۸۵۸۲۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گولیت: دله آلی مقابل آژاکس خیلی ضعیف بود

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند بعد از شکست ۱-۰ تاتنهام مقابل آژاکس به انتقاد از چند بازیکن نام‌آشنای تاتنهام و به خصوص دله آلی پرداخت و عملکرد آلی در این دیدار را بسیار بد توصیف کرد.

ورزش سه: بعد از آنکه دیشب تاتنهام در خانه خود، در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در مقابل آژاکس با نتیجه ۱-۰ شکست خورد، رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند به انتقاد از عملکرد چند بازیکن نام‌آشنای تاتنهام و به خصوص دله آلی پرداخت و معتقد بود ستار‌ه‌های بزرگ تاتنهام در این بازی به هیچ وجه در حد و اندازه‌ی خود ظاهر نشده‌اند.

البته تاتنهام در دیدار دیشب چند نفر از بازیکنان کلیدی خود از جمله هری کین و سون هیونگ مین را در اختیار نداشت و دیگر ستاره این تیم یان فرتونگن هم در نیمه اول از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و به ناچار زمین بازی را ترک کرد.

اما گولیت بعد از بازی گفت بازیکنان تاتنهام نتوانستند با تلاش بیشتر جای خالی هم‌تیمی‌های غایب خود را پر کنند و به خصوص عملکرد ضعیف دله آلی نقش مهمی در شکست تاتنهامی‌ها داشت.

گولیت در این باره گفت:" از نظر من خیلی از بازیکنان تاتنهام امشب ناامیدکننده بودند. این حرف را به این خاطر می‌زنم که من هر هفته در لیگ برتر بازی‌های آنها را می‌بینم و زیر نظرشان دارم".

اسطوره فوتبال هلند در ادامه گفت:" در مورد دله آلی باید بگویم ... خدای من، او از نظر تکنیکی امشب خیلی بد بود. وانیاما هم همینطور. دنی رز هم همینطور. همینطور که گفتم من هر هفته بازی‌های این بازیکنان را در لیگ برتر می‌بینم و برای همین است که الان از خودم این سوال را می‌پرسم که چطور چنین چیزی ممکن است؟ آنها امشب آنقدر اشتباه کردند که باورش واقعا دشوار است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج