۸۶۸۳۰۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رانیری: اشک نریختم، آن‌ها فقط قطرات باران بود!

پیرمرد دوست داشتنی، خوشحال است که اتمام کارش در رم با خداحافظی ده روسی همراه شد.

طرفداری: در شب تلخ المپیکو، آ اس رم با نتیجه ۲-۱ از سد پارما گذشت. دنیله ده روسی با رم وداع کرد اما اشک ها و احساسات کلودیو رانیری در این بازی هرگز فراموش نخواهد شد. او در جریان بازی و در مراسم خداحافظی ده روسی نتوانست جلوی جاری شدن اشک هایش را بگیرد.

پس از بازی با پارما، رانیری در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

امشب احساساتی شدم؛ احساسی عجیب و فوق العاده زیبا را تجربه کردم. اشک ریختن؟ آن قطراتی که داخل چشمم دیدید، اشک نبود؛ فقط باران بود! از شوخی گذشته امشب برایم بسیار احساسی سپری شد. شعارهای هواداران، رفتن ده روسی و البته رفتن من، خداحافظی کردن را بسیار سخت تر کرده بود.

نمی دانم آینده ام در کجا رقم می خورد اما هنوز حس یک مربی بین المللی حرفه ای را دارم. به باشگاهی می روم که پروژه ای جذاب برایم داشته باشد. به جایی می روم که به تجربیاتم نیاز داشته باشند. به عنوان یک هوادار رم برای سرمربی بعدی بهترین ها را می خواهم. امیدوارم رم با سرمربی بعدی عملکرد خوبی داشته باشد چون من طرفدار این تیم هستم. مهم ترین مسئله در حال حاضر برای من و باشگاه رم این است که سرمربی بعدی عملکرد خوبی داشته باشد.

رانیری: اشک نریختم، آن‌ها فقط قطرات باران بود!

بسیار خوشحال هستم و از همه به خصوص هواداران بابت رقم زدن این شب فوق العاده تشکر می کنم. فصل به پایان رسید و سرنوشت اینطور خواست که پایان من و ده روسی در رم همزمان باشد. به کارم ادامه می دهم چون این شغل هنوز مرا به هیجان می آورد حتی اگر دوباره گریه نکنم.

قطعا حسرت می خوریم چون به هدف خود (کسب سهمیه) نرسیدیم اما بابت این اتفاق، خود و بازیکنان را سرزنش نمی کنم. باید به سایر باشگاه ها که موفق شدند به اهدافشان برسند، تبریک بگوییم. با وجود مشکلات فراوان با تمام وجود هر کاری از دستمان برمی آمد، انجام دادیم. از بچه ها متشکرم که با تمام وجود زحمت کشیدند و از من پیروی کردند. بازگشت به رم، کار کردن با این بازیکنان مستعد و تجربه این شب فوق العاده را به من هدیه داد.

انتظار نداشتم امشب برای من سرودی در ورزشگاه خوانده شود برای همین کنترلم را از دست دادم و گریه کردم؛ اگر انتظارش را داشتم قطعا از نظر روحی خودم را آماده این اتفاق می کردم. باید از پالوتا تشکر کنم که فرصت کار کردن مجدد در رم را برای من مهیا کرد. خوش شانس بودم که دوباره توانستم مربی تیم محبوبم شوم. اما ناراحتم که نتوانستم رم را به لیگ قهرمانان اروپا ببرم.

رانیری: اشک نریختم، آن‌ها فقط قطرات باران بود!

پلگرینی و فلورنتزی دو بازیکن خوب و رمی هستند که می توانند پس از ده روسی روحیه خاص این شهر و باشگاه را به سایر بازیکنان منتقل کنند.

وقتی ده روسی را در آغوش کشیدم، به او چه گفتم؟ به ده روسی گفتم: "خیلی زیبا شد؛ خوشحالم که امشب اتمام کارم در رم با خداحافظی تو همراه شد."

رانیری: اشک نریختم، آن‌ها فقط قطرات باران بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      چه جالب رم امشب لباس فصل بعدش رو پوشید و بازیکنای این تیم فصل بعد هم این لباس رو نی پوشن ولی ده روسی اولین آخرین باری بود که اچین لباس می پوشید

    • N

      آره ما هم وقتی بچه بودم رژ میزدیم هر کی ازمون میپرسید چرا زدین میگفتیم لب هامون خشک بود . والا خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج