۸۶۰۲۱۲
۱۱ نظر
۵۰۱۱
۱۱ نظر
۵۰۱۱
پ

ایجاد هزاران هشتگ برای به هم ریختن بازار خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت راهکار مقابله با تحریم‌ها را تسهیل امور و اعتماد به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران‌سازی دارند، ایجاد می‌کند تا فضا را به هم بریزد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت راهکار مقابله با تحریم‌ها را تسهیل امور و اعتماد به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران‌سازی دارند، ایجاد می‌کند تا فضا را به هم بریزد.

رضا رحمانی امروز (دوشنبه) در نشست ستاد تنظیم بازار با تاکید بر ضرورت به کارگیری تدابیر لازم برای تأمین نیازهای مردم اظهار کرد: در شرایط فعلی تمام دستگاه‌ها باید تمام وقت فعال باشند؛ چنانکه به معاونین خود دستور دادم اگر نیاز باشد ۲۴ ساعته در وزارتخانه بمانند و برای حل مشکلات و اجرای برنامه‌ها وقت بگذارند.

وی با بیان اینکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی راه انداخته است، گفت: در دوران جنگ تحمیلی با وجود آنکه وضعیت اقتصادی و درآمدهای کشور به مراتب بدتر از امروز بود، جنگ روانی علیه کشور وجود نداشت.

رحمانی ادامه داد: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران سازی دارند، ایجاد می‌کند تا فضا را به هم بریزد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید با تدابیر لازم و اطلاع رسانی صحیح، تبلیغات دشمن را بی اثر کرد، گفت: واقعیت‌های کشور باید به مردم اطلاع رسانی شود؛ چراکه اگر مردم در جریان امور باشند با مسئولان همراهی خواهند کرد و شرایط را درک می‌کنند.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، رحمانی اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی به گونه‌ای فضاسازی می‌کند که گویی مسئولان به مشکلات مردم توجهی ندارند، در حالی که اینگونه نیست و مسئولان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته‌اند.

وی راه مقابله با تحریم را تسهیل امور و اعتماد به مردم و بخش خصوصی دانست و گفت: در این فضا برخی اعتقاد دارند با تسهیل امور، امکان ظهور بابک زنجانی‌ها بیشتر می‌شود و از این بابت ترس دارند که در این مورد، دستگاه‌های نظارتی باید مراقبت لازم را انجام دهند و با سو استفاده‌کنندگان احتمالی برخورد کنند.

رحمانی افزود: در شرایط فعلی باید از ظرفیت‌هایی همچون بازارچه‌های مرزی و دیگر امکاناتی که در استان‌های مرزی وجود دارد، بهره برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه این دشمن هست که شما بی کفایتی خودتون رو بندازید گردن دشمن

    • سارا

      فقط دلار بخرید... هیچ چیز از دلار بهتر نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از تو بخریم؟!

    • نیکان

      همتون سرو ته یه کرباس هستید دزدهای خیانتکار

    • بدون نام

      مگر دروغ میگن انتظار دارید مردم برن خودرو بخرن

    • یک. ایرانی میهن دوسع

      فقط دروغ

    • بدون نام

      شما چرا فقط بلدید همه کارها رو بندازید گردن دشمن خب اگر دشمن اینقدر قویه که این همه بلا سرتون بیاره و هیچ کاری هم ازتون ساخته نیست خب باهاش کنار بیاین غلط کردم رو گذاشتن واسه اینطور مواقع به قول سعدی
      چو جنگ اوری با کسی برستیز که با وی گزیرت بود یا گریز
      شما که نه حریف دشمن میشید نه میتونید از دستش فرار کنید چارش همون غلط کردمه

      پاسخ ها

      • عتمو

        کاربر گرامی و ارجمند 20/34،این مثل از زمان های قدیمی مونده بجای که یه وقتی خواستند یک نفر را تنبیه کنند، گفتند تو باید یا صد تومن بدی یا ده من پیاز بخوری و یا صد ضربه شلاق بخوری، طرف فکری کرد گفت چرا پول بدم یا شلاق بخورم همون پیاز ها را میخورم، خورد و خورد بیش از دوسوم پیازها دید نمی تواند، گفت که شلاق ها را بزنید، هفتاد هشتاد ضربه شلاق دید که سخت است با فریاد گفت باشه صد تومن را میدهم، حالا قضیه این حضرات شده،

    • امیر

      قیمتها سرسام آور است مجلس باید به داد مردم برسد

    • بدون نام

      بازار را خودرو سازان برای بالا بردن قیمت به هم می ریزند با تاخیر در تحویل خودرو و انبار کردن خودرو دولت هم ازشون حمایت می کنه

    • بدون نام

      برو نامرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج