۸۶۶۱۴۶
۲۳ نظر
۵۰۰۱
۲۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری استقلال شد

جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید به زودی برگزار می شود و گرایش بیشتر اعضاء انتخاب یک مربی خارجی خوب برای تیم است و دراین باره صحبت هایی هم داشتند.

ورزش سه: قرار است این بار اما کمیته فنی در انتخاب مربی خارجی نقش داشته باشد. کمیته فنی که بعد از عدم استقبال شفر از نظرات آنها کمرنگ و شاید هم محو شده بود اما با جدایی شفر قرار است دوباره فعالیت هایش را از سر بگیرد.

پرویز مظلومی، سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت فصل آتی کادر فنی تیم استقلال می گوید:« گزینه اصلی استقلال برای سرمربیگری فصل بعد یک مربی خارجی است. در جلساتی که با اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشتیم ۵ مربی خارجی مدنظر هستند که مطمئناً از میان آنها یکی انتخاب خواهد شد.»

علاوه بر پرویز مظلومی، بهتاش فربیا دیگر عضو کمیته فنی باشگاه استقلال هم مربی فصل بعد باشگاه استقلال را خارجی دانست و یکی دو عضو هیات مدیره هم در این خصوص صحبت هایی داشتند. این حرف ها در حالی مطرح می شود که استقلال هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا به همراه فرهاد مجیدی ارایه گر بازی های خوبی بوده است و نتایج نسبتا خوبی هم گرفته است.

نمونه اش در آخرین بازی لیگ برتر تیم استقلال در حالی سپیدرود را دو بر یک شکست داد که یک پنالتی هدر داد و داور هم اشتباهات فاحشی به ضرر استقلال داشت و تیم در آخرین گام در لیگ قهرمانان آسیا هم تیم العین را دو بر یک در امارات شکست داد و دراین بازی هم ضربه پنالتی هدر داد. این نمایش برخی از اعضای هیات مدیره را بر آن داشته تا برنامه هایی برای دفاع از سرمربیگری فرهاد مجیدی در نشست آتی داشته باشند و در این باره بحث کنند.

طرح سرمربیگری فرهاد مجیدی در جلسه آتی هیات مدیره استقلال شاید نتیجه مثبتی به دنبال نداشته باشد اما به نظر می رسد به طور جدی مطرح می شود.

پیشنهادی که اگر با فرهاد مجیدی مطرح شود حتما آن را خواهد پذیرفت، کما اینکه در پایان بازی با سپیدرود فرهاد از ساختن یک تیم قوی برای فصل آینده خبر داده بود و مصاحبه او حتی منجر به این شد برخی از کانال های خبری از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال یاد کنند. این موضع می تواند چالش جدی جلسه آتی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال باشد. فرهاد مجیدی یا مربی خارجی؟

در روزهای اخیر اما مهدی تاج در نشست با مدیران عامل باشگاه ها توصیه های جدی به آنها در مورد صرفه جویی در هزینه های باشگاه داشت. رییس فدراسیون فوتبال از باشگاه ها خواست تا جایی که امکان دارد مربی و بازیکن خارجی جذب نکنند و حتی البسه خود را از تولیدات داخلی فراهم کنند. حتی تیم های لیگ برتری از سفر به کشورهای خارجی برای برپایی اردوی تدارکاتی منع شده اند و اگر تیمی خواهان برپایی اردوی تدارکانی باشد فدراسیون فوتبال درخواست آن باشگاه را برای شورای برون مرزی نمی فرستد.

با این حال عدم جذب بازیکن و مربی خارجی در تضاد با قوانین حرفه ای حاکم بر فوتبال و حتی آیین نامه برگزاری بازی های لیگ برتر است و فدراسیون فوتبال نمی تواند این موضوع را برای باشگاه ها الزام کند. کما اینکه خود هم اکنون به دنبال مربی خارجی برای تیم ملی است.

تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در هفته های اخیر ۵ بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داد که حاصل آن سه پیروزی و دو تساوی بوده، البته باید به این نکته اشاره کرد که استقلال در این هفته ها شانس قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود و با خیلی راحت به مصاف حریفان می آمد. ضمن اینکه در بازی با صنعت نفت هم می توانستیم استقلال را برنده میدان بدانیم اگر داوری در صحنه گل روح الله باقری مرتکب اشتباه نمی شود.

فرهاد مجیدی یا مربی خارجی؟ پاسخ این سوال را در روزهای آتی و بعد از برگزاری نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خواهیم گرفت. هر چند به نظر می رسد در جمع اعضای هیات مدیره باشگاه طرفداران مربی خارجی بیشتر باشند. به این دلیل که فرهاد مجیدی مربی ای است که درابتدای راه بوده و اعضای هیات مدیره معتقدند که نباید سرمایه سوزی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معلم

      یه کسی بیارید قهرمان بشه. از بس قهرمان شدیم خسته شدیم.

    • کیسه لجن

      فرناز جونم نازی نااااااز
      پای همه دوپینگی ها با اومدن فرناز به کیسه کثیف باز میشه.
      موش بخوردت فرنازی جونم

      پاسخ ها

      • م.ر.ا

        از علی کریمی چونه دراز که بهترهخخخخخخ

      • بدون نام

        شرمنده ولی خودت از خودت بدت نمی اد متاسفم برا دور وبریات که باس تو را تحمل کنن

      • بدون نام

        لنگی لجن هیکلته

    • بدون نام

      من فکر نمیکردم فرهاد بدون داشتن تجربه بتونه موفق باشه، ولی تونست! البته کاش بازیهای بیشتری باقیمانده بود تا آدم مطمئنتر میشد!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرهادمجیدی طلااست بایدقدرطلارابدانیم اگرشفرچیدمانش مثل فرهادطلابود قهرمانی مال تاج بود

      • بدون نام

        مدیران استقلال شایسته هست چندتا لمپن دیگه بهش اضافه کنند وکار را تموم کنند

      • بدون نام

        تجربه ملاک نیست توخیلی از این باشگاهها ومدیران آدمهای بی تجربه وضعیف رو میخوان تا سیاستهای اونها رو دیکته کند که مجیدی هم در این برهه شبیه سازی شده شیشعلی در اون زمان در تبعیت از این سیاست هست.

    • بدون نام

      این چند بازی که مجیدی مربی بود تیم ها ی ضیعف و انگیزه ای نداشتن !!؟ مثل استقلال خوزستان وبقیه

    • علي

      به به چه سالي بشه

    • بدون نام

      همین فرناز و نگهش دارین شاید بتونید به دسته اول سقوط نکنین.تا ما برانکو رو داریم شما باید خواب قهرمانی رو ببینید.

    • بدون نام

      فرهاد رو نگهش دارین تا بازیهای مسخره شو ببینیم و بخندیم.کیسه کشای سوراخ سوراخ شده.شما فقط باید حسرت قهرمانیو بخورین.

      پاسخ ها

      • بی نام

        اولا فرهاد نه و فرناز و دوم اینکه این تیم فصل آینده خیلیا رو زخمی مینماید

    • بدون نام

      فرهاد جونتون یه جوری هم نشسته انگار حالا استقلال و قهرمان کرده.بابا این سپید رود واستقلال خوزستان که سقوط کرده بودن .قیافه نداره مسخره....

    • بدون نام

      همین فرهاد جون را بزارید تا یه فصل دیگه سوژه ای برا خنده دلشته باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میبنم تو گروه چهار تیمی آسیا چهارم شدی لنگی. دیگه از عابر بانک تون خبری نیست

    • بدون نام

      سلام استقلال به لیگ دسته یک با فرناز

    • محسن

      جون .این حتما بیارید .ما امسال هم میخوایم بخندیم.

    • بدون نام

      من نمیدونم به شما چرکتنان چرکپولیسی چه ربطی داره که مثل گربه سر تو هر جایی میکشید که کسی محض رضای خدا یه تیکه چلغوز بندازن جلوتون همین فرهاد امسال اگر سرمربی تاج سرتون بشه روزگارتون به فنا میره و از ترستون چرت و پرت مینویسید خودتون خوب میدونید

    • موسوی

      کیسه ها حقیقتا از فوتبال چیزی نمیفهمن!!!! جالبه فرناز چند تا بازی سرمربی بوده که در هیچ بازی هیچکدوم از تیمهای مقابل فرناز انگیزه ایی نداشتن،جالبتر اینکه حالا کیسه ها (طرفدارتنش و مدیریت و پیشکسوتانش)همین بازیها را ملاک قرار داده و گفتن برا سال بعد سرمربی بشه.!!!!!

    • بدون نام

      این فصل هم بیچاره شدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشکال نداره شما که استاد کولی بازی و فرافکنی هستید لازم خریت سران باشگاهتون و بندازید گردن داور و نود و فردوسی پور و صدا سیما و زمین و زمان تا عقده هاتون خالی شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج