۸۶۰۱۶۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

محدودیت رستوران‌های فرودگاهی در ماه رمضان

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: فعالیت غرفه های کافی شاپ، آب میوه فروشی و بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: فعالیت غرفه های کافی شاپ، آب میوه فروشی و بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

سردار "حسن مهری" در نشست هماهنگی اصناف و غرفه داران با پلیس فرودگاه های کشور ضمن آرزوی سلامتی برای همه ملت ایران در آستانه حلول ماه مبارک رمضان اظهارکرد: مسئولیت حفظ و رعایت شان و منزلت روزه داران در فرودگاه وظیفه همگانی است خصوصا اصناف و غرفه داران مسئولیت بیشتری در این زمینه دارند.

وی افزود: تامین محل مناسب و به دور از دید روزه داران برای پذیرایی از مسافران در این ماه به عهده اصناف و غرفه داران است در غیر این صورت پلیس از فعالیت آنان جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور درباره محدودیت های غرفه داران و رستوران های فرودگاه ها در این ماه، عنوان کرد: فعالیت غرفه های کافی شاپ، آب میوه فروشی، بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: مسافران برای حفظ حرمت این ماه مبارک و رعایت شان و منزلت روزه داران، در ملاءعام تظاهر به روزه خواری نکنند و در صورتی که به هر دلیل قادر به گرفتن روزه نیستند به محل هایی که در ترمینال ها از قبل مشخص شده مراجعه کنند.

سردار مهری تصریح کرد: پلیس هم برای حفظ کرامت ماه مبارک رمضان با انجام گشت های محسوس و نامحسوس بر رعایت قوانین در این ایام نظارت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه عادی شده همه شیپور از سر گشادش میزنند ‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بکشید مردم چه مشکلاتی دارند شما تو فکر چه چیزهایی هستید .
        شما اگه روزه می‌گرفتید می‌فهمیدید برای کسی که برای خدا روزه می‌گیره اصلأ مهم نیست کسی جلوش غذا بخوره یا نخوره ، بچه که نیستیم .

    • بدون نام

      دیگه عادی شده همه شیپور از سر گشادش میزنند ‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج