جاباما
۸۶۶۲۹۶
۲۱ نظر
۵۰۱۰
۲۱ نظر
۵۰۱۰
پ

امیرعبداللهیان: ترامپ به برجام بازگردد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان، یکی از شروط مذاکره میان ایران و آمریکا را بازگشت ترامپ به توافق هسته‌ای عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا: دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان، یکی از شروط مذاکره میان ایران و آمریکا را بازگشت ترامپ به توافق هسته‌ای عنوان کرد.

حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل روز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، با اشاره به اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری دیوانه است که تهدیداتش علیه تهران جواب نخواهد داد افزود که اگر رئیس‌جمهور آمریکا خواهان مذاکره است، نه‌ تنها باید احترام نشان دهد، بلکه باید پیغام یکپارچه‌ای به ایران بفرستد.

وی با اعلام اینکه ترامپ دیوانه و دولتش نیز آشفته است، عنوان کرد: ترامپ به گمان خود فکر می‌کند که از طریق تحریم‌ها، تفنگی را به سوی ایران نشانه رفته است و سعی دارد که اقتصاد ایران را فلج کند. این‌ها همه توهمات اوست. حال او می‌خواهد که ما با وی تماس بگیریم؟ این رئیس‌جمهور دیوانه است.

امیرعبداللهیان ادامه داد: نظرات مخالف زیادی در کاخ سفید وجود دارد. خود ترامپ نیز تعادل ندارد و در تصمیم‌گیری‌هایش از خود ثبات نشان نمی‌دهد. پس ما در حال حاضر با کاخ سفیدی آشفته مواجه هستیم.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در خصوص تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران اظهار کرد: ترامپ زمانی می‌تواند خواهان مذاکره تلفنی با ایران شوند که از زبان زور و تهدید استفاده نکنند. وی زمانی می‌تواند خواهان تماس با ما شود که به توافق هسته‌ای بازگردد.

وی همچنین متذکر شد: اگر ترامپ گمان می‌کند که تهدیدات علیه ایران کارساز خواهد بود، در این صورت هیچ‌گونه آگاهی از فرهنگ و ذهنیت مردم ایران ندارد.

امیر عبداللهیان در انتها گفت: گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی نشان داده است که نمی‌توان از طریق تهدیدات با ایران تعامل کرد. اگر ترامپ فکر می‌کند که با آوردن بمب‌افکن و ناو هواپیمابر می‌تواند برتری پیدا کند و از موضع نابرابر، ایران را به مذاکره وادار کند، در اشتباه است. زمانی که ناوهای آمریکایی به ما نزدیک می‌شوند، این خود ناوها هستند که در خطر قرار می‌گیرند. ما خواهان جنگ نیستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه عبدالله

      پاسخ ها

      • ( SHERVIN )

        عین الله التماس نکن برو بگو ولی بیاد با بچه صحبت کردن برای ترامپ کسر شان است

    • یدالله زمین پیما

      اقای امیر عبداللهیان .مگه اقای روحانی هنگام خروج ترامپ از برجام خدا را شکر نکرد .ومگه نگفت یک مزاحم از بر جام کم‌ شد. حالا چه اتفاقی افتاده که خواهان بازگشت این مزاحم به بر جام میباشید.؟

    • بدون نام

      الان اینو.گفتید اون برمیگرده.......برنمیگرده ......ترامپ خودشم دیگه نمیدونه چیکار کنه فرصتشم کمه دور بعدی انتخابات با اوضاع منزوی کنونی ترامپ سخت میشه گفت دور بعد بعنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب بشه ......امیدواریم ترامپ دور بعدی نباشه

    • ابوالفضل رمضانی

      باشه الان من زنگ میزنم میگم ترامپ برگرد خیلی زود دا ه شب میشه

    • کارمند

      چرا مسئولین نمی خواهند متوجه موقعیت کشور باشند وبا این لجبازی ها باعث میشوند هر روز مجبور به دادن امتیازات بیشتری بشویم

      پاسخ ها

      • علی

        بهتره که بیش از این دچار توهم و سراب مذاکره مجدد نشیم ! کوچکترین احساس ضعف و کوتاه آمدن از اين طرف مانند گذشته فشار و سرکوب بی حد و اندازه نصیب ما می کند هر چند که متاسفانه دولتی ها ی غرب ذلیل ما اعتقادی به مقاومت و پایداری و خود کفایی ندارند و افتخار می کنند فرش قرمز آنها باشند.

    • ناشناس

      این امیرعبدا...هیان چرا خودش رو کسی حساب میکنه؟

    • بدون نام

      چون تو گفتی حتمابرمیگرده

    • بدون نام

      دیوانه ، متوهم ، اشفته ،.....ظاهرا شاید ! ولی در باطن ، سیاست های دولت او بسیار متفکرانه و هوشمندانه است .

      پاسخ ها

      • بی نام؛

        هنوز برای قضاوت زود است او هم مانند برخی نمونه های ایرانی و خارجی ‌اش باید در سالهای بعد قضاوت کرد حداقل نحوه برخوردش با معاهدات آب و هوایی بسیار تامل برانگیز است به طوری که تعدادی از ایالتهای خود آمریکا آن را اجرا نکرده‌اند

    • بدون نام

      باشه حتمأ بهش میگم

    • عدالت و بزرگی

      یعنی که چه هنوز دنبتل برجام ناقص هستید اگر حتی برگردد دیگر با او مذاکره نمیکنیم به فرموده رهبر انقلاب مذاکره با آمریکا سم هست و با این دولت کنونی آمریکا سمی مهلک بیشرف

    • بدون نام

      چشم امر دیگری نیست

    • امیرحسین

      چششم حاجی، بهش میگم برگرده!!

    • بدون نام

      آفای سیاستمدار چرا به شخصیت اش توهین میکنی چرا از جیب امنیت مردم خرج میکنی یعنی چی ترامپ دیوانه هست آخه این حرف دیپلماتیک هست تو چه سیاستمدار آب دوغ خیاری هستی ترامپ یه میلیاردر هست و اصلا هم دیوانه نیست و مردم آمریکا دوستش دارند فقط زیادی و رک و صادق هست و روش اش با رییس جمهورهای دیگر امریکا فرق میکنه مثل احمدی نژاد خودمون هست

    • بدون نام

      قیافه رو

    • بدون نام

      احسنت بهترین موضع است .تا به قرار بر نگردد هیچ قراری با او نداریم

    • .

      با یه ناو میخوان ایرانو اشغال کنن پوکیدم خخخخ

    • بدون نام

      امتیازات لازم که بگیره برمیگرده

    • خدا

      اونم میگه چشم!!!!!فکر کردین ماییم که هرچی تاحالا گفتین ،تو دلمون گفتیم واسه خودتون گفتین!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج