۸۶۲۵۳۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

سان: ابوبکر البغدادی در افغانستان است

روزنامه انگلیسی سان به نقل از یک کارشناس مسائل امنیتی نوشت: ابوبکر بغدادی احتمالا در منطقه‌ای دور افتاده در افغانستان پنهان شده است.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه انگلیسی سان به نقل از یک کارشناس مسائل امنیتی نوشت: ابوبکر بغدادی احتمالا در منطقه‌ای دور افتاده در افغانستان پنهان شده است.

گفته می‌شود ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش به دنبال شکست خلافت داعش در عراق و سوریه از مخفی‌گاهش در این کشورها گریخته است.

حالا اما این مساله مطرح شده است که او به دیگر رهبران و اعضای داعش که این منطقه را برای پیوستن به شاخه این گروه در شرق افغانستان ترک کرده‌اند، پیوسته است.

به گزارش روزنامه سان، زید حمید، بنیانگذار اندیشکده "برس‌تکس"( BrassTacks ) اشاره کرده است که ابوبکر بغدادی در تازه‌ترین اظهارات ویدئویی‌اش روی تشکچه‌هایی نشسته است که مربوط به منطقه عراق و سوریه نیست.

حمید که یک کهنه سرباز جنگ افغانستان و شوروی است در توییتر نوشت: تازه‌ترین ویدئوی بغدادی، رهبر داعش نشانگر چیزی است. با توجه به مدل چیدمان این فضا و تشکچه‌ها (می‌توان گفت که) او اکنون در افغانستان است.

این ادعا همچنین با گفته‌های هشام الهاشمی، کارشناس عراقی که گفته است بغدادی هنوز در عراق و سوریه به سر می‌برد، در تعارض است.

طبق گفته او، بغدادی احتمالاً در مناطق بیابانی یا وادی حوران در استان انبار عراق یا در بیابان حمص سوریه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینقدری که از عراقی بدم میاد از افغان بدم نمیاد اما برای ترساندن افغانها روزنامه ها مینویسن که افغانستان را نا امن نشون بدن بغدادی داخل عراق ...هست نه کپ نه چادر نه زیر زمین بلکه تو یه خونه چپیده! اینقدر با حالت نشستن...... به بن لادن و تفسیر ابکی نکنید دوران بربریت کیهان تمام شده !

    • بدون نام

      ......ننه انگلیس و روزنامه شو و لندن نشین ها.....که مثل برده مطیعشون شدن یه سری وطن فروش ادعا مسلمانی م میکنن !!! البته اسلام انگلیسی دارن ....بازی نکنید با مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج