اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۹۷۰۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

کنسرت «گرگ و میش» روی صحنه می‌رود

کمپانی لاینزگیت در ادامه تجربه‌های موفق قبلی خود در ترکیب نمایش فیلم با اجرای زنده موسیقی آن، این بار در تدارک برگزاری کنسرتی برای مجموعه محبوب «گرگ و میش» است.

خبرگزاری صبا: کمپانی لاینزگیت در ادامه تجربه‌های موفق قبلی خود در ترکیب نمایش فیلم با اجرای زنده موسیقی آن، این بار در تدارک برگزاری کنسرتی برای مجموعه محبوب «گرگ و میش» است.

کنسرت «گرگ و میش» روی صحنه می‌رود

به نقل از ورایتی، مجموعه «گرگ و میش» دوباره و این بار به صورت کنسرت روی صحنه باز می‌گردد.

بر اساس اخبار منتشر شده، کمپانی لاینزگیت در ادامه تجربه برگزاری کنسرت‌های «لالا لند» و «بازی های مرگبار - Hunger Games»، قصد دارد تور جهانی جدیدی از یکی دیگر از تولیدات این کمپانی یعنی مجموعه فیلم‌های «گرگ و میش» برگزار کند.

کنسرت «گرگ و میش» از ماه آگوست از برزیل آغاز خواهد شد و در ادامه به استرالیا و انگلستان خواهد رفت. این برنامه شامل ارکستر کاملی است که مجموعه موسیقی‌های این فیلم را که توسط کارتر بورول ساخته شده است حین نمایش آن اجرا خواهد کرد.

کنسرت «گرگ و میش» سومین فیلم کمپانی لاینزگیت بعد از «لالا لند» و «بازی های مرگبار - Hunger Games» است که به صورت کنسرت روی صحنه می‌رود. بنا بر آمار، کنسرت‌های قبلی تا به امروز بیش از ۱۰۰ اجرا در ۲۵ کشور جهان داشته‌اند.

جنیفر براون از مسئولان کمپانی لاینزگیت در این باره گفت: ترکیب داستان سحرانگیز استفانی مایر و نبوغ موسیقی کارتر بورول با نمایش همزمان فیلمی فوق‌العاده، باعث گسترش دنیای «گرگ و میش» و آشنایی آن با هوادارانی جدید در سراس دنیا خواهد شد.

«گرگ‌ومیش» فیلمی محصول سال ۲۰۰۸ است که بر اساس رمانی تخیلی و رمانتیک به نام «سپیده‌دم» به قلم استفانی مایر ساخته شده ‌است. در این فیلم کریستینا استوارت در نقش بلا سوان و رابرت پتینسون در نقش خون‌آشامی به اسم ادوارد کالن نقش‌آفرینی می‌کنند و کاترین هاردویک کارگردانی آن را بر عهده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج