۸۶۱۰۹۶
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوب‌آهن: حتما از الزوراء شکایت می‌کنیم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت که از الزورا به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهند کرد.

تسنیم: احمد جمشیدیدرباره صعود تیم فوتبال ذوب آهن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی مقابل الزورا عراق اظهار داشت: بازیکنان مقابل الزورا بازی خوبی ارائه دادند و با وجود جوی که در ورزشگاه وجود داشت توانستند با درایت کادر فنی یک امتیازی که به آن نیاز داشتند را کسب و از گروه صعود کنند. این موفقیت را به کارگران کارخانه ذوب‌آهن و همه هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم این موفقیت‌ها در مراحل بعدی نیز حاصل شود.

ذوب‌آهن: حتما از الزوراء شکایت می‌کنیم

وی راجع به برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن و اینکه گفته شده بود قرار است سعید آذری از مدیرعاملی این باشگاه برکنار شود، گفت: جلسه امروز برگزار شد و هیچ ربطی به برکناری سعید آذری نداشت. همه این مسائل شایعه است. آذری کماکان مدیرعامل ما خواهد بود و در این جلسه هیچ حرفی در این باره زده نشده است. جلسه هیئت مدیره امروز در تهران برگزار شد و دو موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفت، اول بحث بودجه سال ۹۸ بود که ما قبلاً به کارخانه ارائه داده بودیم، اما آن‌ها برای ما اصلاحیه فرستاده بودند و ما امروز دوباره این بودجه را تنظیم کردیم. امیدوارم این بار کارخانه بودجه‌مان را تایید کند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن افزود: مورد دوم بررسی حواشی بازی دیشب در کربلا بود. امروز آذری به ما پیام داد و اعلام کرد که تیم ما در بازی دیشب امنیت کافی نداشته و برای همین بهتر است بازی بعدی مقابل النصر عربستان در کربلا برگزار نشود. ما در مورد این مسائل بحث کردیم و قرار شد که میزبان‌مان را در بازی هفته بعد مقابل النصر تغییر دهیم و مکان جدید را روز یکشنبه اعلام خواهیم کرد.

جمشیدی عنوان کرد: به ما گزارش رسیده در ورزشگاه کربلا جو خوبی نبوده و هواداران به بازیکنان ما توهین کردند و مشکلاتی را به وجود آوردند. به هواداران تیمی که میزبان و دو بر یک از حریف پیش است، اما به یکباره در دقایق پایانی، بازی دو بر دو مساوی می‌شود، شوک وارد می‌شود و این طبیعی است که مشکلاتی پیش بیاید، اما نه به این شکل که بخواهند سنگ پرتاب و دو بازیکن ما را مصدوم کنند. باید خدا را شکر کنیم که اتفاقات شب گذشته تلفات جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه «اگر بازی با همان نتیجه دو بر یک تمام می‌شد این مشکلات به وجود نمی‌آمد» تصریح کرد: با تغییر نتیجه در دقایق پایانی بازی تماشاگران عراقی در شوک فرو رفتند و اتفاقات احساسی را رقم زدند. در بازی بعد مقابل النصر قرار بود در همین ورزشگاه میزبان باشیم و اگر قرار باشد در این بازی چه برای تیم ما و چه برای تیم عربستانی، مشکلی پیش بیاید، باشگاه ذوب‌آهن جوابگو خواهد بود، برای همین تصمیم گرفتیم شهر میزبان را تغییر دهیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره اظهارات بحث‌برانگیز رشید مظاهری و دیگر بازیکنان ذوب‌آهن راجع به حواشی این بازی گفت: جو ورزشگاه از لحاظ روحی و روانی روی آن‌ها تاثیر گذاشته بود و هر لحظه احتمال رخ دادن حادثه‌ای را می‌دادند. رشید دو، سه بار حالتی پیدا کرد که دچار استرس و نگرانی شد و اظهاراتش بر مبنای همین اتفاقات بوده است. نمی‌شود از رشید مظاهری خرده گرفت، چراکه او آن شرایط را تجربه کرده بود. رشید گفته بوده که ما و عراق برادر هستیم و وقتی که به کشور همسایه‌مان کمک می‌کنیم نباید این اتفاقات رخ دهد و برای همین گلایه کرده بود. صحبت‌های او خیلی هم بد نبوده و ما باید بگذاریم به حساب اینکه او در آن شرایط عجیب قرار داشته است.

جمشیدی درباره اقدامات تنش برانگیز میلاد فخرالدینی در پایان بازی و اینکه آیا باشگاه با این بازیکن برخورد خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: باید این تصمیمات را بگذاریم برای وقتی که گزارش بازی به طور کامل به دست‌مان برسد. در این بازی سنگ‌های زیادی پرتاب می‌شد، اما بهتر بود که فخرالدینی سعی می‌کرد فضا را آرام کند. باید گزارش کامل مدیر عامل باشگاه به دست ما برسد تا در جلسه بعدی هیئت مدیره در مورد این قضایا تصمیم گرفته شود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره اینکه آیا باشگاه ذوب‌آهن اتفاقات دیدار مقابل الزورا را از طریق AFC پیگیری خواهد کرد یا خیر گفت: شنیدیم که باشگاه عراقی از فخرالدینی شکایت کرده، اما باید ببینیم واقعاً موضوع چه بوده است. چون در ورزشگاه مشکلات زیادی وجود داشته ما هم صددرصد برای شکایت به AFC اقدام خواهیم کرد، اما جزئیات آن بستگی به گزارشی دارد که آذری به باشگاه ارائه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کشور برادر عراق خخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • ناشناس

        جالبه که رسانه های داخلی اصلا حوادث بازی با الزورا رو انعکاس ندادن ،چون همه حرفای مردم درست دراومده که مردم عراق ن تنها دوست نیستن کسانی هستن که هشت سال کشور مارو به خاک و خون کشیدن بعد خائنین پول مردم مارو خرج دشنه دشمن میکنن

      • بدون نام

        برادرچی ؟؟... نامردا

    • بدون نام

      من پرسپولیسی هستم اما دم بازیکنان ذوب گرم با اندک امکانات خوب ظاهر شدند خدا قوت به کادر و بازیکنان ذوب اهن ایران

    • jj

      خوبتون شد وقتی همه کشورا رو دوست و همسایه میدونید اما اونا کشور ما رو به هیچی حساب نمیکنن همین میشه دیگه...تا با لگد و‌مشت بهتون حالی نکنن به حرف مردم کشورتون پی نمیبرید که این عربا همه تف هم تو صورت ایرانی نمیندازن

      پاسخ ها

      • میلاد

        لایک

    • بدون نام

      جنگ جنگ تا پیروزی

    • بدون نام

      پرتاب کننده سنگ به جایگاه تماشگران حریف عواقب بدی داره منتظر تنبیه بازیکن مورد نظر ذوب آهن باشید

    • بدون نام

      خاک تو سرتون.حالا اگه فاتحه رشید مظاهزی را نخواندید.برای شماها و افراد پلیدی که عراق را سپر میکنند جوان عراقی واجب تر از یک ایرانی است خاک بر سرتان با این کشور داری تان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک توسر اون کسایی که این همه جوون دست گلمونو کشتند بعد بهشون میگن برادر براشون ورزشگاه میسازن

    • کامران

      اینجا مثل جریان طارمی و....تدبیر وامید ورود می کنه.
      ونمی گذاره حق کشور دوست وبرادر پایمال بشه!!!؟؟؟

    • کامران

      اینجا مثل جریان طارمی و....تدبیر وامید ورود می کنه.
      ونمی گذاره حق کشور دوست وبرادر پایمال بشه!!!؟؟؟

    • بدون نام

      این عراقی ها از اسرائیل هم بدترند چون گذشته انها این را می گوید ودر اینده برای مابیشتر روشن خواهدشد اما انوقت خیلی دیراست، ودیگر اینکه انها کینه جنگ را هنوز به دل دارندهرچند خودشان شروع کنندان جنگ بودند وهمچنین درجنگ بین امریکا ومتحدانش با عراق، ایران فقط نظارگر بود ونه تنها کمکی به انها نکرد بلکه اسمان ایران هم در اختیار انها قرارگرفت و تعدادی از سودجویان ایران وعراق هم به غارت اموال انان پرداختند از وسائل منزل ،خودرو سبک،سنگین گرفته تا هواپیما به ایران اوردند.هنوز کامیونهای عراقی شماره شده درایران کارمیکنند بعد انتظار دارید روابط خوب باشد.

    • بدون نام

      کاری به عراق وعربستان وانگلیس وحتی هلند ونروژ نداره این مسایل ما هم بارها ثابت کردیم که فرهنگ فوتبال نداریم فوتبال ما همش تنش ودعواس یاد فوتبالای تو کوچه دهه شصتیها با توپ پلاستیکی دو پوسته می افتم که همیشه اخر بازی دعوا بود
      یعنی در اصل دعوا باعث میشد بازی تموم بشه
      ما هرجا رفتیمبه مسیولین فرودگاه واب وهوا وزمین چمن وداور وهتل وتملشاگرا و....خلاصه به همه چی ایراد گرفتیم ما حتی بین بازیکنای خودمون هم درگیری داریم ظرفیت تعپیض شدن را هم نداریم تو زمین هم مردیم بازی کنیم فقط غر ونر بلدیم واعتراض ناراحت نشین ولی فیلهای باغ وحش هم اگه یه توپ بندازن وسطشون خود به خود یه سری قوانین برا بازی تعیین میکنن ودر چارچوب اون قوانین رفتار وبازی میکنن
      ته کار اینا بگم ما نه بازی بلدیم نه اخلاق بازی را داریم دو هزار سال دیگه هم اوضاع همینه وپول نفت را هدر میدیمگور بابای عراق وعربا کرده ولی ما مایه مضحکه دنیاییم به تعداد بازیکنای تیمامون تو فیفا پرونده داریم هرکی هم یه چند صباحی اومد اینجا با ناراحتی وگله گذاری ته کار پاشا میذاره به فرار
      هممون هم این چیزا را میدونیم ما حتی زورمون تو چند سال اینده تو فوتبال به عراق ویمن ومالدیو هم نخواهد رسید
      حالا هی بشینین وداستان ببافین واز فرهنگ چند هزار سالتون تعریف کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج