۸۶۵۵۱۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

ارتباط مستقیم کاهش گل‌های رئال با خروج رونالدو

رئال مادرید ۳۱ بار کمتر از فصل قبل موفق به گلزنی شد؛ دقیقا تعداد گل هایی که فصل قبل با تاثیر مستقیم رونالدو به ثمر رسید.

وبسایت نود: رئال مادرید در آخرین مسابقه فصل ۱۹-۲۰۱۸ لالیگا ظهر یکشنبه در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال بتیس بود و در پایان با نتیجه ۲-۰ مغلوب حریف آندلسی خود شد تا در نهایت با کسب ۶۸ امتیاز، ۱۹ امتیاز کمتر از تیم قهرمان، به کار خود در رده سوم جدول پایان دهد.

رئال مادرید با این شکست هجدهمین باخت خود در تمامی رقابت های فصل ۱۹-۲۰۱۸ را متحمل شد که ۱۲ باخت، در رقابت های لالیگا رقم خورد. سایر شکست ها نیز در سوپرجام اسپانیا (یک باخت)، کوپا دل‌ری (۲ باخت) و لیگ قهرمانان اروپا (۳ باخت) بر پیکره کهکشانی ها وارد شد تا به این ترتیب، بدترین فصل رئال مادرید از فصل ۹۶-۱۹۹۵ تاکنون رقم خورد.

ارتباط مستقیم کاهش گل‌های رئال با خروج رونالدو

رئال در آن فصل، که همانند این فصل سه مربی به نام های خورخه والدانو، ویسنته دل‌بوسکه و آرسنیو ایگلسیاس را روی نیمکت خود می‌دیدید، در سرتاسر رقابت های خود 18 بار شکست خورد. رئال در لالیگا ششم شد، در کوپا دل‌ری نتوانست رنگ یک چهارم نهایی را ببیند و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز با شکست مقابل یوونتوس از گردونه رقابت ها کنار رفت.

اما یکی از آمارهای اسفبار رئال در این فصل، در فاز تهاجمی رقم خورد؛ جایی که شاگردان زین الدین زیدان با به ثمر رساندن تنها 63 گل در 38 بازی رقابت ها را به اتمام رساندند. بعد از فصل 00-1999 و به ثمر رساندن 58 گل، این ضعیف ترین فصل رئال در رقابت های لالیگا از نظر تهاجمی بوده است. نزدیک ترین فصل رئال در سال های اخیر به این آمار، فصل 07-2006 بوده که رئال تحت هدایت فابیو کاپلو 66 بار در لالیگا موفق به گلزنی شد، فصلی که البته با قهرمانی دراماتیک کهکشانی ها در هفته پایانی سرانجام خوشایندی داشت.

اما یک مقایسه بار دیگر جای خالی کریس رونالدو را نمایان می‌کند. رئال مادرید در رقابت های فصل گذشته لالیگا 94 گل به ثمر رساند و کریس رونالدو با 26 گل و 5 پاس گل، مجموعا روی 31 گل تاثیر مستقیم داشت. در این فصل رئال با 63 گل، 31 گل کمتر از رقابت های فصل 18-2017 لالیگا به ثمر رسانده است؛ دقیقا همان میزان گلی که فصل گذشته با اثرگذاری مستقیم رونالدو به خزانه رئال واریز شده بود.

19 می 2018، رونالدو برای آخرین بار در رقابت های لالیگا پیراهن رئال را به تن کرد و در دقیقه 32 بازی مقابل ویارئال در دلاسرامیکا، چهارصد و پنجاهمین و آخرین گل خود برای این باشگاه را به ثمر رساند. یک سال بعد و در 19 می 2019، رئال با شکستی خانگی بدون به ثمر رساندن گل یک فصل کابوس وار را به پایان رساند تا دل هواداران کهکشانی بار دیگر برای فوق ستاره سابقشان تنگ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اینو میدونم هم خودتو بدبخت کردی و هم رئال رو..آخه مردک یوونتوس هم شدتیم..خودت با دستهای خودت فوتبالت رو تموم کردی

    • بدون نام

      پنالدو شد بازیکن
      اگه بلده تو یووه گل بزنه

    • بدون نام

      اون خائن بود دلمون تنگ نمیشه

    • بدون نام

      رونالدو بهترین بازیکن بوده در هر لیگ که بازی کرده و آنهای که همیشه سرجای شان خوابند و الکی نظر میدن لطفآ خفه شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج