۸۶۰۲۸۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رقم کل بدهی‌ شهرداری تهران مشخص شد

رئیس کمیته اقتصاد شورای شهر تهران گفت: با وجود بدهی ۶۹ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران؛ ساخت خطوط ۶ و۷ مترو برپایی راسته‌های فرهنگی، اتمام پروژه‌های عمرانی ضرورت داربه سرانجام خواهد رسید.

خبرگزاری مهر: همزمان با تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران تکمیل پروژه‌های اولویت دار و نیمه تمام تهران نیز به عنوان یکی از اقدامات مهم در این برنامه و نیز بودجه سال ۹۸ مطرح شد. موضوعی که هم اکنون در سطح شهر از سوی مدیریت شهری دنبال می‌شود.

در همین ارتباط سید محمود میر لوحی رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا گفت: مدیریت شهری علاوه بر اقداماتی که لازمه اداره شهر و رفت و روب روزانه است تلاش وافری در جهت تکمیل و اتمام پروژه‌های اولویت دار شهر تهران دارد.

رقم کل بدهی‌ شهرداری تهران مشخص شد

وی ادامه داد: این در حالی است که رقم بدهی‌های شهرداری تهران بر اساس آخرین گزارش بالغ بر ۶۹ هزار میلیارد تومان بوده و همچنین ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در شهر تهران باقی مانده است.

به گفته میرلوحی پروژه‌هایی نظیر تکمیل زیر گذرها و پل‌های سطح شهر به مانند بزرگراه شهید رستگاری و شهید بروجردی یا پل گیشا، شهر آفتاب، هزار و یک شهر، پایانه شرق و نیز خطوط ۶ و ۷ از جمله پروژه‌های اولویت دار و نیمه تمام تهران هستند که باید هر چه زودتر به سرانجام برسند.

عضو شورای شهر تهران گفت: با این حجم از بدهی که بخشی از آن هم ارزی بوده و امروز به سبب شرایط ارزی بار سنگینی بر مدیریت شهری وارد آورده تنها با یک مدیریت مبتنی بر عقل گرایی است که می‌توان به اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز اندیشید.

میر لوحی در ادامه تصریح کرد: بر اساس همین مدیریت مبتنی بر عقل گرایی و شفافیت بخشی برنامه ریزی کرده ایم که بتوانیم خطوط ۶ و ۷ مترو را در سال ۹۸ به سرانجام برسانیم و در هر فصل بخشی از آن را وارد مدار مسافر گیری کنیم. خرید واگن نیز همچنان جز اولویت‌های اول ما است و این موضوع را نیز در سال ۹۸ به طور جد دنبال می‌کنیم.

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورا خاطر نشان ساخت: برپایی ۶ راسته فرهنگی در سطح شهر و نیز تکمیل پروژه‌های ضرورت دار عمرانی نظیر پل گیشا و تکمیل بزرگراه شهید رستگاری که نقش مهمی در انتقال ترافیک جنوب خواهد داشت و بزرگراه شهید شوشتری را به آزادگام متصل خواهد کرد در دستور کار قرار دارد.

میر لوحی همچنین یاد آور شد: در کنار همه ی این موارد حفظ و توسعه باغات نیز همچنان جز اولویت‌های ما خواهد بود و ما بخشی از منابع را برای حفظ باغات نگاه داشته ایم و امروز در سطح مناطق شما می‌بینید که به جای تاراج و نابودی باغات شهرداری سعی در حفظ باغات دارند و در این کار هم موفق بوده اند.

وی ادامه داد: امروز رویکردهای مدیریت شهری تغییر یافته و ما به فکر کارهای حجیم نیستیم ولی به دنبال انجام اقدامات اثر گذار در زندگی شهروندان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انتقاد سازنده

      دوستان مسئول شهرداری . اینهمه درآمد و این حجم از بدهی به نظر هر بیسوادی مشکوکه . نظر شماها چیه ؟ فکر نمیکنید یه جای این کشتی سوراخه و پول داره نشط میکنه ؟

    • برای ورود استقلال صلوات بفرستین ‌‌‌ ‌ ‌‌‌ ‌‌‌

      رقم بدهی را‌همه میدانند اختلاس گران را دست گیر کنید
      البته اختلاس گران همه با حناچی سلام علیک دارند قبل از دیت گیری با حنا هماهنگ باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج