۸۶۱۸۲۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

شانس سردار برای آقای گلی؛ بیشتر از همه رقبا

آزمون سه هفته فرصت دارد تا دومین بازیکن ایرانی و دومین آسیایی باشد که عنوان آقای گلی را به عنوان یک لژیونر بدست می‌آورد.

وب‌سایت نود: حضور در زنیت شروعی دوباره برای سردار آزمون بود. بازیکنی که زمانی همه منتظر حضور او در یک تیم بزرگ بودند و با رفتن به روبین‌کازان همه را غافلگیر کرد در نیم‌فصل دوم یک غافلگیری بزرگتر برای هوادارانش داشت. او باز هم به تیم بزرگی که همیشه صحبت از آن بود نرفت اما حضور در زنیت صدرنشین روسیه با حضورش در صدر جدول گلزنان به یک غافلگیری تبدیل شد.

بازیکنی که فصل گذشته برای رسیدن به اولین گل ۲۰ هفته صبر کرده بود هر دو نیم‌فصل را با گل با پیراهن دو تیم مختلف شروع کرد. این روند در نیم‌فصل اول تداوم چندانی نداشت و آزمون با ۴ گل زده راهی زنیت شد. گویا این جابجایی اما محرکی بود برای روشن شدن موتور مهاجم ایرانی. او در نیم‌فصل دوم در حالی‌که دو هفته به پایان مانده توانسته ۸ گل به ثمر برساند و با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان برتر لیگ روسیه قرار بگیرد. البته او دو رقیب قدرتمند برای بدست آوردن عنوان آقای گل روسیه دارد.

شانس سردار برای آقای گلی؛ بیشتر از همه رقبا

اولین رقیب و سرسخت‌ترین رقیب او فدور چالوف مهاجم تیم زسکاموسکو است که او هم 12 گل به ثمررسانده. مهاجمی که این هفته باید با تیم سردار آزمون بازی کند و از آنجایی که زنیت قهرمانی‌اش قطعی شده و زسکا هم شانسی ندارد، رویارویی این دو مهاجم می‌تواند جذابترین دوئل بازی باشد. این بازی یکشنبه برگزار خواهد شد و گلزنی هر یک از این دو مهاجم می‌تواند آقای گلی‌شان را تثبیت کند. اگر این اتفاق نیفتد همه چیز به دوهفته آخر کشیده خواهد شد.

در هفته بعد سردار باید با تیم سابقش یعنی روستوف که در رده هفتم جدول قرار دارد بازی کند و رقیب او با احمد گروژنی که در رده هشتم است دیدار می‌کند. روستوف 22 گل خورده و گروژنی 28 گل و این آمار نشان می‌دهد که حریف چالوف راحت‌تر دروازه‌اش باز می‌شود. هر دو بازیکن در بازی رفت به هیچ کدام از این دو تیم گل‌نزده‌اند. در هفته آخر هم هر دو بازیکن با تیم‌های انتهای جدولی بازی دارند. زنیت باید با کراسنوپارک قعرنشین که سقوطش قطعی شده بازی کند و زسکا با کریلیا که در رده دوازدهم قرار دارد. در این هفته به نظر می‌رسد کار آزمون راحت‌تر باشد.

در کل می‌توان گفت که در این سه هفته هر دو مهاجم از نظر رقیبان شرایط یکسانی دارند اما اگر از لحاظ آمادگی بخواهیم درنظر بگیریم، چالوف در نیم‌فصل دوم فقط سه گل زده است و شاید همین مساله برگ برنده آزمون در بدست آوردن عنوان آقای گلی باشد.

به غیر از این دو مهاجم ویکتور کلائسون مهاجم تیم کراسنودار تیم سوم جدول هم با 10 گل در رده سوم قرار دارد. اگرچه شاید او به اندازه چالوف برای آزمون خطرناک نباشد اما نمی‌توان او را از رقابت آقای گلی کنار گذاشت. او فصل گذشته هم 10 گل زده بود که بیشتر از آزمون و چالوف بوده است و دو فصل پی در پی در میان برترین گلزنان حضور داشته است. این بازیکن هم سطح بازی‌های تیمش با دو بازیکن دیگر برابر است.

آزمون با 8 گلی که در نیم‌فصل دوم به ثمررسانده بهترین گلزن روسیه در این نیم‌فصل بوده است و شانس زیادی دارد تا بتواند با تکیه بر آمادگی‌اش، دومین آقای گل ایرانی لیگ‌های معتبر بعد از جهانبخش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی عطا

      چقدرلیگ روسیه ضایع افتضاح که این یاروآقای گل بشه

    • melika.perspolis

      بدم اومدع ازش

    • مهدیزاده

      عششششَشقیم سن تورک اوغلو

      پاسخ ها

      • melika.perspolis

        چی؟!

    • دخی سرداری

      فداش بشم من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج