیمو ت چندنای اول ببره، قهرمانی که دیگه عمرا بتونه با هوچیگری،دستش رو شده فقط اعتراض به داورو بلده،اونم از کیروش یاد گرفت

    • بدون نام

      بدون نام ۱۲:۴۸
      آخه وقتی اطلاعاتت ناقصه چه اسراری داری کامنت بزاری توکه خطاب به آشتیانی میگی شماچه افتخاری درزمان خودت برای استقلال کسب کردی بهتره بدونی زمانیکه استقلال بهمراه قلعه نویی آخرین قهرمانی خودشوبدست آوردمدیرعامل استقلال همین آقای آشتیانی بود
      دوست عزیزاول برومطالعه کن بعدنظربده اینقدرعجولانه وبی مطالعه نظرنده وگرنه مثل مهنازافشاررسوامیشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج