۸۶۵۱۷۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تداوم بارش‌های بهاری تا آخر هفته

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا آخر این هفته بارش‌های بهاری در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد، از این رو احتمال سیلابی شدن مسیل رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، تگرگ و صاعقه در این مناطق پیش بینی شده است و بنابراین هموطنان مراقب باشند.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا آخر این هفته بارش‌های بهاری در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد، از این رو احتمال سیلابی شدن مسیل رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، تگرگ و صاعقه در این مناطق پیش بینی شده است و بنابراین هموطنان مراقب باشند.

فریبا گودرزیافزود: امروز ( ۲۹ اردیبهشت ) در بخش هایی از جنوب، جنوب شرق، شرق، غرب و شمال غرب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: شدت بارش ها امروز در استان های کرمان، شمال فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی و فردا بارش علاوه بر این مناطق در جنوب، غرب، مرکز، سواحل غربی دریای خزر و استان های البرز و تهران ادامه خواهد داشت و شدت بارش ها در استان های چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب کرمان و شرق هرمزگان خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: سه شنبه بارش ها به جز در غرب و جنوب غرب در بیشتر مناطق کشور ادامه خواهد داشت، چهارشنبه بارش بر روی نوار غربی کاهش می یابد اما در سایر مناطق ادامه دارد.

آبگرفتگی مسیل ها و رودخانه ها

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: از آنجا که بارش‌های بهاری تند و رگباری هستند، از این رو احتمال آبگرفتگی معابر شهری مناطق یاد شده، طغیان رودخانه ها و مسیل ها و وقوع صاعقه در ارتفاعات وجود دارد و هموطنان از اسکان در مسیر مسیل ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و کوهنوردان نیز از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

تهران بارانی می‌شود

گودرزی افزود: امروز آسمان تهران صاف است و پدیده خاصی ندارد فقط گاهی با باد ملایم همراه خواهد بود اما از فردا تا پنجشنبه احتمال بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق وجود دارد. کمینه دمای امروز پایتخت ۱۸ بود و بیشینه آن به ۳۱ درجه خواهد رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شهرکرد با دمای ۳ درجه بالای صفر و اهواز ۴۲ درجه بالای صفر، به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به هوای خوزستان،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج