۸۶۰۳۵۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

فاریا: استحقاق نتیجه‌ای بهتر از تساوی را داشتیم

روی فاریا، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الدحیل قطر اعتقاد دارد تیمش در دیدار مقابل استقلال استحقاق نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک را داشته است.

خبرگزاری تسنیم: روی فاریا، سرمربی الدحیل در نشست خبری بعد از بازی تیمش با استقلال که با تساوی یک - یک همراه شد، گفت: ابتدا به بازیکنام بابت بازی خوبی که انجام دادند، تبریک می‌گویم. تیم مقابل را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از کدام نقاط ضعف آنها باید استفاده بهینه کنیم. بازی خوبی انجام دادیم و استحقاق‌مان نتیجه بهتری بود.

وی در ادامه افزود: کنترل خوبی روی بازی داشتیم. با توجه به اتفاقاتی که در بازی افتاد، فکر می‌کنم استقلال خوش‌شانس بود. اما در مجموع باید به بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم. ما از گروه بالا آمدیم و از این مسئله خوشحالم و البته برای بازیکنانم.

فاریا: استحقاق نتیجه‌ای بهتر از تساوی را داشتیم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الدحیل در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه آیا برای تقویت تیمش در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد یا نه، گفت: فعلاً زود است در این مورد صحبت کنم. حدود دو ماه برای این مسئله وقت خواهیم داشت. از عملکرد بازیکنانم خیلی خوشحالم و هنوز راهی طولانی داریم. هم در آسیا و هم در مسابقات داخلی خودمان، شش بازی پیش‌ رو داریم و هر بازی را فینال می‌بینیم.

فاریا در مورد اینکه یکی از بازیکنان الدحیل (بازیکن شماره هفت) حرکت زشتی به سمت هواداران داشت که باعث تحریک آنها شد و آیا واکنشی نسبت به این رفتار خواهند داشت یا نه، اظهار داشت: آن صحنه‌ای که شما می‌گویید را متوجه نشدم و اینجا هم باید مسائل فنی، مهم‌تر و جدی‌تر را بررسی کنیم. فرقی ندارد، هر بازیکنی بود تفاوتی نداشت. البته ما اصلاً بازیکن شماره هفت نداریم! ترجیح می‌دهم در این خصوص اصلاً صحبت نکنم.

«سال گذشته مقابل پرسپولیس شکست خوردید و نماینده ایران به فینال رسید، اما اکنون نماینده ایران حذف شده است. فکر می‌کنید بتوانید به فینال برسید یا نه؟»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما در همین مرحله هم مقابل تیم‌ها خوبی بازی کردیم و نتیجه گرفته‌ایم.

همین که توانسته‌ایم از گروه‌مان بالا برویم، نتیجه خیلی خوبی بوده است. چه در این مسابقه و چه در مسابقات داخلی، کار ساده‌ای نداریم و همه بازی‌ها سخت است. من هم چهار ماه پیش به تیم الدحیل ملحق شده‌ام. با این حال آن چیزی که در ماه گذشته اتفاق افتاده، برای گذشته بوده و برای ما تمام شده است.

گذشته را نمی‌توان تغییر داد و باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. ما به دنبال این خواهیم بود که ببینیم در آینده چه رقبایی داریم و باید به خوبی آماده شویم. باید ببینیم چه شرایطی برای بازی‌های آینده داریم.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه شما مقابل استقلال با مربیگری شفر و فرهاد مجیدی بازی کردید و چه تفاوتی میان این دو بود، گفت: نگاه کردن به قضیه به این شیوه غلط است، چون فرهاد مجیدی مدت کوتاهی است که تیم را تحویل گرفته.

من فکر می‌کنم باید سعی کنید از این به بعد آینده را ببینید و به مسائل بیشتر و واقع‌بینانه‌تر نگاه کنید. با این حال درست نیست که در مورد دو مربی که در تیم بودند، صحبت کنیم. مجیدی تازه آمده و براساس مهره‌هایی که می‌بیند از آنها استفاده می‌کند. به هر جهت مربی می‌آید خودش و تاکتیکش را با بازیکنانی که دارد تطبیق می‌دهد و با نوع بازیکنانی که دارد، بازی می‌کند.

امروز دیدیم که نسبت به بازی قبل، سیستم استقلال کمی تغییر کرده بود، اما به اواخر بازی که رسیدیم بازیکنان استقلال یک مقدار سعی می‌کردند با محتوایی که قبلاً بازی می‌کردند، بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید میبردید حیف شد که ضربه معز علی به تیرک خورد وگرنه شادی ما پرسپولیسیها چند برابر میشد اما خوشبختانه کیسه هم حذف شد و رفت تو قوطی

    • هوادار سپاهان

      حق تیم شما برد بود. لعنت به تیم های حکومتی کیسه و لنگ!! متخصصان کیلویی آسیا!! خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج