۸۶۰۴۹۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مرثیه‌ای برای سرخابی‌ها

استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. به همین سادگی می‌توان نوشت، ولی به همین سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت.

آی اسپورت: استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. به همین سادگی می‌توان نوشت، ولی به همین سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت. چرا این دو تیم حتی توان و نای عبور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را ندارند؟ لطفا از تکرار این جملات که ما زمین تمرین مناسب نداریم، برنامه‌ریزی نداریم، بازیکنان از پایه آموزش‌های لازم را ندیده‌اند، داوران سر ما را می‌برند، فوتبال ما فقط عنوان حرفه‌ای را یدک می‌کشد و دیگر جمله‌های تکراری و کسل‌کننده دست بردارید. اگر این جملات می‌توانست دردی از این فوتبال دوا کند که تا به حال افاقه کرده بود. پس معلوم می‌شود که مشکل جای دیگری است.

مجیدی در نشست خبری پس از بازی مقابل الدحیل می‌گوید که تیمش تمرکز لازم را نداشته و گل نزده. چقدر این حرف قابل قبول است؟ مجیدی می‌خواهد توپ را به زمین چه کسی بیندازد؟ اول منشا را «دَک» کرد و الان هم طارق همام را. او می‌خواهد ثابت کند که رییس جدید است و همه باید طبق قوانین نانوشته‌اش پیش بروند. مجیدی در جستجوی کدام مقصر است؟ آنها که استقلال را گذاشته و رفته‌اند یا آنها که در تیم حاضر و آماده هستند و گردن‌کشی می‌کنند؟ پرسپولیسی‌ها هم به دنبال یک خاطی نامرئی خارج از سیستم تیم‌داری می‌گردند.

ولی واقعیت این است که فوتبال در ایران به یک «جنگ فرسایشی» تبدیل شده که از سکوهای ورزشگاه‌ها، رسانه‌ها، مدیریت تیم‌ها، وزارتخانه، کانون‌های هواداری و درگیری‌‎های داخل تیمی به بطن آن تزریق می‌شود. فوتبال دیگر کشش این هجمه سنگین از جنگ و دعوا را ندارد. ناتوان‌تر از این است که بتواند با تمام این مشکلات بجنگد. ناامیدی گسترده که چترش را بر سر جامعه پهن کرده، فوتبال را هم زیر پر و بالش گرفته و تاثیر خودش را بر این ورزش جذاب گذاشته است. اگر در تمام دنیا فوتبال باعث نشاط است، برای ما تنها چند دقیقه، خنده‌ای موقت به لب‌های‌مان می‌آورد. برای سرخابی‌هایی که روزگاری آقایی می‌کردند امروز مرثیه بخوانید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی آبودانی

      آخه کصافت بیشرف نویسنده رزل ماکه مثل خودت گوشامون درازنیست!!!اومدی درقالب مرثیه فرهادمجیدی روبکوبی وبری درکنارش یه مقصرنامریی نوشتی که نفهمن توچه رنگی هستی واقعانجاست وکصافت ازکلمه به کلمه مطالبت میباره معلومه چه هدف وچه انگیزه کثیفی داری.ننگ برشماقلم به دستان کثیف که باعث بدنامی یه عده ازهمکارای زحمتکشتونم میشید.تف

      پاسخ ها

      • بی نام

        حالا داش مهدی خودتو خیلی ناراحت نکن این بابا باید نون بخوره یا نه .ولی قبول کن یه جاهایی هم درست گفته ما عادت کردیم هی بهانه بیاریم چه تو فوتبال چه تو زندگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج