۸۵۷۶۰۹
۱۱۰ نظر
۱۳۰۲۴
۱۱۰ نظر
۱۳۰۲۴
پ

حقایقی جالب درباره خانم‌های بلوند

شاید از نظر شما رنگ مو خیلی روی شخصیت و خصوصیات ظاهری تاثیرگذار نباشد، اما واقعیت چیز دیگری ست. به عنوان مثال خانم‌هایی که مو‌های بلوندی دارند خصوصیات متفاوتی نسبت به خانم‌های مو مشکی دارند. اگر دوست دارید با حقایقی در مورد خانم‌های مو بلوند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها: شاید از نظر شما رنگ مو خیلی روی شخصیت و خصوصیات ظاهری تاثیرگذار نباشد، اما واقعیت چیز دیگری ست. به عنوان مثال خانم هایی که موهای بلوندی دارند خصوصیات متفاوتی نسبت به خانم های مو مشکی دارند. اگر دوست دارید با حقایقی در مورد خانم های مو بلوند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

حقایقی جالب درباره خانم‌های بلوند

مردان را بیشتر به خود جذب می‌کنند

تحقیقی در این زمینه صورت گرفته که ثابت کرده مردان به خانم‌هایی که مو‌های بلودی دارند، بیشتر جذب می‌شوند. در این تحقیق به ۱۰۰ مرد، تصاویری از زنان با رنگ مو‌های متفاوت دادند و از آن‌ها خواستند که به زنان از روی تصاویرشان رای دهند. در واقع آن‌ها باید از روی عکس زنان را از جهات مختلفی، چون جذابیت، سلامتی، توانایی خانه داری، بچه داری و ... شناسایی می‌کردند و به آن‌ها رای می‌دادند.

نتیجه این تحقیق نشان داد که مردان به زنان مو بور بیش از بقیه رای دادند و در واقع زنان مو بور برای آن‌ها جذابیت بیشتری داشتند. این تحقیق همچنین ثابت کرد که مردان بیشتر از روی ظاهر زنان آن‌ها را قضاوت می‌کنند؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید که به آرایشگاه رفتن و به خود رسیدن تان هیچ تاثیری روی مرد زندگی تان ندارد، سخت در اشتباهید.

درآمد بیشتری دارند

شاید این مورد برایتان خنده دار به نظر رسد اما تحقیقات مختلفی که انجام شده ثابت کرده که زنان مو بور، درآمد بیشتر نسبت به زنان دیگر دارند. این درصد در حد یک یا دو دلار نیست، بلکه درآمد آن‌ها چیزی حدود ۷% بیشتر از زنانی ست که مو‌های مشکی، قرمز، قهوه‌ای و... دارند. البته این تحقیقات در مورد خصوصیات جسمی، ادراکی و توانایی‌های آن‌ها نیز صورت گرفته که مطمئنا در افزایش درآمدشان موثر بوده است. تحقیقی دیگر در این زمینه صورت گرفته که نتیجه جالبی داشته است. در این تحقیق از زنان مو مشکی خواسته شده که مو‌های خود را بور کنند. نتیجه این تحقیق نشان داد که آن‌ها زمانی که موهایشان را بور کردند، پاداش‌های بیشتری در محیط کار نصیب شان شد.

آن‌ها رابطه زناشویی بهتری دارند

رابطه جنسی بخش مهمی از ازدواج است که می‌تواند رابطه عمیق تری را میان زوج‌ها برقرار کند. اما آیا می‌دانستید خانم‌هایی که مو‌های بلوندی دارند، در رابطه زناشویی شان موفق ترند؟ در تحقیقی که روی ۱۵۰۰ مرد متاهل انجام شده، ثابت کرده مردانی که همسرانی با مو‌های بلوند دارند، رابطه زناشویی بهتری را تجربه کرده اند. آن‌ها نه تنها رابطه جنسی بهتر، بلکه رابطه رمانتیک تری نیز با همسرانشان دارند.

حقایقی جالب درباره خانم‌های بلوند

آن‌ها در آماده شدن کندترند

شاید هیچوقت برای شمایی که مو‌های تیره‌ای دارید، آماده شدن سخت نبوده، اما برای خانم‌هایی که مو‌های بلوندی دارند، این کار بسیار سخت و طاقت فرساست. در واقع اگر بخواهید که با یک خانم مو بلوند بیرون بروید، باید ساعت‌های زیادی را برای آماده شدن او صبر کنید. از خشک کردن مو‌ها گرفته تا آرایش کردن و صاف کردن موها... آن‌ها در تمام این مراحل کندتر از دیگر خانم‌ها عمل می‌کنند. تحقیقات ثابت کرده که آن‌ها در حدود ۶ دقیقه دیرتر از زنانی که مو‌های تیره‌ای دارند، آماده می‌شوند. شاید این زمان در یک روز به چشم نیاید، اما اگر آن را در طول هفته محاسبه کنید، جمع آن به ۴۰ دقیقه می‌رسد که مدت کمی نیست. تحقیقی دیگر نشان داده که ۷۵% از زنان مو بور بدون آرایش از خانه بیرون نمی‌روند، در حالی که زنان مو قهوه‌ای یا مشکی با این مسئله مشکلی ندارند.

IQ بالاتری دارند

اگر تابه حال شنیده اید که خانم‌های مو بلوند IQ بالاتری دارند، اما باور نکرده اید، بهتر است که از نظرتان کوتاه بیایید، زیرا این موضوع حقیقت دارد. تحقیقی که در دانشگاه اوهایو انجام شد، نشان داد زنانی که مو‌های بلوندی دارند IQ شان حدود ۱۰۳.۲، مو قهوه‌ای ها ۱۰۲.۷، موقرمز‌ها ۱۰۱.۲ و مو مشکی‌ها ۱۰۰.۵ است؛ بنابراین اگر شما هم موهایتان بلوند است، بدانید که جزو نوابغ به حساب می‌آیید.

مورد حمایت بیشتری قرار می‌گیرند

در قرن بیست و یکم، دیگر زنان مانند قبل وابسته به مردان یا خانواده هایشان نیستند. آن‌ها دوست دارند که مستقل باشند اما طبیعی ست که همه ما گاهی به کمک اطرافیان مان نیاز داشته باشیم. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما در شرایطی که خانم‌ها نیاز به کمک دارند، آن‌ها که مو‌های بوری دارند، زودتر و بیشتر از دیگران مورد حمایت اطرافیان شان قرار می‌گیرند.

در یک تحقیق از چند زن با رنگ مو‌های مختلف خواسته شد که در یک پیاده روی شلوغ دستکش شان را به زمین بیاندازند. جالب است که ۷۶% مردم به خانم‌هایی که مو‌های بلوندی داشتند کمک کردند، این درصد برای خانم‌هایی با مو‌های قهوه‌ای به ۵۹% و برای مو مشکی‌ها به ۵۷% رسید. شاید دلیلش این است که زنان مو بور جوان‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند و دیگران دوست دارند که با آن‌ها ارتباط بیشتر برقرار کنند.

حقایقی جالب درباره خانم‌های بلوند

همسران پولدارتری دارند

ازدواج با همسران ثروتمند آرزوی اکثر خانم هاست، اما این شانس برای خانم‌های مو بور بیشتر است. تحقیقات ثابت کرده که درآمد همسران زنان مو بور ۶% بیشتر از همسران زنانی ست که مو‌هایی با رنگ‌های دیگر دارند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، خود خانم‌های مو بور هم درآمدشان ۷% بیشتر از دیگر خانم هاست، از این رو مجموع این دو با هم به ۱۳% می‌رسد که در مقایسه با درآمد زوج‌های دیگر، رقم بالایی ست. اما دلیل این که آن‌ها همسران پولدارتری دارند چیست؟ دلیلش به همان جذاب‌تر بودن آن‌ها باز می‌گردد. آن‌ها اعتماد به نفس بالاتری دارند و سعی می‌کنند که با مردان قدرتمندتر ارتباط برقرار کنند.

استروژن بیشتری دارند

خانم‌های مو بلوند فواید زیادی از بلوند بودنشان می‌برند، اما بالا یودن سطح استروژن در بدن آنها، ممکن است کمی به ضررشان تمام شود. استروژن نام گروهی از هورمون‌های جنسی زنانه است. افزایش این هورمون در بدن منجر به تفاوت‌های ظاهری مانند بینی کوچک، چانه کشیده یا مو‌های بدن کمتری می‌شوند. با این اوصاف، شاید شما هم آرزوی مو‌های بلوند را داشتید، اما افزایش این هورمون مضراتی هم در پیش دارد. تحقیقات ثابت کرده که افزایش سطح استروژن در بدن تاثیرات منفی چون پریود شدید یا اضافه وزن را نیز به همراه خواهد داشت.

ریزش مو‌ی بیشتری دارند

ریزش مو کابوس همه ماست. تحقیقات نشان داده که ریزش ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در روز طبیعی ست. اما این مورد باز هم به رنگ مو بستگی دارد. آیا می‌دانید که کدام رنگ مو بیشترین ریزش مو را دارد؟ خانم‌هایی با مو‌های بلوند. اما چرا؟ دلیلش این است که آن‌ها مو‌های پرپشت تری دارند، از این رو ریزش موی آن‌ها نیز بیشتر است. طبق آمار، یک خانم با مو‌های بلوند حدود ۴۵۰۰۰۰ تار مو در سرش دارد و این در حالی ست که این رقم برای خانمی با مو‌های مشکی به ۶۰۰۰۰ تار مو می‌رسد.

منبع: thelist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر فکر می کنید درآمدتان کم است و IQ پایینی دارید و در رابطه زناشویی موفق نیستید، مورد حمایت قرار نمی گیرید و در آماده شدنم کند هستید محصول فوق العاده رنگ موی بلوند حاج قربان و برادران به جز باقر را به شما خانوم ها معرفی می کنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول :)))

      • س

        خخخخ

      • بدون نام

        خخخخخ خیلی بامزه بود

      • بدون نام

        نیم کیلو دکلره چاره کار شماست((:

      • بدون نام

        :)))))))

      • سارا

        در اماده شدن تند هستید ...نه اینکه کند هستید:))))

      • آیدا

        دقت کردین همه خصوصیات زندگی مرلین مونرو رو گفت

    • بدون نام

      blonde bimbos

      پاسخ ها

      • نگین

        ایول خیلی خوب بود

    • بدون نام

      اصلا ربطی نداره به نظر من. میرین متون خارجی رو عینا کپی پیست میکنین اونا هم اعتقاد دارن انگلوساکسونا نژاد برترن. شما هم کورکورانه افکارشونو ترویج میدین. همش چرته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیق

      • بدون نام

        این که خوبه یه عده از رسانه ها افتادن رو دور اثبات اینکه خانواده سلطنتی انگلیس و بازیگرای هالیوود آدم فضایی و از نژاد برتر کهکشانی ان!!

      • بدون نام

        خيلي هم ربط داره ما مردا بايد بگيم كدوم بهترند و 100 بلوندها بهترند متاسفانه دختراي ايراني همه سياهند

      • بدون نام

        ببند دهنت رو کاربر احمق ۹:۲۰
        فکر نکن زن ها فقط برای این خلق شدن که شما مرد های احمق از زیباییشون لذت ببرید
        اینکه بیشتر زنان ایرانی موهای سیاه دارند به تو هیچ ربطی نداره
        خدا خواسته که این طوری باشه
        در ضمن اگه خیلی با این قضیه مشکل داری ، میتونی بری بمیری.

      • بدون نام

        ۱۰۰٪ هم تو یه احمقی
        کاربر ۹:۲۰

      • بدون نام

        کسی از توی ابله نظر نخواست کاربر ۹:۲۰

      • بدون نام

        برو گورت رو گم کن کاربر ۹:۲۰
        گم شو و برای ذهن خراب خودت تاسف بخور.

      • بدون نام

        کاربر خنگ ۹:۲۰
        هیچ کس نگفته که توی احمق باید بگی کدوم خانوم بهتره .
        خاک تو سرت با این افکار زشتت.

      • بدون نام

        خدایی مردای ایرانی خودشون چی هستن که همش دنبال مرلین مونرو می گردن؟

      • مه

        9:21 دستش به گوشت نمیرسه میگه پیفپیف بو میده

    • بدون نام

      مرلین مونرو موهاش قهوه ای بوده و رنگ می کرده و تا جایی که من شنیدم بلوندها به احمق بودن معروف اند.نه باهوش بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • رضوان

        دقیقا!

      • بدون نام

        خانم پردیس بختیاری خودشم موهاش و بلوند رنگ کرده بخاطر همین مزخرفاته که یه عده موهاشون و بلوند رنگ میکنن

    • بدون نام

      این مطلب هم جنسیت زده ست هم نژادپرستانه.رنگ مو چه ربطی به هوش داره؟ بجز مردم اروپا(بیشتر هم شمال اروپا)کی موهاش زرده؟ و چرا فکر می کنید جذابیت ظاهری و هوش بهم مرتبطه؟ مطالب مفید رو ترجمه کنید نه چیزهایی که به استعمارزدگیِ ملت ما دامن میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم اروپا هم همه شون بلوند نیستن مردم پرتغال و اسپانیا اکثرا مو مشکی و خرمایی ان

    • یلدا

      چه قدرمسخره.کاملامشخص بودنژاد پرستانست.خب معلومه مثلا در آمدشون بالاتره چون 99 درصد زنان موبلوند تو کشور های مرفه اروپایی زندگی میکنن و این ربطی به رنگشون نداره..ضمنا کل قاره آفریقا مو مشکی اند و به دلیل تغذیه های بد و سوء تغذیه به مرور IQ شون پایین اومده.خب وقتی میانگین میگیرین معلومه مو بلوندهابالاتر میشن.در کل انقدر غرب زده نباشین.من دو سال سوئد بودم به منی که یه چهره خیلی معمولی تو ایران دارم میگفتن جذاب و زیبا!!

      پاسخ ها

      • گلی

        آره دقیقا منم یه وقتایی میبینم که تو مجله های اروپایی از چهره کسانی تعریف میشه که در بهترین حالت معمولی هستن..میدونم الان باز یه عده میگین ایرانی ها همه عملین..ولی به خدا همه اینطوری نیستن یکم دور و برتون رو نگاه کنین ببینین چند تا دختر جذاب چشم ابرو مشکی پیدا میکنین ..من خودم چشم ابرو مشکی نیستم اما همیشه یکی از آرزو هام بوده
        ضمنا اینا رو گفتم که فقط خودتونو دست کم نگیرین اما در کل خیلی به فکر ظاهر و اینا نباشین..این مجله های مد فقط برای عقب موندگی کشور های جهان سومی مثل ایرانه

      • بدون نام

        حرص نخور عزیزم. تو هرطور دوست داری زندگی کن

      • بدون نام

        همگی برین کنار

        بانوی جذاب و زیبا وارد می شود

      • علی

        ۰۰،۰۴ کاربر
        خیلی باحال بود دمت گرم

    • بدون نام

      در ایران هر کس موهاش رو زرد میکنه سن اش بیشتر به نظر میرسه.تفاوت فرهنگی با غرب رو در نظر بگیرید وقتی مطلب ترجمه می کنید.ذهنیت استعمار زده تون رو عوض کنید.کمی اعتماد به نفس!

    • بدون نام

      جالبه که این شیربرنج ها همچنان دارند ویژگی های نژادی خودشون رو به هر دوز و کلکی بولد می کنند و توی سر مردم مستعمرات قبلیشون می کوبند!! مثلا هیچ وقت نمی شنوی بگن پوست سفید خیلی زود چروک میشه و اغلب چهل ساله نشده پوستهاشون شر شر ریخته!!! ولی در مورد موهای زرد افسانه سرایی می کنند!

      پاسخ ها

      • یلدا

        دارین اینو به ما القا میکنن و جالب اینکه ما هم تحت تاثیر شدید هستیم..واقعا که

      • بدون نام

        ولی این یه واقعیته. آقایون ایرانی هم مرده موهای بلوندن

      • بدون نام

        آفرین دقیقا به نکات خوبی اشاره کردی. من هم موهام بوره ولی از این تفکرات احمقانه و نژادپرستانه حالم بهم میخوره

      • بدون نام

        همه شون هم کک مکی و داغونند.

      • بدون نام

        افرین دقبقاااااا

      • بدون نام

        پوستاشون بده خیلی سرخه بیشتر تا سفید

    • بدون نام

      ببخشيد اينا شامل اونا كه موهاشونو رنگ ميكنن هم ميشه يا فقط اونا كه از اول بور بودن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین کامنت
        خیلی خندیدم خخخ

      • بدون نام

        خخخخخ

    • مبهوت السلطنه

      بلوند طبیعی مورد نظرتونه که با رنگ مو شده فرق میکنه

    • بدون نام

      بروبابا

    • بدون نام

      شصت هزار تا رو اونایی که موهاشون مشکیه!
      ۴۵۰ هزار تار مو اونایی که موهاشون بلونده!
      توی عکسهایی که گذاشتید موهاشون اندازه یه خانم با موهای تیره و مشکیه
      کجای این موها تعداشون بیشتره؟!!!!!
      ۴۵۰ هزار تا یعنی ۷ و نیم برابر موی بیشتر
      اینا کجا موهاشون انقد بیشتره؟!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      والاریش طوسیهاچی به جزضرربرای مملکت هیچ خاصیتی ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ریش بنفشها در امد بیشتری دارند دروغ بیشتری میگن شیادن و همه را خر فرض میکنن

    • بدون نام

      به نظرم یه عقده ای بلوند نشسته اینا رو نوشته
      سایت منبعتون بسیارنامعتبره و پر از مطالب من دراوردی
      الان من نمونه های بارزش رو در زندگیم دارم میبینم

    • بدون نام

      کاملا اشتباهه :|

    • armita

      هیچی دیگه ما مو مشکی ها هم بریم بمیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم به این مزخرفات گوش نکن. اینها رو اروپاییها می نویسند برای کوبیدن توی سر مردم کشورهای دیگه.

    • الی

      این یه مقاله ی ترجمه شده ست.. اروپاییا اکثرا بور هستند، واین مقاله سعی کرده بهشون اعتماد بنفس بده، اونوقت شما با درج همچین مقاله ای ۹۰%خانومای کشورتونو شستین پهن کردین! حداقل برا منِ موقهوه ای که هیچ علاقه ای به بورشدن موهام حتی واسه تنوع ندارم،این مقاله کاملا فرق داره!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا من بورم ولی اینا همش چرت و پرته ولشون کن

    • بدون نام

      افسردگی گرفتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی به این مزخرفات اهمیت میدی همین خانمی هم که عکسش رو زده موهاش رو رنگ کرده اصلا موهاش بور نیست. مرلین مونرو

    • بدون نام

      اینکه پول بیشتری میگیرن یا کمک و عشق بیشتری از مردا دریافت میکنن به خاطر چشمای هیز بعضی از مرداست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      علیرضا ناصری چشم چران کجاست بیاد ومزخرف ببافه؟!!

    • رضا

      همش چرت و پرته اگه اینجوریه پس چرا آمار طلاق در اروپا بالاست اصلا ازدواجی هم در کار نیست اونها که بلوندند

    • میلاد

      آد م حرصش میگیره با بعضی مطالباتون..خیلی احمقانه این مطلب رو منتشر کردین

    • ژنرال

      ببخشید اینو میگم اما به عنوان یه مرد مو بور ها و در کل چهره های غربی به هیچ وجه برام جذابیتی ندارن... فکر هم نمیکنم فقط من باشم چون در بین تمام دوستانم هم میبینم اکثرا مو مشکی ها براشون جذابترن... پس از طرف ما مردا هیچی ننویسین...مرسی اه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام ای مرد بور

        اون دوستات از ترقوز آباد به بعد جایی نرفتن که ببینن غربی ها چه شکلی اند گرچه تو ایرانم مو مشکی جذاب هست اما خیلی کم

    • علیرضا ناصری

      زنان مو بلوند واقعا جذابن و من اینو صد در صد تذمین میکنم.
      با تشکر از سایت خوب برترین ها دست شما درد نکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منتظر نظر مزخرفت بودند پس فهمیدیم به دلیل هیزی مردانی مثل شماست

      • رضا

        ببخشید خانم علیرضا ناصری!! همین که شما تذمین! کردی برای من سد در سد کافیه! هالا دیگه من کلا این مغاله را تاعید میکنم!!

      • بدون نام

        برو گورتو گو کن علیرضا ناصری خنگ.
        تو اول برو یاد بگیر کلمه هارو درست بنویسی بدبخت.
        مرتیکه ی هیز .
        از کی تا حالا تضمین شده تذمین

      • بدون نام

        من هم خل و احمق بودن شمارا تذمین میکنم ناصری

    • بدون نام

      رنگ مو و پوست هر منطقه ای بسته به شرایط اب و هوایی و نژادی اون منطقه ست ! حالا آی کیو رو از کجا اوردید خدا میدونه اخه ایکیو چ ربطی به مو بلوند و مشکی داره اخه !؟!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که کره ایهای مو مشکی باهوشترین آدمان

    • بدون نام

      باهوش یا احمق بودن نه به رنگ صورت نه پوست به درون هر انسانی بستگی داره

    • بدون نام

      هدفتون از گذاشتن همچين مطلبي چيه
      جاي اينكه به خانماي ايراني ياد بديد طبيعي بودن شاد بودن زيبايي راحت ميگيد مو مشكي آي كيو پايين دارن منبع خبرهاتونم ذكر كنيد مردم بفهمن چقدر داغون هستين و از مجا خبر ميزاريد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصن خوندن این مطالب شاید اعتماد به نفس خیلیارو بیاره پایین

    • بدون نام

      تاجاییکه من از گذشته شنیدم چشم و ابرو مشکی ها خیلی جذاب تر هستن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه بابا مو مشکی ها جذابن حرص نخور پسته بخور

    • مهسا

      به نظر من همش میتونه درست باشه اگه از اولین مورد نتیجه بگیریم که توی جامعه محبوب ترن با همینا اعتماد ب نفسشون میاد بالا و کارکرد و هوششونم بهتر میتونن پرورش بدن

    • بدون نام

      چرا این تحقیقه انقدر اشتباهه اتفاقا من خودم یه مقاله خوندم نوشته بود زنهای با موی تیره مخصوصا مشکی برای مردها جذاب ترن یجوری هات ترن و زنهای بلوند بی روحن مگه اینکه خیلی به خودشون برسن

    • ناظر

      واقعا منابع این مقالات از کجاست و کی همچین آزمایشی کرده؟ جالب اینجاست که در اصل رنگ موی همه در ابتدا یکرنگ بوده و به علت کمبود نور خورشید و جهشهای کوچک ژنتیکی رنگ موی بلوند یا چشمهای رنگی بوجود آمدند که اتفاقا بخاطر ضعیف بودن این رنگها در حال کم شدن هستند.

    • بدون نام

      من موهای خرمایی طلایی دارم پوست سفید و...همه میگن شبیه آلمانیام از بس بورم
      اما والا اینا که گفتید رو تجربه نکردم البته کماکان ملت معتقدن خوشگلم ولی این هیچ اثری رو شانس زندگی خوب و پیدا کردن شوهر پولدار نداشت
      زیرکی مهمتره
      یکی از دوستام مو وزوزی سیاه سوخته چه شوهری کرد...دماغشم عمل کرد شبیه مال من بشه اون یکی دوستم پول داد چونه ش رو عمل کرد مث مال من شه با یه پولدار فلان ازدواج کرد
      من زن به کارمند ساده شدم به دلایلی
      میخوام بگم اینقدر چرت نگید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم میخوام بگم انقدر حسادت نکن به همجنس خودت با این شخصیتت از سرتم زیاده کارمند

      • بدون نام

        بانوی مو خرمایی
        بانوی سفید پوست
        بانوی حذاب و زیبا
        اینجا بخش نظرات هست احمق جان
        نه اینکه بیای برای بقیه داستان ببافی و ور بزنی

      • بدون نام

        فرق شما با دوستات اینه که اونها روشهای مخ زنی رو به خوبی یاد گرفته بودن

      • بدون نام

        خرمایی طلایی :|

        خراب کردی خراب...!

      • بدون نام

        موافقم کاربر ۴ و ۵۰ اونا مخ زنی شون خوب بود ضمن اینکه یکی شون خودش اینقدر از پسره خواستگاری کرد تا بهش شوهر کرد خخخ
        نظرات بقیه تونم که بهم فحش دادید برام مهم نیست آینه!! شما انگار بور ندیدید تو ایران بابا من تمام برادر و برادرزاده هام
        چشم آبی ان ابله ها

      • بدون نام

        خرمایی طلایی یعنی خرمایی که تو آفتاب به طلایی میزنه چقدر شما حسودی کردین به من ولی اینا مهم نیست کاش عوض همه اینا پولدار بودم

      • بدون نام

        آینه به خودت خودشیفته
        خودتم ابلهی
        چه اعتماد به سقفی داری موخرمایی
        همه میتونن الکی از زیبایی خودشون تعریف کنن
        حالاکه اینطوریه منم آنجلینا جولی ام
        ما دنبال شوهر نمی گردیم که برامون از برادرات و برادر زاده هات تعریف می کنی
        درضمن کارخودت که زشت تره
        حتی اگه دوستت زشتم باشه نباید اینجوری در موردش صحبت کنی

    • بدون نام

      من هر دوشو امتحان كردم فقط بلوند

    • بدون نام

      کاربر ۴ و۱۹ دقیقه میشه اینقدر چرت و پرت نگی و خیال بافی نکنی چهارشنبه خاتون!

    • آذر

      در ایران زنانی که مادرزادی بور باشند انگشت شمارند ولی بور آرایشگاهی زیاد داریم.

    • بدون نام

      اکثر دخترای ایرونی موی بلوند ندارند .اه ایم شد زندگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بمیر بدبخت

    • بدون نام

      کامنتاای این پست خودش یه پا جامعه شناسی دخترای ایرانی بود خخخخ

    • بدون نام

      فرض كنين از لحاظ آماري درست بگه! ولي هميشه استثنا هست اونم به تعداد زياد!

    • ناسا

      من رنگ مو فندقی دوست دارم

    • امید

      رابطه زناشویی چی هست

    • مو بلوند

      موی بلوند خیلی قشنگ تر از مشکیه...مشکی هیچ زیبایی نداره مخصوصا واسه ایرانیا ک سیاهن...دخترای ایرانی چاق و سیاه و زشتن و فقط با ارایش رنگ ادمیزاد پیدا میکنن

      پاسخ ها

      • سهیل

        موافقم

      • یه انسان

        دقیقا ولی به نظرم مشکی هم جذابیت خودشو داره ولی موهای بور که رنگ طلا باشن خیلی قشنگن

    • آرین

      درهردومورداستثناهاتی هم وجودداره.به نظربنده هررنگ وپوست ونژادکه روحیه بهتروسیرت زیبایی داشته باشه به مرورزمان به جسم وصورت هم تاثیرشگرفی داره.

    • سهیل

      من خیلی وقته دنبال ی بلوند واقعیم اما از شانسم همشون تقلبین

    • سهیل

      من ک ب شهروندی روسیه فکر میکنم

    • بنده خدا

      البته خیلی مهربونن
      فداشون
      لطفا بعضیا زور نگید زن بور زیباست البته همه یزنان زیبان هستن
      البته دلت تا چی بگه زن ایرانی بی نظیره

    • مبینا

      به

    • کیوان

      من چون پیامم قدری طولانیه و خوندنش فکر نمیکنم خالی از لطف باشه و ضمن اینکه اینجا هم تعداد کاراکتر مجازش ۴۵۰ هست ناچار در چند پارت مینویسم.

      امیدوارم که مفید باشن براتون.

    • ندا

      من موافقم با این مطالب
      چون واقعا زنان بور جذاب و دوست داشتنین من خودم هر چی دختر بور دیدم خوشگل بوده
      اما نمیشه گفت زنان مو مشکی زشتن اخه بعضیاشون واقعا خوشگلن
      کلا همه خوشگلن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم

    • الهه

      اصلا به رنگ مو وپوست نیست بیشتر به فرم صورت و نگاه جذاب هست یه مو بور میتونه خیلی زیبا باشه و خیلی هم زشت تر عکسش هم برای مو مشکی ها هست

    • محمد

      چقدر حسود زیاده
      خب بلونده قشنگترن چرا زورتون میاد
      خخخخخخخخخ

    • ساحل

      همه زنها زیباهستند هرکی بایدشکل خودش باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج