جاباما
۸۶۰۱۱۷
۶۴ نظر
۱۶۹۸۲
۶۴ نظر
۱۶۹۸۲
پ

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

چشم‌ها از جذاب‌ترین عضو‌های بدن هستند که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره دارند. تحقیقات ثابت کرده افرادی که چشمان رنگی، به خصوص آبی، دارند، جذاب‌تر و تاثیرگذارتر از دیگران هستند. حال چهره مردان هالیوودی را به خاطر بیاورید. کدامیک به نظر شما جذاب ترند؟

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: چشم‌ها از جذاب‌ترین عضو‌های بدن هستند که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره دارند. تحقیقات ثابت کرده افرادی که چشمان رنگی، به خصوص آبی، دارند، جذاب‌تر و تاثیرگذارتر از دیگران هستند. حال چهره مردان هالیوودی را به خاطر بیاورید. کدامیک به نظر شما جذاب ترند؟ آیا به ذهن شما نام هایی، چون لئوناردو دی کاپریو، زک افران یا جاستین تیمبرلیک خطور نمی‌کند؟ در این مطلب، نام جذاب‌ترین بازیگران چشم آبی هالیوود را آورده ایم. نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما این ۱۰ نفر، جذاب‌ترین ستاره‌های چشم رنگی در دنیای هالیوود نیستند؟

ایان سامرهلدر

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

ایان سامرهلدر بازیگر، مدل و تهیه‌کننده آمریکایی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش بون کارلیل در مجموعه «لاست» و نقش دیمن سالواتوره در مجموعه «خاطرات خون‌آشام» شهرت دارد. سامرهالدر دو جایزه برای سریال لاست و ۳ جایزه برای خاطرات یک خون آشام و یک جایزه در سال ۲۰۰۲ برای جوان‌ترین بازیگر هالیوودی گرفته است. جدا از بازی فوق العاده این ستاره، او در حرفه مادلینگ نیز فعالیت دارد و به قدری در این حرفه پیشرفت کرده که در سال ۲۰۰۶ به عنوان یکی از ۱۰ مدل برتر مدل‌های DNA برگزیده شد. او خارج از حرفه کاری، در فعالیت‌های خیرخواهانه نیز فعال است. او موسسه خودش را، در حمایت از محیط زیست و حیوانات، در سال ۲۰۱۰ راه اندازی کرد. نه تنها توانایی، بلکه زیبایی چهره ایان سامرهلدر نیز در شهرت اش تاثیرگذار بود. او جزو یکی از چشم آبی‌های جذاب سینمای هالیوود شناخته می‌شود.

زک افران

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

زک افران هنرپیشه و خواننده آمریکایی است. او بازیگری را به طور حرفه‌ای از سال‌های آغازین قرن ۲۱ شروع کرد. او بیشتر با بازی در فیلم «موزیکال دبیرستان»، سریال «سامرلند» و «اسپری‌مو» در میان تماشاگران نوجوان به شهرت و محبوبیت رسید. از دیگر فیلم‌هایی که در آن به خوبی درخشیده می‌توان به «دوباره ۱۷»، «من و اورسن ولز»، «چارلی سنت کلاود»، «شب سال نو»، «خوش شانس»، «پسر روزنامه فروش» و «گارد ساحلی» اشاره کرد. او علاوه بر بازیگری، در زمینه خوانندگی نیز فعالیت دارد. اگر چه او توانایی و استعداد‌های زیادی در زمینه سینما و موسیقی دارد، اما تاثیر چهره جذاب و چشمان آبی رنگش را نمی‌توان در محبوبیت اش نادیده گرفت.

برنت داتری

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

برنت داتری بازیگر آمریکایی است که بیشتر به خاطر نقش اش به عنوان نوئل کان در مجموعه تلویزیونی «دروغگو‌های کوچک زیبا» شناخته شده است. در سال ۲۰۱۳ او در «درام روز‌های زندگی ما»، نقش برایان را بازی کرد و در همان سال به جمع بازیگران فصل ۷ «همسران ارتشی» در نقش پاتریک کلارک پیوست. «بازی‌های گرسنگی» و «مدیریت خشم» از دیگر فیلم‌هایی بود که او در آن ایفای نقش کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید داتری در فصل۱۷ «رقص با ستارگان» شرکت کرد، اما در هفته هشتم رقابت حذف شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت. در سال ۲۰۱۶، او برای نقش لوک ساویر در فیلم «پنجاه طیف آزادی» انتخاب شد. بدون شک می‌توان گفت که جذابیت چهره این ستاره ۳۳ ساله، یکی از عوامل محبوبیت اش بود. او با چشم‌های آبی رنگ اش، در لیست جذاب‌ترین ستاره‌های چشم رنگی جهان قرار گرفته است.

کریس پاین

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

کریس پاین بازیگر آمریکایی، زاده ۱۹۸۰، در لس آنجلس است که بیشتر با ایفای نقش اش در فیلم «پیشتازان فضا» شناخته شد. در واقع نقطه عطف دوران بازیگری کریس پاین همان زمانی رقم خورد که او بازی در فیلم سینمایی «وایت جونز» را نپذیرفت تا بتواند در نقش جیمز تی کرک در فیلم پیشتازان فضا» ایفای نقش کند. نقش آفرینی او در این فیلم تحسین منتقدان را برانگیخت و در نتیجه فروش خوبی را به همراه داشت به طوری که کریس به شهرت و محبوبیت خوبی رسید و تبدیل به یک ستاره در دنیای هالیوود شد. شاید نام این ستاره جذاب هالیوودی را در لیست تاپ‌ترین بازیگران هالیوودی ندیده باشید، اما او با چشمان آبی رنگ اش، نامش را در فهرست جذاب‌ترین ستاره‌های مرد هالیوود ثبت کرده است.

جاستین تیمبرلیک

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

جاستین تیمبرلیک بازیگر، خواننده و ترانه سرای پاپ آمریکایی است که با شرکت در مسابقه «به دنبال ستاره» خیلی سریع به شهرت رسید، سپس به شبکه تلویزیونی دیزنی راه یافت. در سال ۲۰۰۲، او اولین آلبوم تک صدایی خود را با نام «توجیه» روانه بازار کرد که ۷ میلیون نسخه در جهان فروش داشت. پس از آن بود که جاستین در دنیای موسیقی به زیبایی هر چه تمام‌تر درخشید. آلبوم‌های او جزو بهترین و پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال بودند. او با ستاره ای، چون مدونا همکاری کرده و با افرادی، چون بریتنی اسپیرز، کامرون دیاز و جسیکا بیل وارد رابطه عاطفی شده است. بی شک توانایی او در حرفه بازیگری و موسیقی از مهمترین دلایل شهرت این ستاره بود، اما آیا می‌تواند تاثیر زیبایی چهره او را در محبوبیت اش نادیده گرفت؟ جاستین تیمبرلیک به عنوان یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های چشم آبی جهان شناخته شده است.

کریس همسورث

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

کریس همسورث بازیگر استرالیایی است که برای ایفای نقش شخصیت ثور در «دنیای سینمایی مارول» و همچنین فیلم‌هایی نظیر «پیشتازان فضا»، «گریز بی‌نقص»، «کلبه‌ای در جنگل»، «سفیدبرفی و شکارچی» و... شناخته شده است. زمانی که صحبت از جذابیت کریس همسورث می‌شود، ما هر چه از او بگوییم، کم است. او با چشمان آبی و مو‌های بلوندش جزو یکی از چهره‌های جذاب هالیوودی به حساب می‌آید. او دو برادر بازیگر به نام‌های لوک همسورث و لیام همسورث نیز دارد. کریس در سال ۲۰۱۰ با السا پاتاکی که ۷ سال از او بزرگتر است ازدواج کرد و هم اکنون صاحب سه فرزند، یک دختر و یک دوقلوی پسر، می‌باشد.

کریس ایوانز

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

کریس ایوانز بازیگر آمریکایی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۰ و با بازی در سریال «برخلاف جنسیت» آغاز کرد. او بیشتر برای بازی در نقش «دو ابرقهرمان مارول کامیکس» شناخته می‌شود. ایوانز در «دنیای سینمایی مارول» در نقش کاپیتان آمریکا ظاهر شده است. همچنین در دو فیلم «چهار شگفت‌انگیز» و «چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای» وظیفه بازی در نقش مشعل انسانی را برعهده داشت. در کنار فیلم‌های ابرقهرمانی، او در فیلم‌هایی همچون «اسکات پیلگریم در برابر دنیا»، «برف‌شکن»، «آفتاب» و «با استعداد» بازی کرده است. گریس با آن چشمان آبی، چهره جذاب و اندام ورزشکاری اش، جزو یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوود شناخته می‌شود.

لئوناردو دی کاپریو

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

لدوناردو دی کاپریو بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که به دلیل چهره جذابی که داشت، کار خود را با حضور در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد. او به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های مشهور و موفق هالیوود همچون «دار و دسته‌های نیویورکی»، «تلقین»، «تایتانیک»، «جزیره شاتر» و «گرگ وال استریت» شهرت بسیاری کسب کرد. او تا به حال ۶ بار نامزد دریافت جایزه اسکار و برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای فیلم «بازگشته» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. دی کاپریو در سپتامبر ۲۰۱۴ به سمت سفیر صلح سازمان ملل متحد و نماینده این سازمان در امور تغییرات جوی برگزیده شد. زمانی که بحث زیبایی می‌شود، ما نام او را همیشه در لیست جذاب‌ترین ستاره‌های مرد هالیوود می‌بینیم. یکی از دلایل جذابیت اش، چشمان آبی اش می‌باشد که در کنار مو‌های بور او، بر جذابیت ظاهری اش افزوده است.

بردلی کوپر

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

بردلی کوپر بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر آمریکایی ست که برای اولین بار به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی همچون «آلیاس و جک و بابی» شناخته می‌شد، اما شهرت او پس از بازی در فیلم‌هایی، چون «خماری»، «نامحدود» و «ای-تیم» شکل گرفت. علاوه بر اینها، بازی او در فیلم «اخاذی آمریکایی» محصول سال ۲۰۱۳، بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و باعث شد که او محبوبیت بیشتری را در میان هوادارانش به دست آورد. او برای بازی در دو فیلم «دفترچه امیدبخش» و «اخاذی آمریکایی»، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. بردلی کوپر با بازی در فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» برای سومین بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. وی همچنین یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم بود و توانست بار چهارم برای بهترین فیلم نامزد اسکار شود. اما جدا از توانایی بالای این بازیگر، چهره بردلی کوپر، با آن چشم‌های آبی رنگ اش، در میان ستارگان محبوبیت زیادی دارد.

چیس کرافورد

جذاب‌ترین مردان چشم آبی هالیوود

چیس کرافورد یکی دیگر از بازیگران چشم آبی و جذاب هالیوودی ست که بیشتر به خاطر بازی در سریال «شایعات دختر» به شهرت رسید. او همچنین در فیلم «الوییز» نیز بازی کرده است. کریستوفر به دلیل بازی در نقش نیت آرچیبالد در سریال تلویزیونی «شایعات دختر» در ۴ سال پیاپی در مراسم جوایز برگزیده نوجوانان موفق به دریافت جوایز متعدد شده است. چیس کرافورد علاوه بر مهارت بازیگری، به دلیل چشمان آبی و جذابیت چهره اش، در میان نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده و نامش در لیست جذاب‌ترین ستاره‌ها ثبت شده است.

منبع: listontap

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      فقط دیکاپریو

    • بدون نام

      اه اه چه قیافه های دهاتی ای.حالم بهم خورد.فقط دو سه تاشون خوب بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه پس تو خوبی متولد ناف کالیفرنیا

      • بدون نام

        کریس اوانز فوق العاده جذابه ولی ریش بهش نمیاد

      • بدون نام

        کی میخواین یاد بگیرین دهات فحش نیست ؟؟؟؟!!!!

      • بدون نام

        حسادت مردان گل کرد

      • کباب✌

        حسود بدبخت

    • بدون نام

      همشون نچسب بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رد دادی

    • بدون نام

      این اخریه خیلی خوشگل تر بود

    • Nick

      جيك جيلنهال هم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجاش جذابه اون آخه

    • ناشناس

      هیو لوری را فراموش کردید

    • امین

      طرح کراوات کریس ایوانز خیلی جالبه برای یک امریکایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره خیلی جالب بود
        آفرین به تو که انقدر بادقتی

    • بدون نام

      چقدر سه تا کریس جذابن.

    • علیرضا ناصری

      همه میگن چشمای مثل ایان سامرهلنده.قیافم شبیه تام کروزه و تیپ دیوید بکام.
      کسی میدونه شایعات دختر فیلم خوبیه ببینم؟
      با تشکر از سایت خوب برترین ها دست شما درد نکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از معیارهای جذابیتت معلومه چقدر داغونی اینا بیست سال پیش جذاب بودن الان دیکه نیستن

      • بدون نام

        اخی ناناس خوشتیپ کی بودی تو؟ احمق

      • بدون نام

        میشه دیگ نظر ندی ناصری؟؟؟
        خیلی حال ب هم زنی
        تو کدوم دهاتی تو؟؟؟
        والا توی دهات هم از بس کار میکنن فرصت ندارن بیان و انقدر زر مفت بزنن
        مشخص نیس تو کدوم کوره دهاتی

    • بدون نام

      بردلی کوپر عالیه

    • بدون نام

      همه جذاب بودن به جز جاستین تیمبرلیک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر منم جاستین اصلا جذاب نیست قیافه خوبی داره ولی جذاب نیست قیافه پسربچه دوازده ساله نایس هست ولی جذاب نه !

      • armita

        وایی نعععع جاستین تیمبرلیک که پسر منههه

    • بن بن

      علیرضا ناصری
      او با چشم های آبی و گونه های استخوانی و قد۱۹۰خود و ثروث میلیاردی و از ان مهمتر نظر دهی حرفه ای خود جز جذاب ترین های ایران است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالبه خیلی از پسرهایی که ادعا دارن که جذابند و حیف شدن تو ایران دنیا اومدن دنبال داف میگردن همین مشکلات رو دارند

      • سوSonaنا

        الآن دقیقا کیو میگی شما؟

    • بدون نام

      فقط 2تای اولی.

    • بدون نام

      عکس
      به ترتیب جذابیت هم گذاشتین عکسارو ای شیطون

    • miss

      فقط یک و دو

    • شمسی

      کجاشون جذابه بجز یکی دوتاشون

    • نوشین

      یه چیزی می نویسم ممکنه کلی هم امتیاز منفی بدید ولی نظرمه: از نظر من مرد چشم آبی جذابیت مسحور کننده ای نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد فقط چشم قهوه ای روشن

      • بدون نام

        یه سریاشون آره ولی همه نه

      • بدون نام

        نظر شما قابل احترامه

      • بدون نام

        از نظر من تمام مردهای این لیست واقعا جذابند

      • بدون نام

        بنده هم به عنوان یک خانم با نظرتون موافقم

    • بدون نام

      اخه بردلی کوپر چیش جذابه اگه بازیگر نبود خرم نگاش نمیکرد چقدر همرو بیخودی بزرگ میکنن تو هالیوود

    • فرشته

      اولی خوبه

    • بدون نام

      سلامتی همه کریسا...

    • سویل

      فقط سومی واقعا جذابه....

    • بدون نام

      فقط پسر چشم ابرو مشکی♥

    • وحید

      جذاب فقط تام هاردی

    • بدون نام

      جذاب نبودن .....

    • بدون نام

      الیجا وود جا موند. ایشون بخش رنگین چشمشون خیلی بزرگتر از سایرین هست. یه جورایی متفاوت هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم مردی با قد ۱۶۸جذاب حساب میشه
        در ضمن به نظر شما چشم اون مدلی جذاب من که عکساش رو دیدم انگار چشمهاش از حدقه زده بیرون

    • صباا

      وایی چیس کرافورد تو سریال gossip girl خیلی خیلی جذاب تر بود

    • بدون نام

      دنیل ردکلیف؟
      چطور تو لیست نیست؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز دل اینی که گفتی قدش زیر صد و هفتاده

      • بدون نام

        جذابیت چه ربطی به قد داره؟
        مطلب راجع به چشم های آبی و زیباست که چشمای دنیل کهکشانه

    • بدون نام

      اکثرشون زشتن تازه ریشم میذارن

    • رزیتا

      زیباترین چشم آبی پل نیومن فقید بود که از قلم انداختید حتی توی عکسهای سیاه و سفید هم رنگ روشن چشماش کاملا مشخصه

    • بدون نام

      چقدر مردای ایرانی حسودن

    • سپیده

      کریس ایوانز و کریس همثورث
      عالین

    • سوSonaنا

      بسیار عالی

    • F.K

      دیکاپریو باشه اونا دیده نمیشن
      هم از نظر نوع بازیگری هم نوع رفتارش وهم ظاهری

    • بدون نام

      فرم صورت پاپین خیلی خوبه

    • بدون نام

      بحث چشم آبی جذاب باشه و جرد لتو نباشه؟؟

    • مسعود

      سلام از نظر من لوآ وگنر هم چشم های زیبایی داره توی اینترنت سرچ کنید lou wegner میتونید ببینیدش

    • mix

      همشون زیبا بودن اما از همه بیشتر من میگم کریس همسورث زیبا تره کریس همسورث چشامش با صورت و موهاش یه جذابیت خاصی داره اما شما اینجا عکس خوبی را انتخواب نکردین چشاش زیاد معلوم نبود و...و بردلی کوپر و ایان رنگ چشتشون خیلی زیبا بودن

    • بدون نام

      اولین نفر توی همون سریاله که روزنامه از آینده بدستش میرسید و یه گربه هم بود نیس؟

    • بدون نام❤

      همشون عالی

    • کارن

      انصافا استیو مک کویین از همه اینها قشنگ تر بود و چهره ایی خشن،پرابهت و مردانه ایی داشت

    • بدون نام

      فقط کریس ایوانز و کریس همسفورث

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج