۸۶۰۷۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حساب‌های کاربری منچستریونایتد تحریم شد!

بدنبال از دست رفتن سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا برای منچستریونایتد، هواداران این تیم در اعتراض به مدیریت باشگاه با راه اندازی کمپینی تمامی پلتفرم های مجازی این باشگاه را تحریم کردند.

ایرنا: بدنبال از دست رفتن سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا برای منچستریونایتد، هواداران این تیم در اعتراض به مدیریت باشگاه با راه اندازی کمپینی تمامی پلتفرم های مجازی این باشگاه را تحریم کردند.

شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز سه شنبه نوشت: تساوی یک بر یک ناامید کننده یونایتد مقابل هادرسفیلد سقوط کرده، امیدهای شیاطین سرخ را برای جا دادن خود در جمع چهار تیم اول لیگ برتر جزیره به یاس بدل کرد و در نتیجه آن سیل توهین ها به سمت مدیریت باشگاه به ویژه «اِد وودوارد» مدیر اجرایی سرخ ها سرازیر شد.

حساب‌های کاربری منچستریونایتد تحریم شد!

وودوارد برای هفت سال سمت مدیریت اجرایی شیاطین سرخ را بر عهده داشته و در طول این مدت علاوه بر انعقاد قراردادهای سودآور با شرکت های سرمایه گذاری در سراسر جهان، همواره از دنبال کنندگان رو به افزایش مجازی باشگاه در پلتفرم های مختلف (توییتر، اینستاگرام و ...)، به عنوان نشانه ای از موفقیت و پیشرفت باشگاه یاد کرده است.

با این وجود، شرایط برای یونایتدها در زمین بازی متفاوت و در مقایسه با بازار داغ مالی، به نوعی کساد است به طوری که برای هواداران هیچ چاره ای باقی نگذاشت تا به متر و معیارهای فضای مجازی که وودوارد به شدت به آنها وابسته بوده و حساس است، پشت کنند.

در نتیجه، هواداران با راه اندازی کمپینی با هشتگ «از دنبال کردن من-یونایتد دست بردارید» در فضای مجازی با یکدیگر متحد شدند تا از طریق کاهش دنبال کنندگان حساب های کاربری باشگاه، به وودوارد از ناحیه ای که بسیار شکننده است، آسیب بزنند.

ریزش دنبال کنندگان مجازی یونایتد به اندازه چند هزار نفر شاید نوک بیرون زده یک کوه یخی غول آسیا باشد اما این کمپین تازه روزهای آغازین خود را پشت سر می گذارد و بی شک هواداران جان به لب شده سرخ ها، رفته رفته به این کمپین خواهند پیوست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج