۸۶۰۷۴۴
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

مدیر عامل پرسپولیس:

امیدوارم ورزشگاه آزادی، یکدست سرخ شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اهمیت دیدار بعدی تیمش در لیگ برتر که شنبه شب برابر ماشین سازی برگزار می شود، گفت: امیدوارم با حضور گسترده هواداران، ورزشگاه آزادی یکدست سرخ رنگ شود.

ایرنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اهمیت دیدار بعدی تیمش در لیگ برتر که شنبه شب برابر ماشین سازی برگزار می شود، گفت: امیدوارم با حضور گسترده هواداران، ورزشگاه آزادی یکدست سرخ رنگ شود.

ایرج عرب در خصوص برگزاری نشست با «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی این تیم، اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم که بیشتر محور گفتگوی ما پیرامون مسابقات آتی در لیگ برتر بود که از اهمیت زیادی برخوردار است.

امیدوارم ورزشگاه آزادی، یکدست سرخ شود

وی افزود: دو بازی حساس در لیگ برتر پیش رو داریم که می خواهیم با کسب نتایج خوب برابر ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم برای سومین فصل پیاپی عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه هواداران پرسپولیس سرمایه و صاحبان اصلی باشگاه هستند، گفت: آنان همواره نقش مهمی در موفقیت های تیم ایفاء کرده اند و امیدواریم روز شنبه با حضور در ورزشگاه آزادی یار دوازدهم پرسپولیس برابر ماشین سازی تبریز باشند.

عرب تاکید کرد: امیدوارم با حضور گسترده تماشاگران پرسپولیس و سکوهایی که به رنگ قرمز در خواهد آمد، سه امتیاز کامل را در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر به دست آورده و گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی برداریم.

وی درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در حال حاضر تمام تمرکز پرسپولیس معطوف به لیگ برتر و جام حذفی است و به طور حتم در آینده دلایل پیرامون حذف از لیگ قهرمانان آسیا را بررسی خواهیم کرد. باید در نظر گرفت که با بدشانسی و ناداوری روبرو شدیم و نتواستیم آن طور که شایسته و استحقاق پرسپولیس بزرگ است، نتایج لازم را در آسیا کسب کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص ادامه همکاری با برانکو، توضیح داد: او برای پرسپولس زحمات زیادی کشیده است و یک مربی بزرگ و کارنامه دار محسوب می شود. برانکو فصل آینده نیز با باشگاه قرارداد دارد و به طور حتم از توانایی های او استفاده می کنیم.

عرب در پاسخ به این پرسش که برانکو در جلسه امروز فهرست خروجی و ورودی بازیکنان را برای فصل آینده در اختیار وی قرارداد یا نه؟، اظهار داشت: در این باره صحبتی نشد و پس از پایان مسابقات لیگ برتر درباره بازیکنانی که مد نظر او هستند به صحبت پرداخته و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

عرب در مورد شایعاتی مبنی بر کمک مالی وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس، گفت: وزارت ورزش به پرسپولیس کمک مالی نکرده است و طبق قانونی که چند پیش مجلس شورای اسلامی مصوب کرد، کمک وزارتخانه‌ها به باشگاه‌ها ممنوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما استقلال و سپاهان و ذوب اهن نیستیم که وزارت دلار بریزه پامون یه بازیکن خارجی گرفتیم مثل بقیه تیما نیستیم هر نیم فصل چند تا چند تا بلزیکن خارجی بگیریم با این وضع دلار

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        په این همه ارز نیمایی که مال خرید کالاهای اساسی کشوره ریختن به شکم برانکو پول نبود؟؟ این چندین سال که بهترین مربیای خارجی رو دولت اورد براتون پول نبود؟ حمایت وزیر و شخص رییس جمهور تو پرونده طارمی چی؟؟ مهندسی کردن بازیای لیگو نمیگی؟؟ خوب رویی دارین بقران... قرارداد برانکو بالای دو سه میلیون یوروست بعد میاین حرف بی ربطم میزنید؟ خجالت داره بخدا دست پیش گرفتن پس نیفتن

    • ممد دانیالی

      آره... وزارت ورزش بهتون کمک نکرده ... اگه آدما مثه پینوکیو با دروغ دماغشون گنده میشد مسولان فدارسیون و وزارت و دولت و مسولان لنگ انقدر دماغشون گنده میشد که قابل راه رفتن نبودن

    • بدون نام

      همه روز شنبه می آییم تا با بردن ماشین سازی جشن قهرمانی بگیریم

    • بدون نام

      جوش نزن لنگی دارن تمام صندلیها وچمن ورزشگاه ازادی رارنگ قرمزلنگی میزن

    • melika.perspolis

      بقرآن اگه دخترا رو راه میدادند منو دوستام ورزشگاه رو روی سرمون میزاشتیم

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        زیاد فشار نیار ب خودت عزیزم... جنسش ایرانی و اعتباری نداره یهو دیدی پاره شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج