۸۶۰۳۸۵
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حیدری: بی‌انصافی است علیپور را بکوبیم

سپهر حیدری می گوید هواداران پرسپولیس باید برای حمایت از این تیم کمپینی تشکیل دهند و به بازیکنان برای ادامه لیگ انرژی و انگیزه بدهند.

ورزش سه: سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس در مورد شکست تیم سابقش برابر پاختاکور و حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه دیدند که پرسپولس یک سر و گردن بالاتر بود و تیم پاختاکور هدفش چیزی جز استفاده از ضربات ایستگاهی و ارسال ها نبود. مهاجم بلند قامت این تیم هم برای همین منظور انتخاب شده است. به طور کلی تیم های ازبکی ماشینی و به سبک فوتبال روسیه بازی می کنند. شما هم دیدید موقعیت هایی که ایجاد شد روی ضربات ایستگاهی بود.

او در مورد سبک بازی پاختاکور ادامه داد: تیم های ازبکی با همین شیوه روی یک ضربه ایستگاهی یا یک موقعیت نصفه و نیمه گل می سازند. در بازی امروز پرسپولیس موقعیت های زیادی داشت ولی روی اشتباهی که دفاع راست تیم داشت، شوت بازیکن پاختاکور به سید برخورد کرد و گل شد. صد بار دیگر هم که این ضربه را بزند، اینطوری توپش گل نمی شود.

حیدری: بی‌انصافی است علیپور را بکوبیم
حیدری در ادامه به تاثیر اشتباهات داوران در حذف پرسپولیس پرداخت و افزود: در دقیقه ۸۰ و چند دقیقه قبل از گل پاختاکور، پنالتی صد در صد روی ترابی شد که همه کارشناسان هم تایید کردند. واقعا داوری کمر پرسپولیس را در آسیا شکسته. البته در لیگ هم اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده ولی در آسیا خیلی بدتر بوده است. در بازی اول که همه دیدند گل پاختاکور آفساید بود. در بازی با السد هم گل این تیم دوباره آفساید بود. مگر یک تیم چقدر توان دارد که این همه اشتباهات داوری را تحمل کند؟ این بازی اختلافش یک گل بود و پرسپولیس اصلا شانس نداد.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم در ادامه به تمجید از عملکرد بازیکنان در یک فصل پرفشار پرداخت و اضافه کرد: حیف شد واقعا؛ ولی باید به بچه های پرسپولیس تبریک و خسته نباشید گفت که با ساق های خسته بازی کردند. در واقع باید گفت داوری و خستگی مانع صعود پرسپولیس شدند ولی بچه ها غیرت کردند و این را یک فوتبالیست حرفه ای می فهمد که خودش این شرایط را درک کرده. فکر می کنم سال ۹۸-۹۷ بازیکنان از جان مایه گذاشتند و به فینال آسیا هم رسیدند. حذف هم به هر حال هست و شما دیدید که تیم های بزرگ اروپا هم امسال از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.

از حیدری فارغ از اشتباهات داوری و خستگی در مورد دلایل فنی حذف سرخپوشان پرسیدیم که او پاسخ داد: وقتی تیم می بازد همه نقاط ضعف را نگاه می کنند ولی باید منطقی نگاه کرد. البته مهدی شیری از نیم فصل اضافه شده و نباید خستگی آنچنانی داشته باشد. این بازیکن چند بازی در میان بهترین بازیکنان تیم بوده ولی در این بازی یک اشتباه همه چیز را خراب می کند. در صحنه گل سه بازیکن روی یک بازیکن رفتند و سیدجلال مجبور شد برود به سمت راست تا جای شیری را پر کند. یک اشتباه همه چیز را برای یک دفاع خراب می کند.

حیدری: بی‌انصافی است علیپور را بکوبیم

حیدری سپس به حضور ناموثر بودیمیر پرداخت و افزود: به نظرم استفاده از بودیمیر اشتباه محض بود. چون تیم های ازبکستانی روی هوا قوی هستند. فکر می کنم با مصدومیتی که داشت و چون از شرایط بازی دور بود معلوم بود نمی تواند در این بازی کمک کند. 30 دقیقه بودیمیر در زمین بود و یکی از روزهای بدش بود. یک بازیکن در طول زمان باید بررسی شود و زمان نشان داده که بودیمیر نمی تواند کمک کند.

خیلی از بازیکنان ایرانی از او بهتر کار میکنند. من خودم فکر می کردم خوب است ولی اشتباه می کردم چون حالا پس از مدت ها که در پرسپولیس بوده، آمار ضعیفی دارد. اصلا سبک بازی پرسپولیس روی هوا نیست تا بودیمیر صاحب توپ شود و بعد تاخیر بدهد. بودیمیر سرعت پرسپولیس را می گیرد.

از مدافع سابق پرسپولیس و ذوب آهن در مورد عملکرد علی علیپور که این روزها افت کرده هم پرسیدیم که او در این زمینه گفت: راجع به آقای علیپور باید بگویم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در چند سال اخیر بوده و همین حالا هم تلاشش را دو برابر کرده و کارش را می کند ولی سبک بازی پرسپولیس در هفته های اخیر با حریفانی که داشته، سبب شده تا شرایط خوبی نداشته باشد.

واقعا بی انصافی است که بخواهیم او را بکوبیم. او در بلند مدت مثمرثمر بوده است. مسی و رونالدو هم گاهی افت می کنند. امیدوارم گلزنی هایش را در لیگ شروع کند تا فصل با قهرمانی تمام شود. من قول می دهم که پرسپولیس قهرمان می شود و گل قهرمانی را هم علیپور می زند.

در پایان سپهر حیدری به نقش هواداران برای موفقیت پرسپولیس در لیگ پرداخت و تاکید کرد: به نظر من به احترام این بچه ها باید ایستاد، کلاه از سر برداشت و دست زد. چون با تمام مشکلاتی که داشتند در بالاترین سطح ایستادند. درلیگ صدرنشین هستند، در جام حذفی به نیمه نهایی رسیده اند و در آسیا هم پس از اینکه دو سال پیاپی در نیمه نهایی و فینال بوده اند، حذف شدند.

به هر حال این مسائل پیش می آید. در بازی با ماشین سازی پرسپولیس به هواداران نیاز دارد. حالا هواداران می توانند در فضای مجازی انرژی بدهند یا فضا را سخت کنند و البته که به نظرم من کار اول را می کنند. به نظرم یک کمپین حمایت بگذارند، چون 50 درصد توان تیم پرسپولیس هواداران هستند و امیدوارم با حضور 100 هزار نفر جشن قهرمانی بگیرند تا کار در هفته پایانی به اما و اگر نکشد. من هم با پیراهن قرمز به ورزشگاه آزادی می روم تا قهرمانی پرسپولیس را ببینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چی میگه
      همه کاراش ادا و اصول بود یادمه

    • بدون نام

      خداوکیلی میگم فارغ از رنگ ها من نمیدونم تو کدوم بازی رو دیدی که میگی پاختاکوز هدف نداشت وپرسپولیس سرتر بود کدوم بازی رو دیدی که میگی تیم ازبک دنبال توپ بلند وضربه ایسگاهی بود اصلاتو بازی رو دیدی ؟ ما که نود دقیقه بازی رو دیدیم بازی روان وپاظ های کوتاه وحرکات سریع تیم ازبک مخصوصا ماشاریپوف کل تیم رو کلافه کرد ودلیل کم گل خوردن ما هم فقط جلال حسینی بود چرا الکی تفسیر میکنید وتیم های حریف رو بدون دلیل تضعیف میکنید شما کارشناسید خدایی ؟

      پاسخ ها

      • melika.perspolis

        پرسپولیس با اینکه تو کشور حریف بود خیلی قشنگ بازی کرد و فقط ب دلیل ناداوری حذف شد

    • بدون نام

      سلام .من نمی دانم چه اسراری است که حتما بایدعلیپور فیکس بازی کنه از قدیم رسم بود بازیکنی که افت می کرد چند جلسه نیمکت نشین میشد تادوباره خودش رو پیدا کنه

    • بدون نام

      بشین سرجات

    • پسررررر

      علیپور خیلی ضعیفه

    • بدون نام

      از قدیم بهترین مهاجمان ایران تو پرسپولیس بودن ولی چند ساله بجز مهدی طارمی مهاجم خوب نداشته پرسپولیس علیپور میتونه یه ذخیره خوب باشه فقط

    • بدون نام

      به جای کوبیدن علیپور باید اونو بدوزه به نیمکت ذخیرها ده دقیقه آخر بیاره تو تا انگیزه پیدا کنه

    • بدون نام

      علیپور پدر پرسپولیس درآورد مهاجمی که از بیست فرصت گلزنی یکی گل کنه مهاجم نیست با این فک کج و کوله اش پدر تیم رو درآورده اون هم از بودیمیر که فقط راه میره

    • رامین

      من موندم چرا مهدی شریفی بازی نمیکنه بخدا از علیپور وخارجیه سر تر هست

    • لنگی

      علی کور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج