۸۵۸۹۰۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

صدیقی: فشار‌های استکبار برای ما تازگی ندارد

امام‌جمعه موقت تهران گفت: فشارهای استکبار جهانی برای ما تازگی ندارد و این فشارها عکس‌العمل آن‌ها نسبت به عزت خواهی و باج‌ ندادن ماست.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام کاظم صدیقی با اشاره به اینکه هجمه‌های استکبار جهانی به ملت و کشور ما تازگی ندارد، اظهار کرد: فشارهای استکبار جهانی در حقیقت عکس‌العمل آن‌ها نسبت به عزت خواهی و باج ندادن ملت و کشور است.

امام‌جمعه موقت تهران بابیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته سختی‌ها ما را آب‌دیده کرده است، افزود: دست استکبار جهانی از منافع ما قطع‌شده است و به همین علت با ما دشمنی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از اینکه ملت در کنار نظام ایستادند، ناراحت هستند و تلاش می‌کنند برای ناامید کردن، ملت ، را می‌خواهند تحت‌فشار قرار دهند، ابراز کرد: این انقلاب و نظام متعلق به ملت است، بنابراین با توجه به اینکه مردم در جنگ، مشکلات و سختی‌ها صبورانه ایستادند و دست از حمایت و پشتیبانی از نظام، انقلاب و رهبری برنداشتند، ضرورت دارد مسؤولان نیز در کنار مردم باشند و در راستای رفع مشکلات آنان گام بردارند.

حجت‌الاسلام صدیقی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک برنامه حساب‌شده و عزت ساز است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که موضوع اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قراردادند و مسؤولان را به این مهم دعوت کردند تا کمر همت ببندند و باکار جهادی کار از رفاه‌زدگی فاصله بگیرند و در کنار یکدیگر برادرانه کار کنند اعتماد مردم را جلب و به دولت خط بدهند.

وی بابیان اینکه مسؤولان باید طوری زندگی کنند که مردم احساس تبعیض نکنند، ابراز کرد: اگر مسؤولان دستورات نجات‌بخش، سازنده، نورانی و حکیمانه رهبر انقلاب را نصب‌العین امور خود قرار دهند، مردم نیز به کمکشان می‌آیند و در جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی بر دشمن پیروز می‌شویم.

امام‌جمعه موقت تهران تأکید کرد: تا مادامی‌که وحدت بین ملت وجود داشته باشد و همگان زیر چتر رهبری گوش‌به‌فرمان باشند قطعاً اتفاقی نخواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سانسور نابود باید گردد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج