۸۶۰۱۴۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جدیدترین آمار از سفر‌های ایرانی‌ها در نوروز امسال

بر اساس آمار مرکز آمار یاران، تعداد كل سفرها در بهار ١٣٩٧، حدود ١١٣ ميليون سفر بوده است که نسبت به بهار ١٣٩٦، ٩,٣ درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری فارس: نتایج طرح آمارگیری از گردشگران ملی - بهار ١٣٩٧، حاکی است در فصل بهار ١٣٩٧، بیش از ١٧ میلیون خانوار کشور حداقل یک سفر داشته‌اند که نسبت به خانوارهای سفر رفته در زمان مشابه سال قبل (بهار١٣٩٦)، ١,١ درصد افزایش یافته است.

نتایج طرح نشان­دهنده آن است که خانوارها به طور متوسط برای هر سفر ٧٧٥٠٠٠ تومان هزینه کرده اند که نسبت به هزینه های سفر هر خانوار در بهار١٣٩٦، ٦,٧ درصد افزایش یافته است.

تعداد کل سفرها در بهار ١٣٩٧، حدود ١١٣ میلیون سفر بوده است که نسبت به بهار ١٣٩٦، ٩,٣ درصد افزایش یافته است. تعداد سفرهای داخلی حدود ١١٢ میلیون و٣٠٠ هزار سفر بوده که نسبت به سال قبل از آن ٩.٤ درصد افزایش داشته است. تعداد سفرهای خارجی بیش از ٦٦٥ هزار سفر بوده که نسبت به فصل بهار سال قبل از آن ١٢.٧ درصد کاهش داشته است.

متوسط هزینه هر سفر داخلی برای یک نفر، بیش از ١٠٠ هزار تومان بوده است که نسبت به بهار ١٣٩٦، ٠,٦ درصد افزایش داشته است. به طور متوسط سفرهای داخلی با اقامت شبانه برای یک نفر حدود ١٧٠ هزار تومان و سفرهای داخلی بدون اقامت شبانه برای یک نفر حدود ٥٠ هزار تومان هزینه داشته است.

علی­رغم کاهش تعداد سفرهای خارجی، متوسط هزینه هر سفر خارجی برای یک نفر در بهار ١٣٩٧، حدود ٢میلیون و ٨٠٠ هزار تومان بوده است که نسبت به بهار ١٣٩٦، ١٠,٧ درصد افزایش داشته است.

در مجموع متوسط هزینه هر سفر(متوسط هزینه های سفرهای داخلی (با اقامت و بدون اقامت) و خارجی) در بهار ١٣٩٧، بیش از ١١٧ هزار تومان بود که کاهش ١,٣ درصدی نسبت به بهار سال ١٣٩٦ داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برخی ارقام باورنکردنی ومشکوکندواحتمالااشتباه یادروغ باشند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج