۸۶۶۵۶۶
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

سردار کوثری: کاسبان ترس باید شناسایی شوند

سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: با وجود اینکه خود آمریکایی‌ها بارها و بارها در نهان و آشکار گفته‌اند که درگیری نظامی با ایران به مصلحت آمریکا نیست اما کاسبان ترس دائما برای حمله نظامی آمریکا به ایران زمان تعیین می‌کنند و آن شرایط را تصویرسازی می‌کنند.

خبرگزاری میزان: سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: با وجود اینکه خود آمریکایی‌ها بارها و بارها در نهان و آشکار گفته‌اند که درگیری نظامی با ایران به مصلحت آمریکا نیست اما کاسبان ترس دائما برای حمله نظامی آمریکا به ایران زمان تعیین می‌کنند و آن شرایط را تصویرسازی می‌کنند.

سردار «اسماعیل کوثری» اظهار کرد: افرادی که طی روزهای گذشته دائما بر طبل این موضوع کوبیدند که آمریکا به ایران حمله نظامی خواهد کرد «کاسبان ترس» هستند.

وی افزود: «کاسبان ترس» یا آن مزدورانی هستند که قصد بزرگ کردن دشمن دارند یا آن فرصت‌طلبانی هستند که می‌خواهند با ترساندن مردم فضایی را ایجاد کنند که از طریق آن فصا منفعت اقتصادی کسب کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند جنگ نمی‌کنیم اما کاسبان ترس می‌گویند جنگ می‌شود، عنوان کرد: با وجود اینکه خود آمریکایی‌ها بارها و بارها در نهان و آشکار گفته‌اند که درگیری نظامی با ایران به مصلحت آمریکا نیست اما کاسبان ترس دائما برای حمله نظامی آمریکا به ایران زمان تعیین می‌کنند و آن شرایط را تصویرسازی می‌کنند.

سردار کوثری همچنین خاطرنشان کرد: «کاسبان ترس» باید شناسایی شوند و پاسخگوی این عملیات روانی که راه می‌اندازند باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوری

      غلط میکنه حمله کنه ...
      آمریکاجرعت حمله نداره......
      اگه حرکتی انجام بده بایدناوگانشومنهدم ودفن خیلج فارس کردتادرسی برای دیگرمتجاوزین عالم باشند....
      مرگ برآمریکا
      مرگ بروطن فروش

    • بدون نام

      بعد از 8 سال دفاع مقدس رسانه های بیگانه ملت ایران را با جنگ تهدید می کنند و بهانه ای شده برای یک عده کاسب تا مردم رو غارت کنند، فرزندان این مرز و بوم چنان سیلی در آن سالها به آنها زدند که تا عمر دارند یادشون نره . آنها می دانند اگر با تمام توانشان جنگی شروع کنند بازنده اصلی جنگ خواهند بود. اگر اینطور نبود در طی سال های گذشته وقت را تلف نمی کردند و اقدام می کردند. خدا را سپاس که در آن مقطع زمانی ایران و ایرانی خوب و بجا عمل کردند. خدا با ماست

    • سعید

      آمریکا اگر نمیترسید وقت رو بیخودی تلف نمیکرد و زره ای کوتاهی نمیکرد ولی آمریکا میترسه و میدونه از پس ایران بر نمیاد همه دیگه این رو فهمیدند حالا این وسط یه سری عادم منگول پیدا میشن و میترسند اون دیگه از خنگ بودنشون و ترسو بودنشونه ولی من بعید میدونم اینها تو خونه خودشون هم از سوسک نترسند خخخخخخ

    • بدون نام

      کاسبان ترس همان ستون پنجم زمان جنگ هستندکه ترس بیچاره شون کرده.....

    • بدون نام

      عدم برخورد قاطع با این افراد باعث اینهمه بدبختی و بر هم زدن آرامش روانی مردم شده که به مرور زمان شاهد افزایش اینگونه موج سواریهای دشمنان از طریق عوامل داخلی آنها در کشور هستیم که اگر برخوردی صورت نگیرد معلوم نیست که در آینده بشود با آنها برخورد کرد ویا برخورد با آنها باهزینه های جانی و مالی غیر قابل جبران خواهد بود

    • بدون نام

      اینگونه افراد آرامش روانی جامعه را به هم ریخته اند و با این کارها مردم را به جهتی سوق میدهند که بسیار خطرناک و هزینه ساز هست چرا مسئولان برخورد قاطعی با این افراد وطن فروش نمیکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج