۸۵۸۴۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ورود کمیته اخلاق یه یک بازی دسته اول

مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت: کمیته اخلاق در مباحث تبانی و شرط‌بندی با قدرت ورود کرده و هرگز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این گونه مباحث کوتاه نخواهند آمد.

خبرگزاری فارس: فریبرز محمودزاده، مسئول مسابقات لیگ دسته اول در مورد مشکوک بودن یک مسابقه از هفته سی و جهارم لیگ دسته اول به شرط‌بندی و تعیین نتیجه از قبل گفت: مسابقات لیگ دسته اول روز گذشته به اتمام رسید و مسابقات این هفته تاثیری در سرنوشت صعود به لیگ برتر یا سقوط به دسته دوم نداشت.

اما مطالبی در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شد که بر اساس آن برخی مدعی شدند که بازی آلومینیوم اراک و استقلال جنوب تهران (سرخپوشان پاکدشت) در آن شرط‌بندی صورت گرفته است. بر همین اساس با دستور حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ جلسه‌ای فوری در دفتر ایشان تشکیل شد و به دستور رئیس محترم سازمان لیگ تمامی اسناد و فیلم این مسابقه جمع‌اوری شد و در اختیار کمیته اخلاق قرار گرفت.

ورود کمیته اخلاق یه یک بازی دسته اول

وی ادامه داد: من خودم شخصا با جناب تورک ریاست محترم کمیته اخلاق صحبت کردم و کمیته اخلاق به پرونده این بازی ورود می‌کند. همانطوری که پیش از این نیز در رسانه‌ها عنوان شده بود با دستور مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال و جناب بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ کارگروه ویژه‌ای برای سلامت مسابقات فوتبال تشکیل شده است که در این زمینه کمیته اخلاق در مباحث تبانی و شرط‌بندی با قدرت ورود کرده و هرگز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این گونه مباحث کوتاه نخواهند آمد.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول تصریح کرد: ریاست محترم کمیته اخلاق نیز در این زمینه اعلام کرد باید صبور باشیم و در صورت اثبات بحث شرط‌بندی در این مسابقه مطمئن باشید که با اشد مجازات با متخلفین برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج