۸۶۸۴۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صحبت کردن در مورد آینده من، شرم‌آور است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد صحبت کردن در مورد آینده اش پیش از دیدار روز شنبه مقابل لیورپول در فینال چمپیونزلیگ، شرم آور است.

ورزش سه: پیش از دیدار برگشت تاتنهام مقابل آژاکس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، پوچتینو اعلام کرده بود که اگر تیمش دست به معجزه بزند و جام را بالای سر ببرد، ممکن است از تاتنهام جدا شود.

در چند روز گذشته شایعاتی در مورد احتمال حضور او در یوونتوس برای پر کردن جای مکس آلگری مطرح شده اما پوچتینو اعلام کرد که پیش از دیدار مقابل لیورپول در فینال چمپیونزلیگ در این مورد صحبت نخواهد کرد.

او به خبرنگاران گفت: " در حال حاضر، چیزی بیش از آنچه پیش رو داریم، اهمیت ندارد. ما می توانیم تاریخ سازی کنیم. ما می توانیم تاریخ خودمان را بنویسیم و بهترین شادی در فوتبال را برای هواداران و خانواده مان به ارمغان بیاوریم.

صحبت کردن در مورد آینده من، شرم‌آور است

فکر کردن در مورد مسائل شخصی کمی شرم آور است. من مهم نیستم. ما چیزهای بزرگ تری در پیش داریم. شایعه، شایعه است و همه جا هست. تمرکز ما به طور 200 درصد روی فینال است. بعد از فینال، ما زمان برای صحبت کردن داریم."

تاتنهام در هر دو دیدار این فصلش مقابل لیورپول شکست خورد اما پوچتینو تاکید کرد که آن دو دیدار تاثیری در نتیجه روز یکشنبه ندارد.

" این دیدار، بازی کاملا متفاوتی خواهد بود. ما نمی توانیم با نگاه به چند ماه قبل، برای فینال چمپیونزلیگ آماده شویم. این شرایطی در رقابت هاست که ما هرگز پیش از این با آن مواجه نشده بودیم. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج