۸۶۰۴۶۳
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

ثبات بازار کالا‌های اساسی با بازگشت کوپن

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که کوپن الکترونیکی می‌تواند موجب ایجاد ثبات و آرامش در بازار کالاهای اساسی شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که کوپن الکترونیکی می‌تواند موجب ایجاد ثبات و آرامش در بازار کالاهای اساسی شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور در مورد بازگشت کوپن گفت: به نظر من این نوع توزیع می‌تواند عدالت محور باشد و تبعیض بین دارا و ندار و شهری و روستایی را از بین ببرد.

وی افزود: این طرح در شرایط فعلی طرح مفیدی است و باعث می‌شود آرامش در بازار خصوصاً در زمینه کالاهای اساسی مثل قند و شکر و برنج و گوشت و روغن ایجاد شود و ثبات و اطمینان خاطری را برای عموم مردم به وجود می‌آورد.

حاجی دلیگانی با بیان این که استفاده از کوپن در شرایط فعلی باید با توجه به علم و تکنولوژی روز و به صورت الکترونیکی انجام شود، یادآور شد: می‌توان با استفاده از سامانه و بستری که روی کارت‌های ملی فراهم است کوپن الکترونیکی را فعال کرد.

این نماینده مجلس همچنین گفت که موضوع کوپنی شدن برخی از کالاها مخالف جدی در مجلس و بین نمایندگان ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه دورغ هستن

    • عباس گلدوست

      نوشداروی بعد از مرگ سهراب هنوز هم نرسیده.

    • بدون نام

      برای کسی که بیماری لاعلاج داره استامینوفن تجویز می کنین ! دیگه چیزی به نام اقتصاد در ایران نمونده ! شماها با ندانم کاری هاتون مردم رو به خاک سیاه نشوندین ! قرار بود به عقب برنگردیم کوپن که برگرده صفهای طولانی هم ایجاد میشه مردم هم سرگرم میشن باز یه عده دلال خرید و فروش جنس های کوپنی رو میکنن ! اخبار اختلاس و کلاهبرداری اجناس کوپنی هم زیاد میشه ! مراکز توزیع مابه التفاوت میگیرن و جنس های کوپنی رو با آزاد عوض میکنن و الی ماشاءاله ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس زودترکنیدمنتظرچی هستیدوکم بودبودجگی به خاطروجودحدود۲۰ملیون افغانی مگه میش خرج روزانه وشغل این تعدادافغانی دادمعلوم به این روزمیفتیم پول نفت وگازمعدن ومنابع .....مالیات که دولت به هرایرانی تومجلس۴۰ملیون تومان سوبسیدویارانه میده وبه دهها چیزافغانیاهم ازاینامتل ایرانی استفاده میکنن به جای ایران برای افغانیا خرج میش دولت افغان پرست مغول ونمایندگان مجلس گفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط توکارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه غیرقانونی بدون مدرک پاسپورت ویزا۱سال زندان داره توکل دنیاواین توهین به مردم ومملکت میش بودجه بالا۲۰۰سال مملکت و

    • بدون نام

      کوپن وغیر کوپن وبزارین براخودتون مگه قبلا که کوپن بود. درماه. چقدر از کوپن ها جنس میگرفتیم.سه کیلو برنج. اونم. از اون نوعی که حتی. خر هم. نمیتونه بخوره. خشک خشک...شمر سه کیلو..یابا حمع کنید. این. مسائل و. هیچ. تصمیمی. نگیرید. بهتره

    • بدون نام

      روحانی گفته بود به عقب برنمیگردیم ،...

    • بدون نام

      بهترین راهش کوپن هستش

    • بدون نام

      شکر شد کیلویی۹۵۰۰تازه اگه پیدا بشه با هزار منت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مو از ساعت ۶صبح میرم سره کار تا ساعت ۲ و دوباره از ساعت ۵ تا۱۱شب کی برم صف بگیرم فقط روز جمعه تعطیلم اجناس کوپنی رو از ساعت ۱۲ شب تا صبح توزیع کنین خیلی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج