۸۶۰۲۱۱
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

قاتل تیم‌های قطری روی نیمکت استقلال

تیم فوتبال استقلال درحالی به مصاف تیم الدحیل می‌رود که بهترین گلزنش در تاریخ دیدار با تیم‌های قطری این بار روی نیمکت قرار دارد و به عنوان سرمربی آبی‌های ایران را هدایت خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا میزبان الدحیل است. دو تیم در حالی امشب با هم روبرو می‌شوند که بازی رفت آنها با نتیجه ۳ بر صفر به سود الدحیل خاتمه یافته بود.

این دومین بازی دو تیم در تاریخ این رقابتها ست و الدحیل پنجمین تیم از کشور قطر است که در دیدارهای آسیایی با آبی پوشان بازی کرده است. پیش از این تیم‌های السد، الریان، ام‌صلال و الغرافه چهار تیم قطری بودند که سابقه دیدار با تیم استقلال را در تاریخ دیدارهای باشگاهی در آسیا داشتند.

آبی پوشان تاکنون ۲۴ بار با تیم‌های قطری دیدار داشته‌اند که در این میان السد با ۱۱ بازی بیشترین سهم را دارد و الریان با ۹ بازی با آبی پوشان در رده بعدی است. الدحیل نیز با تنها یک دیدار مقابل استقلال کمترین سهم را در بین تیم‌های قطری دارد.

اولین دیدار استقلال با یک تیم قطری در سال ۶۹ اتفاق افتاد که آبی پوشان در قطر مقابل السد با نتیجه یک - یک مساوی شد و نخستین پیروزی استقلال برابر یک تیم قطری در بازی برگشت همان بازی مقابل السد روی داد که در آن بازی آبی پوشان با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

صمد مرفاوی در هر دو بازی رفت و برگشت (بازی‌های شماره یک و دو) گلزنی کرد و نام او به عنوان نخستین گلزن استقلال به تیم‌های قطری ثبت شد. مجید نامجو مطلق پیشکسوت آبی پوشان هم با گلزنی در بازی شماره یک دو تیم به استقلال، اولین گلزن یک تیم قطری به استقلال در تاریخ تقابل آبی پوشان با قطری‌ها می‌باشد.

آبی پوشان در همه بازی‌های گذشته با تیم‌های قطری ۱۲ بار پیروز شده‌اند، ۸ بار مساوی کرده و ۴ بار شکست خورده خورده‌اند ۳۷ گل زده و ۲۴ گل دریافت داشته‌اند.

پرگل‌ترین بازی استقلال مقابل یک تیم قطری بازی شماره ۱۶ دو تیم است. در این بازی آبی پوشان مقابل الریان به میدان رفتند که این بازی با نتیجه ۳-۳ تمام شد تا این بازی با ۶ گل پرگل‌ترین بازی دو تیم باشد.

فرهاد مجیدی با ۶ گل بهترین گلزن استقلال به تیم‌های قطری و آرش برهانی با ۵ گل دومین گلزن برتر آبی‌ها به این تیم‌ها می‌باشد. مجیدی حالا سرمربی استقلال است و این بار به عنوان سرمربی مقابل تیمی دیگر از قطر قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله که شاه فرهاد بتونه پیروز بشه چونکه لیاقتش بیشتر از این چیزاست.

      پاسخ ها

      • امید

        شاه فرهاد؟؟؟؟؟؟؟؟

    • رضا

      قاتل زارت بابا

    • بدون نام

      عدد۶برا تیم شگون خوش میاره

    • melika.perspolis

      قاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتلللللللللللل؟؟؟؟؟؟!!!!!

    • melika.perspolis

      ان شا الله ک ببرید
      چون این دیگه برد کیسه تو لیگ برتر نیست
      برد ی تیم ایرانی جلوی قطری هاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج