۸۶۳۶۶۲
۱۶ نظر
۵۰۱۰
۱۶ نظر
۵۰۱۰
پ

گوگل از خشم طرفداران «بازی تاج و تخت» به هم ریخت

به نظر می رسد دامنه اعتراضات بینندگان سریال بازی تاج و تخت به گوگل رسیده است، چرا که آنان فضای مجازی را هدفی برای اعتراض خود به متن قسمت پنجم کرده اند.

انتخاب: به نظر می رسد دامنه اعتراضات بینندگان سریال بازی تاج و تخت به گوگل رسیده است، چرا که آنان فضای مجازی را هدفی برای اعتراض خود به متن قسمت پنجم کرده اند.

گوگل از خشم طرفداران «بازی تاج و تخت» به هم ریخت

کافیست عبارت «نویسندگان بد» را در گوگل جستجو کنید تا تصاویر نویسندگان سریال بازی تاج و تخت را مشاهده کنید.

استفاده از یک عبارت برای توصیف یک تصویر و سپس ترند کردن آن، مدت ها است که در بسیاری از موضوعات رواج پیدا کرده است. برای مثال مدتی پیش وقتی عبارت احمق را جستجو می کردید هزاران تصویر از دونالد ترام در گوگل نمایش داده می شد. برای انجام این کار تکنیک های متعددی وجود دارد اما به نظر می رسد طرفداران سریال بازی تاج و تخت از تکنیک «بمبینگ گوگل» برای تحقق هدف خود استفاده کرده اند.

درواقع به نظر می رسد تعداد زیادی از بینندگان این قسمت سریال که از روند داستان و رفتارهای دنریس به شدت شوکه شده اند تصمیم گرفته اند مثل دنریس تارگرین که با اژدهای خود به جان پایتخت افتاده بود، با کمک تصویر و اسم نویسندگان سریال در فضای مجازی اعتراض خود را نمایش دهند.

نکته جالب این است که این معترضان از عبارت «نویسندگان بد» برای توصیف نویسندگان سریال استفاده کرده اند تا نشان دهند تا چه حد از نوع فیلمنامه قسمت های اخیر نارضایتی دارند. نام نویسندگان این سریال دیوید بنیف و دی بی وایس است. اما اگر تا پیش از این دو نام مذکور یاداور نویسندگی بود اکنون یاداور نویسندگی بد است.

ایده تگ کردن عکس با یک عبارت منفی بسیار ساده است و با یک علامت گذاری بسیار ساده امکان پذیر می شود اما نتایج آن برای افرادی که عکسشان علامت دار شده بسیار سنگین خواهد بود. درست است که قسمت پنجم از فصل هشتم انتظارات بسیاری از افراد را براورده نکرد و حتی برخی معتقدند کل فصل هشتم بسیار ضعیف تر از فصل های پیشین است. اما یا به نظر شما این دو نویسنده تا این حد مقصرند که اسم و عکسشان در گوگل بدنام شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      اتفاقا قسمت پنج عالی بود....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كجاش عالى بود؟ خط داستانى و قوس شخصيت ها را زدند داغون كردند. چيش عالى بود؟ سريال كه فقط جلوه هاى بصرى نيست.

      • بدون نام

        بسیار هم بد بود، نکته قوت این سریال رعایت منطق هایی بود که خودش از اولین قسمت ساخته بود، ولی در قسمت آخر ناگهان همه چیز بهم میریزه، یک لشگر بزرگ، در داخل دژی که تا حالا شکست نخورده، مجهز و آماده برای مقابله با اژدها و لشگر ضعیف شده دنریس بود که ناگهان میبینم که فقط همون اژدها برای همه چیز کافی بود، حتی دشمن امکان دفاع کردن هم نداشت، اگر اینچنین بود، چه نیازی به لشگر کشی و ...بود از ابتدا با 3 اژدها میشد کل سرزمین ها رو فتح کرد.،

    • بدون نام

      به نظر شما این دو نویسنده تا این حد مقصرند که اسم و عکسشان در گوگل بدنام شود؟
      اين ديگه چه سواليه؟ اين دو جرثومه از خدا بيخبر زودتر از آنچه انتظار ميرفت روسياه دو عالم شدند. خدا در همين دنيا ذليلشون كرد. باشد كه مايه عبرتى براى سايرين گردند.

    • بدون نام

      فقط اعدام اين دو مفسد ميتواند موجب تشفى خاطر ما مومنين گردد.

    • بدون نام

      بله :)
      بهترین سریال تاریخ و بهترین شخصیت زن تاریخ سینمای جهان رو خراب کردن... این حداقل مجازات برای همچین کار وحشتناکیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته تاریخ سینمای جهان درست نيست چون سريال تلويزيونيه. فيلم سينمايى كه نيست. اما بقيه سخن شما درسته و باهاتون موافقم.

    • بدون نام

      خشم طرفداران فريب خورده بازى منحوس تاج و تخت بزودى همچون شراره هاى آتش بر دل و جان دیوید بنیف و دی بی وایس فرود خواهد آمد و خرمن هستى آنها را به باد فنا خواهد داد. و العاقبة للمتقين.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توام همه جا هستیا

    • بدون نام

      من که فصل هشتم مخصوصا قسمت 3 و 5 رو خیلی دوست داشتم مردم الکی جوگیر شدن :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما تا دوباره چهار تا جلوه های کامپیوتری دیدی باز مثل همیشه جوگیر شدی گلم

    • بدون نام

      ميتوانيد با مراجعه به صفحه بنيوف در ويكيپديا، با ابعاد كمتر شناخته شده اى از شخصيت او آشنا شويد. او كه صهيونيست و نام واقعيش فريدمن است، نام خانوادگى مادرش را براى خود برگزيده و از خويشان مارک بنيوف صهيونيست دوآتشه مولتى ميلياردر است. در ايام تحصيل عضو انجمنهاى سرى فى دلتا آلفا Phi Delta Alpha Fraternity و ابولهول Sphinx Senior Society بوده كه هر دو انجمن، شعبه هايى از تشكيلات فراماسونرى هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفيقش وايس هم صهيونيسته. من در موردش تحقيق كردم. او هم آدم ناكثيه

    • بدون نام

      چه معنا داره كه مادر اژدهايان نيم ساعت مردم بى پناه و مظلوم پايتخت را به آتيش بكشه؟ خب اگه ناراحتى برو به رد كيپ حمله كن و سرسى رو نابود كن. در تيررست هم هست. ميرى دو تا برجو ميندازى كه چى؟ آخه اين چه كار احمقانه ايه؟ اگه بگيم دچار جنون آنى هم شده باشه خب آخه يه دقيقه دو دقيقه. نه ديگه نيم ساعت هى بالاى همه كوچه ها زيگزاگى مانور بده و همه رو بسوزونه. دى اند دى واقعا ما رو چى فرض كردن؟ ننگ به نيرنگشان. با 09:54 موافقم: فقط اعدام با اعمال شاقه.

    • بدون نام

      10:37 بچه مسلمونها طرفدار دنريس بودند چون طرف حق بود و درد مردم را ميفهميد و به مردم محروم و مستضعف كمك ميكرد و مرهمى بر دل رنجور اونها ميگذاشت. واسه همين بود كه اين مرتيكه صهيونيست لاابالى اينطور شخصيت دنريس را به گند كشيد تا بطور غيرمستقيم از ما انتقام گرفته باشه و زهرشو بهمون ريخته باشه. تف بر او. اولش كه ميساندى اسير دست بسته رو به اون طرز فجيع اعدام كردند بعدش خود دنريس را هم ترور شخصيت كردند. بى همه چيزا.

    • بدون نام

      هركى هرچى بگه من از اين كار مادر اژدهايان كاملا رضايت دارم. كار بسيار خوبى كرد.
      همه سربازان لنسترى قتل عام شدند و گرى ورم هم انتقامش را گرفت. دمش گرم.
      مردم غير نظامى هم در همه جنگها مثل گوشت دهن توپ كشته ميشن. خصلت جنگ همينه.
      اميدوارم مادر اژدهايان بتونه تيريون لنيستر را هم معدوم كنه (ترجيحا زجركشش كنه نه اينكه يهو خاكستر شه بلكه آهسته آهسته كباب شه) تا ريشه خانواده كثيف و خائن لنستر بطور كامل سوزونده بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج